My svar to YOU <3

haha undra om dom hängde med ??
min fråga då..

beskriv adam i dina ögon ?
kan du göra ett inlägg i min blogg ?

pöss emma..

HEJ EMMA. BESKRIVA ADAM...JADU. ADAM ÄR OTROLIGT SPECIELL. INTE SOM NÅGON ANNAN. HAN ÄR SVÅR SOM PERSON, TYP LITE INÅTVÄND & SVÅR ATT KOMMA IN PÅ LIVET - NÄRA.
OTROLIGT SMART & EN RIKTIGT DÅLIG FÖLORARE.
HAN TÄNKER MYCKET, EXAKT SOM JAG.
VÄLDIGT KÄRLEKSFULL & HELT FANTASTISK. HAR MAN ADAM SOM VÄN HAR MAN EN VÄN FÖR LIVET. JAG KÄNNER HAN UTAN Å INNAN. FANTASTISKA DU <3

INLÄGG....NJA, MEN JAG KOMMENTERAR JU!!


tänker du fortfarande på gustav eller e han borta?
tror du/känner du att stella har det bättre hos dig än den förra ägaren eller tvärt om?
när ska du berätta hemligheten om stella? eller har du berättat de o jag har missat de?
/thilda<333

SVAR: HEJ THILDA.
JAG VÄLJER ATT BARA SVARA PÅ DISN SISTA FRÅGA. STELLA HAR NOG ALLTID HAFT DET BRA. DOM FÖRRA ÄGARNA AVGUDA SIN STELLA & DET GÖTR JAG MED. STELLA HAR NOG ALDRIG MÖTT PÅ ELAKA MÄNNISKOR & KOMMER ALDRIG FÅ GÖRA DET HELLLER, FÖRUTOM PONNYMORSOR DÅ;-) xd


Hur gammal är du? :)

SVAR: HEJ PÅ DIG, FIN BLOGG DU HADE :)
JAG ÄR 11 ÅR I ÅR.

nu vet jag inte om de va din pappa som skulle svara på frågorna, men en fråga till dej ; ger du ut ditt nummer? :)
vill hemskt gärna ha det, eller lixom ger du bara till dom du känner & så? det va min fråga :)

SVAR: HEJ :) ASSÅ GJORDE DET EN GÅNG & DÅ FICK JAG TYP 124555 ST SMS VARJE DAG: VADGÖR DU <3?
HEHE ASSÅ JÄTTE SNÄLLT, MEN KAN INTE SVARA PÅ ALLA DOM ALL TIME. SÅ MITT SVAR BLIR ATT BARA MIN NÄRA VÄNNER HAR MITT NUMMER.

HEJ FINA NELLIE!<3
1. VAD TYCKER DU OM MIG OM DU MIG?
2. SKULLE DU NÅGONGÅNG ÖNSKA ATT DINA PONNYSAR KUNDE PRATA?
3. dINA LÄRARE DÅ?.. SÄGER DOM NÅTT OM DIN BLOGG ELR SÅ?

4. OM DU FICK VÄLJA EN PONNY SOM DU TROR HADE MEST KAPACITET ATT KLARA EN NOLL.RUNDA I SM? VEM SKULLE DET VART?

KRAAM UNDERBARING! HADETBRA!<33

SVAR: HEJ FINA UNDERBARA AMANDA HENRIKSSEN.
1. JAG TYCKER DU ÄR EN FANTASTISK TROGEN & BRA BLOGGLÄSARE. LÄMNAR ALLTID GRYMMA PM & FINA KOMMENTARER. VERKAR VARA EN SUPER GO CHEY <3
2. JA....ELLER NE....HEHE
3. ASSÅ JA VET ATT DOM LÄSER DEN..MEN INTE SÅ MYCKET MER ÄN SÅ !
4. FINNS BARA ETT SVAR PÅ DET: STELLA!!! UTAN TVEKAN!

Hej nellie!!

*hur gammal var du när du slingade håret första gången? :)

*hur gjorde du när du blev så snygg och fin? (avundsjuk) ;)

*du är söt och så ju, och va tänker du på när du shoppar? De blir så snyggt ju!!

*vad betyder dina hästar för dig? :)

SVAR: HEJ FINA JULIA W.
* JADU..FÖRRA SOMMAREN TROR JAG ATT JA FIXXA DET 1:A GÅNGEN
* MEN DUUUUUU HEHEHE JA E JA..DU ÄR MINST LIKA FIN <3
* ASSÅ JA GILLAR VANLIGA KLÄDER..INTE FÖR TJEJJIGT. MER BASIC TYP. ALLTID JEANS..Å NÅT ENKELT. INTE MIN GREJJ ME MASSA ARMBAND & RINGAR & GREJJER...HEHE
TYP JEANS, CONVERSE & LINNE & RIKTIGT HETA SOLBRILLOR = MY STYLE
* ALLT...PRECIS ALLT. DOM E SJUKT VIKTIGA FÖR MEJ. SPECIELLT GEVALIA.


GEVALIA FÖRRA SOMMAREN <3

tkr du att det är viktigt att bära saker med märken? :)
du är sjukt duktig nellie för att vara så ung, keep it up girl !

SVAR: HEJ IDA!
ASSÅ..JAG LJUGER OM JAG INTE ERKÄNNER DET. PÅ HÄST SAKER KÖPER JA MÄRKESSAKER. SÅ ÄR DET...DET ÄR SANNINGEN.
INGET FEL PÅ HÖÖKS ELLER BÖRJES..MEN ASSÅ KAN INTE ENS SVARA PÅ VARFÖR.
KLÄDER...INTE ALLT E MÄRKEN, JAG BLANDAR.
TACK SÅ MYCKET FÖR ATT DU LÄSER GUMMAN <3

1.Cola eller fanta??
2.Sommar eller vinter??
3. vad är det värsta som har hänt dig inom ridsporten??
4. Vad tycker du om mig?..även om vi inte känner varandra. ;-)
5. Säg några bloggar du läser.

SVAR: HEEEJ JULIA :) ROLIGA FRÅGOR :)
1. COLA HEEELT KLART
2. SOMMAR SOMMAR SOMMAR SOMMAR
3. DET JAG BLITT UTSATT AV DESSA PONNYMORSOR, RYKTEN, ELAKHETER, SKITSNACK :(
4. SJUKT COOL CHEY SOM JA VILL LÄRA KÄNNA :)
5. PAOW, HUGOROSAS.SE, ERAN BLOGG, MINA VÄNNERS....


ÅH HERREGUUUUD KÄNNER INTE IGEN MIG.....GÖR NI?

Hejsan :)
Vilken skostorlek har du ?
Var skulle du helst vilja bo om du fick välja?
Din blogg är bäst!

SVAR: JAG HAR GANSKA SMÅ FÖTTER 34, 35
HELST AV ALLT NERE I SKÅNE PÅ EN GÅRD :)
TACK SNÄLLA FINA DU <3


Hej söta du,
Vilka dagar ska du till falsterbo i sommar?
Vad längtar du mest till just nu?
Vilket är ditt bästa minne med dina ponnysar?
Bloggen är bäst och de vet du nog redan ;)
Kram <3

SVAR: HEJ JOSEFIN.
ASSÅ DET ÄR INTE KLART ÄN..MEN JAG SKA NER TILL EN KOMPIS SOM BOR TYP BREVE ARENAN O BO HOS HENNE, SEN KOMMER PAPPA O MAMMA NER.
LÄNGTAR TILL......JUST NU TILL TÄVLINGEN PÅ SÖNDAG!
BÄSTA MINNET? MED GEVALIA VÅR LA DEBUT...HELT KLART.
STELLA MÅSET DET VARA 80 RUNDAN I TROLLHÄTTAN...UNDERBARA PONNY.
THONNA...BÄSTA MINNET....COUNSOULATOIN RUNDAN I VARBERG :)



1.Var du kär i Gustav när du va tillsammans med honom?
2.Kan inte du läggga upp en bild på dina "favorit plagg"? :D (kläder)
3.Hur tycker du det är när alla frågar vilken bh storlek, och allt sånt där? själv tycker jag det är fett omoget..
4. vad är din dröm inom ridningen?
5. beskriv din mamma/pappa/smilla, med 3 ord :)

SVAR: HEJ PÅ DIG :)
1. JAG HAR ALLTID GILLAT GUSTAV.
2. JOMEN DET KAN JA NOG FIXXA.
3. LOL
4. ATT FÅ RIDA SM PÅ STELLA.
5. PAPPA = KÄRLEKSFULL, SNÄLL, STRÄNG  MAMMA = ROLIG, FÖRSTÅENDE,HUMÖR


Vilket är ditt favorit djur förutom häst ?:-)

SVAR: HEJ...MÅSTE NOG FÅ BLI HUND..ÄVEN OM JA ÄLSKAR ARTHUR <3


hej underbara du <3

är du och gustav kompisar eller e han borta?
kan inte du berätta lite mer om ditt och adams förhållande?
du är en underbart fin chey ! <3<3
love u ! ♥

SVAR: VÄLJER ATT SVARA PÅ DIN SISTA FRÅGA.
MITT & ADAMS FÖRHÅLLANDE ÄR NOG DET JAG ÄR MEST STOLT ÖVER ATT JA LYCKATS BYGGA UPP. VI 2 GJORT DET SJÄLVA..UTAN NÅN ANNAN. PÅ KÄRLEK <3


ÖVER 1 Å GAMMAL BILD PÅ OSS <3

Ska du gå på bleket eller häggvall när du börjar 6:an ? :)

SVAR: TROR DET LUTAR ÅT BLEKET <3

Hur gammal är Adam?
Vad har du för mål med ridningen?
:)

SVAR: HEJ PÅ DIG. ADAM ÄR 13 I ÅR.
MINA MÅL ÄR OLIKA MED PONNYSARNA. FÅ EN TRYGGHET I RIDNINGEN & INTE 50% ATT MAN SKA FÅ 999 RESULTAT NÄR MAN TÄVLAR.
HA PONNYSAR SOM MAN LITAR PÅ Å DOM LITAR PÅ MEJ.

Varför ska du sälja Gevalia?
Hur länge har du ridit?
Vilken häst tycker du bäst om?
Hur länge har du haft dina hästar?
Vem är det som har gjort din header och design?
Och sista frågan, kan du göra en till mig oxå?:)

SVAR: HEJ JONNA.
JAG SKALL SÄLJA GEVALIA FÖR ATT JAG HAR 2 ST B PONNYSAR TILL, SOM JAG TRÄNAR & TÄVLAR. JAG VILL KOMMA UPPÅT I KLASSERNA.
GEVALIA HAR LÄRT MIG ALLT JAG KAN IDAG & HON ÄR VÄRLDENS FINASTE B PONNY.
JAG HAR RIDIT I CA 5 ÅR....3 MED EGEN HÄST.
JAG FICK GEVALIA I APRIL 2009, THONNA APRIL 2010 & STELLA SEPT 2010.
EN SOM HETER ANNA SARA HAR GJORT DEN & NEJ JAG KAN INTE GÖRA HEADERS.

hur blev du o adam tsm ''denna'' gåången ? <3

SVAR: DET ÄR MELLAN MIG & ADAM.

Tjänar du på din blogg?

SVAR: JA DET GÖR JAG FAKTISKT :)

1. Vad menar du med "/inst" på slutet efter ditt namn på vissa blogginlägg? :o (Jag kan vara lite efter som inte förstår det)

2.Kan du filma dig när du sminkar dig eller lägga upp bilder steg för steg? Du är så fin.

3. Målar du dina ögonbryn, de är iaf sjukt sina! Du passar superbra som modell!

SVAR: HEJ PÅ DIG :)
1. DÅ HAR JA SKRIVIT INLÄGGET INNAN, DET ÄR TIDS INSTÄLLT :)
2. NU HAR MASSA FRÅGAT DET...FRIDA FILMA MEJ EN GÅNG NÄ JA GJORDE DET..MEN HAHA JA BALLA UR & BÖRJA FLAMSA MEJ ISTÄLLET XD
3. NEJJ JA NOPPAR DOM, JAG HAR MÖRKA ÖGON BRYN :)


BILD FRÅN SOMMAREN 2010

va tkr du om isabelle (mig )

vilka bloggar läser du ? :D

SVAR: ISSA DU ÄR COOOOL CHEY, SOM JAG HOPPAS PÅ ATT TRÄFFA NÅNGÅNG SNART :)
BLOGGAR....SVARAT PÅ DET INNAN, LÄSER ER :)

Vill bara säga att du e grymt cool Nellie!!! <3

Din pappa skrev att du fick din första häst i födelsedagspresent.
-Hur fick du den? (Fick du ett kort eller kom du ut och den stod där eller hur?)
-Blev du förvånad?
-Valde du själv eller köpte din pappa den?
-Hur lång tid hade du ridit innan du fick din första häst?
-Hur många år är alla dina hästar?

SVAR: JAG KOM UPP TILL STALLET SÅ KOM DOM MED BLACKIE I GRIMSKAFT :)
HEHE JA HADE KOLLAT PÅ HAN INNAN,MEN KLART JA BLEV CHOCKAD..FATTA TYP INTE.
PAPPA KÖPTE HAN.
2 ÅR PÅ RIDKOLA..RED INTE BRA ALLS.
STELLA ÄR 8 ÅR I ÅR, THONNA 13 I ÅR & GEValia 15 ÅR I ÅR
.

säg nåt plagg du ALDRIG skull ta på dig.

SVAR: HAHA LÄTT FRÅG.....BAD HAIRDAY MÖSSA, INTE ENS OM JAG FICK 2000 :-
SÅÅ SJUUUUUUKT FULA VA......BAD HAIRDAY EVERYDAY TYP = NO STYLE.

Är du ihop me adam? / robin H

SVAR: HEJ ROBIN.
JAPP DET ÄR JAG...SJUKT UPPTAGEN AV HONOM . HELST LIVET UT <3


HAHAHA AS GAMMAL BILD PÅ OSS 2


finaste.....

/ nellish ( inst)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Har några bilder på dig och gevalia från varbergshoppet i somras, undrar om du skulle vilja ha dom? :)

Isf undrar jag va din mail är, kram :D

2011-03-08 @ 14:55:37
Postat av: Malin

Hej ,tycker du det äe okay om tjej/kille har sex innan dom är 14 år ? :)

2011-03-08 @ 16:41:04
Postat av: maya

Åh vad bra svar :)!!!

tack för de:)

2011-03-08 @ 18:24:48
URL: http://mnc.blogg.se/
Postat av: Julia =D

Super bra svar!!!! <3 Tack =D

2011-03-09 @ 09:21:15
URL: http://horzeriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0