Nellie Berntsson onsd 23/3 kl 07.00

Nellie sitter i sängen. Hon hade bäddat den & satt på täcket med datan i knät.
Stereon var på.....danny in the club.
Hon hade redan bloggat lite innan, för hon vaknade tidigt av ett sms hon fick på moilen.
Sms et var 3 sidor långt o fanns massa grejjer som va viktigt fö henne att veta.
Personen som skickade det te henne var en person som nellie verkligen bryr sig om.
Hon la ner telefonen o ville somna om - men tog upp den igen.
Läste det o raderade det sen.
Hur skulle hon göra - mamma hade hon redan pratat me. Hon visste.
2 nära vänner till visste.
ALLA tyckte samma sak.
Den enda som tyckte nåt annat va nellie berntsson.
Nellie Berntsson.......nellie berntsson...nellie berntsson.
En person som har en enorm vilja o med denna saken oxå.
Hon vill så in i sjutton.
Hon brukar få sin vilja egenom - men kanske inte det räcker just nu?
Fast va tvekar hon på?
Hon har mer vänner än många andra har - e sjukt omtyckt av många.
Har ett riktigt bra snajs liv.
Så varför ens lägga 1% av hennes vilja på en random?


Sagan handlar om mig - Nellie Berntsson



/ nellie b (inst)


Kommentarer
Postat av: Amelia degerman

Jag älskar ditt tänk på saker, du är väldigt duktig på det du gör!

-

sv: ja, det är väldigt mysigt.. :)

2011-03-23 @ 11:26:56
URL: http://ameliadegerman.blogg.se/
Postat av: Ida

:(



du kommer att lösa det!

din blogg är bäst! <3

2011-03-23 @ 11:48:43
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/
Postat av: Miiikkiiz

TAAAAAACK!! :D:D

2011-03-23 @ 11:55:31
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/
Postat av: amanda h

finns...

omg när jag såd det trodde jag att du var död.. att din mamma skivit nått om vad du gjort.. ofy hahah bara jag som kunde inblilla mig det?

ja men finns iag sötan!

kraam! <3<3

2011-03-23 @ 17:09:04
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: C

Vad har hänt???



SMSa mig om du vill! F I N N S!!!

2011-03-23 @ 17:56:24
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Ngn som börjar på a ;)

HEjhej ! :)

Gillar diin blogg asså sjukt mkt och läser varje dag ;) Egentligen känner jag dig inte men blev tipsad av en chey som jag känner you know ;) Du verkar helt grym och vill gärna träffa dig nån gång ;) Jag rider med men har dock ingen häst ;// Ha det så bra och fortsätt gärna blogga, tror inte du skulle sluta med så mkt läsare ;) Tänk gärna på mig ;) KRamar från mig (L)

2011-03-23 @ 19:03:03
Postat av: anna

va sms från Nicolai Hollessen?:D

2011-07-13 @ 20:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0