Jag tycker om dej - ba så DU vet <3

Denna killen är nån jag älskar verkligen & SAKNAR sjukt mucho.
Michèl...mi papis bror.
Han bor i gbg å han e så sjukt viktig för mig. Hoppas du vet det farbror <3





Jajaja han försöker få hänga me mig & mina polare å bli som oss...men går sådär;-)



Sen alla mina äldre chey kompisar nudå..ja han e upptagen av fina Maria <3 XD

Men det tråkiga är att Michel har föändrats :(
Han har alltid stått mej nära....men sist jag såg han såg han ut typ såhär :

 Aaaaw min fina fabbror !

Men sen hände nåt jue. Michel la om sin stil & blev detta istället :



Hahahahaah ja dog nä ja såg detta på Facebook. Sjukt kul asså.

Jajaja denna killen e sjukt viktig i mitt liv.....puss & kram till er båda 2!!
Hoppas vi kan ses snart - saknar er verkligen as mucho.
Miche`l har världens sjukaste humor. Ja lovar er.
Asså...svårt att föklara han..men hane Top Class.....ska nog börja prata me han nä ja inte orkar prata me pappa ibland när han inte fattar saker hehe XD
Men han e bara bäst. Bäst mot mej.

/ Nellie B


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint inlägg Nellie (speciellt hårdrockarbilden) haha! Vi saknar er också!! Kramar

2011-03-08 @ 17:06:17
Postat av: Natalie Nygren

Du verkar så himla omtänksam Nellie :) Riktigt roligt att se såna här inlägg för du är verkligen posetiv till ALLT. Du är nästan aldrig negativ och det gör din blogg så speciell. Roligare att läsa då :)



Pusss

2011-03-08 @ 21:08:12
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0