Sååååå.....

Nu är dan typ änna over..eller vad??? XD
Nämen...nu ska ja lägga datan åt sidan. Ridit 3 överfina ponnysar....nu är det bara älskling time.
Adam.....som ska nana över tills imon *gilla*
Så ni vet vad som gäller.....SSCCHHHHH stör ejjjjjjjjj ;-)

Ha en mysig fredag kväll nurå...o ma massa fredags myws me nån ni gillar - fö de har jag!


min älskling 4 - life.....å jag!

/ nellish


* saker ni inte visste*

* jag har 6 ip nummer spärrade på min blogg

* det är en blogg läsare som ska ev köpa gevalia SJUKT KUL

* att d finns en tjej på häggvall som gå o snackar SJUKT mucho skit om mej...sen så ringer hennes kompisr upp o talar om det för mig...pinsamt - fö henne. Å de värsta e att vi va sjukt bra vänner innan å JAG snackar never skit om henne - N E V E R

* att ja gillar att nana me strumpor...ja vet sjukt

* att dom personerna som sårat mig mest är vuxna människor "ponnymorsor"

* att ja e sjukt kär i min egna adam

* att ja e bättre än adam på "skitgubbe " *host*



/ nellie berntsson

Kommentarer
Postat av: majaaa

du är tuff ;o

asså om du inte visste de xd

2011-03-04 @ 17:45:18
URL: http://mmajjas.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ska du sälja Gevalia??

2011-03-04 @ 18:05:27
Postat av: amanda h

åå vad kul att nån ska köpa gevalia!

Duktig du är som ORKAR rida 3 ST ponnysar på en dag!

Du är verkligen duktig nellie!

hoppas du och adam har det bra!

kraam <3

2011-03-04 @ 18:09:12
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Emma Eriksson

sötnos (:

2011-03-04 @ 21:19:13
URL: http://emmae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0