nellieberntsson.blogg.se

Herreguuud detta me blogg asså.
Det är typ en egen liten värd det där....ger man sig in i leken ska man leken tåla.
Okey?
Men om man vill bara leke me snälla mäniskor då?
Ja vill inte ha elaka mäniksor me på min lek?
Hur gö man då????
Måste man leka me dom då ba för man har valt att driva en blogg??
Knas......
Jag bloggar för att ja vill visa alla mina vänner va ja syssslar me på dagarna o helgerna.
Få massa tips & ideèr från andra tjejer & killar.
Sen fine..det blev nåra tusen mer vänner än va ja räknade me från början;-) XD
Men skitsamma...nu är ja här & DU läser.
Sen e frågan vem DU e?
Många vet ja...ni lämnar små söta komentarer - som ja diggar.
Men alla NI som inte gör det.....hade vart sjukt kul att få veta vilka NI är;-)



Sjukt många duktiga ryttare det var igår i Trollhättan. Emma, Klara, Linn, Elvira, Linnea, Jag, Isabella, Allis, Sanna...aaa MÅNGA sjukt duktiga ryttare.
Grattis till ALLA som kämpade på samma vilkor o som plockade hem rosetter & nollrundor.
Min största seger från helgen är att jag Nolla & vann me ponnyn ja släpades efter veckan innan & NOLLADE & placerade mig med Stella.
Att ja VÅGA trots press från olika håll GICK in på en iskall framridning & gjorde MITT bästa.
Kämpa på banan.....med en stigbygel på slutet...hehe....med helt olika ponnysar.
Fine...ja red för att vinna.
Ljuger om ja säjjer annat. Men lixom...VILLE så j*vla mycket.
Å lilla stella..ingen har NÅGONSIN tävlat henne ....eller en NOLLAT nån klass me henne. NU gjorde vi det PÅ REG nivå hon & jag IHOP.
Vilken K Ä N S L A !!!!!

Titta bara på denna filmen va SÖÖÖT hon e stella asså.
Det va nä ja skulle in & hoppa LB:n..men detblev nåt knas me högtalarna. Kolla va TAGGAD hon e...hon gnäggar & frustar & vet inte riktigt vad hon vill ;-) hahaha
Aaaaaw sötis e hon.....hon e verkligen speciell denna ponnyn. Hon har verkligen allt..ALLT me stora bokstäver. Vi har klickat så bra hon å jag.
Hon e busig & älskar ALLT...vill verkligen jobba & HOPPA..haha det är hennes största hobby typ.
Ponnyn kommer stanna i familjen & min dröm e att min syrra ska ta henne sen.





Awww titta sööööt hon e....ropar på Thonna & frustar & ba: mamma släpp mig;-)

Idag blir det ute ritt me Gevalia, Frida & Mirja...myws <3

/ nellish

Kommentarer
Postat av: lisa

Hej nellie vill bara säga och fråga en sak :)

http://ponnygossip.blogg.se/

Är det en till skvaller blogg du är med i eller är det du som är på bilden i headern ? :)<3

Va bara det så du vet :)<33

2011-03-14 @ 14:08:44
URL: http://litetuff.blogg.se/
Postat av: Disaa

hihi, naaw :D

gud va söt!

2011-03-14 @ 14:16:47
URL: http://lifeofdisa.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hejsan, jag diggar din blogg, du har jätte snygga bilder och designer!

Jag njuter när jag läser din blogg.

Nu hoppas jag också att du kollas på min blogg och kommentar!:-)

Och förresten.....

Jag rider också har 3 hästar 2 hundar 1 katt!;-)

2011-03-14 @ 14:34:20
URL: http://lossansnord.blogg.se/
Postat av: Carro

Sööööööööt!



Du e grym GRYM gumman!

2011-03-14 @ 15:50:20
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Jag e julia wallander :) ja e elva år, fyller tolv iår! Jag bor utanför skärhamn och jag ÄLSKAR hästar men har tyvärr ingen egen ;( jag ÄLSKAR också din blogg och dig!! Du är såå fin och rolig, de skulle vara jätteroligt att få träffa dig nån gång! :) <3



Pöss på dig // julia! <3

2011-03-14 @ 15:59:07
Postat av: Kajsa

Läs på min blogg vem jage vetja :)

2011-03-14 @ 17:33:23
URL: http://kajoh.blogg.se/
Postat av: daniela

Hej Nellie!



Jag är sjukt imponerad av dig,både som person och ryttare. Trots att du är så ung är du jätteduktigt med hästar, både från marken och uppe på ryggen. Du är en stor insperationkälla till mig, som vill börja tävla. Som person verkar du vara så himla gullig och snäll, och djup också. Att du skriver ut om personliga saker på bloggen,som när du är lessen och så gillar jag. Det gör att man lär känna dig mer på djupet. Önskar dig all lycka till i framtiden med dig och dina hästar,och jag blir inte förvånad om du en dag hoppar med eliten.

Kram på dig, och ha det bra!<3

2011-03-14 @ 19:29:15
Postat av: Ebba A

Din blogg är så grym :D Du rider bra som tusan, du är söt som tusan och verkar vara snäll som tusan :D Till och med mina kompisar som inte är ett dugg intresserade av hästar läser din blogg för att det är så kul att läsa den! :D <3

2011-03-14 @ 20:35:24
URL: http://nattbloggarna.blogg.se/
Postat av: Lina Karlsson

hejhej :)

jag är emma och daniels kusin! :)

gillar verkligen din blogg, jättefin och jätteintressant!

och trotts att du bara är 11 och driver en sån stor blogg är grymt! :D

2011-03-14 @ 20:39:00
URL: http://lliinnaakk.blogg.se/
Postat av: david bengtsson

ja du vet nog vem jag är

2011-03-15 @ 10:31:16
Postat av: alicia

jag rider på samma stall som Ella om du vill veta. efter första gången som jag kolla på din blogg blev jag typ beroende ;) din blogg är grym och du är grym på alla sätt. Alla skriver att du är bäst och söt och värkar så otroligt snäll och det är bara för att du är det :)

2011-03-15 @ 18:50:27
Postat av: moa

jag heter moa:D

jag e 12 och fyller snart 13:P



jag älskar verkligen din blogg! den e jättefin, och du är jättesöt!:)

Hittade din blogg för några veckor sen och nu läser jag den varje dag!:D Måste bara säga att jag tycker du är jätteduktig på att rida o blogga och massa mer!!:D

2011-03-15 @ 21:01:41
Postat av: agnes sällström<3<3<3<3

hej nellie du rider jätte bra

2011-05-02 @ 18:16:43
URL: http://agnesnellie.blogg.se/
Postat av: agnes sällström <3<3<3<3

hej nelli håppas att du också komenterar på min blogg<3<3<3<3jag rider också och har 2 hästar 4katter och tre hundar!!! Mina 2 hästar hetter pippi k och foxynellie och mina katter hetter murre,tiger,lucia och nellson och mina hundar hetter turbo,ray,ara hej då glöm inte mig!!!<3<3<3<3

2011-05-14 @ 09:37:49
URL: http://agnesnellie.blogg.se/
Postat av: agnes sällström

hej nellie!har ingen blogg lengre tog bort den i för går håppas att du får det bra när du e hos TOBBE LARSSON och håppas på att du kommer att lösa

dit problem<3<3<3<3<3åker snart till berli de liger i tyskland<<3<3<3<3<3



/agnes

2011-06-12 @ 08:05:24
Postat av: Noviiz

Hej! Nellie jag känner dig inte men min kompis läser din blogg så jag har också börjat läsa nu



Hur gammal är du??

2011-06-13 @ 11:15:55
URL: http://VHK-handboll-noviz.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Du är ett ego!

2011-08-09 @ 23:27:57
URL: http://twitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0