Jag mår så j*vla BRA :)

Vart en SUPER dag idag. Gött att få vara ute & jobba med kroppen.
Rida tills man känner att man e HELT slut!
Jag har typ never träningsvärk, känner mig sjukt vältränad.
Kanske inte så konstigt då man rider varje dag på mer än 1 ponny.

Men vissa dagar e det gott att bara vara....som imon.
Vara HELT borta från stallet. Mamma eller pappa fixxar...love.
Bara tänka på NÅT annat & få vara me vänner, Imon Majja & Felicia.
Dom kommer till mig, vi drar & käkar & bara pratar & myser. *gilla*
Sen drar vi till häggvall lite senare på kvällen & har ÄNNU roligare.
Dansar & skrattar & bara having a good time - vi cheyer <3


sakna sommaren OH ja.....thonnis, sötan <3

VET NI ATT ?

* folk ofta stör sig på mej i början tills dom lär känna mig ordentligt!

* att jag blitt riktigt besviken på en person idag :(

* att jag läser 2 BLOGGAR slaviskt :)

* det känns som ja fått ett nytt starkt självfötroende !

* att ja har ett j*dra humör (speciellt på senaste )

* att det "jag" retar upp cheyer i stenungsund så dom blir galna typ,fattar inte;-)?

* att jag IDAG ligger på BLOGG.SE listan :)

* att ja tycker det är TRÅKIGT att fölorat VÄNNER -verkligen....

* att det finns nåt ja vill skriva här....men raderar det hela tiden....

   

Just det med att reta upp folk!!
Asså det börjar med jue att dom läser min blogg - ehh TYDLIGEN!!
Sen så börjar det med att dom ba.....skriver nåt pm eller nåt...typ: du tror att du e nåt.
Ehhhh?? OK ???
Sen om man svarar DÅ för att man tycker att vaffö ska jag ta skit lixom??
Då kommer allt från att mina ögon bryn e fula...att min blogg inte e så stor som ja tror & bla bla bla.
Ett ORD : RANDOM!!
Vaffö ens orka bry dig??
Så kollar man in på den cheyens...ehm host....jätte stora blogg......& hittar typ INGENTING.
ja leta & leta....men hitta ingen ting??
Bloggen va TOM...helt katastrof...men INTE skulle jag läga energi på att medela det te henne lixom.
Sen kollar man lite till....då fatta jag.
Hon va jue kompis med den andra random cheyen som TYKA sig på FB förra veckan.
Suck.....get a life.

Har aldrig börjat ett bråk eller STÖRT mig på nån stackars chey eller kille.
Vaffö skulle jag ens ..ORKA lixom.
I got better things TO DO.

BTW..gott att hamna på BLOGG.SE listan...ja som har sååå liiten blogg;-)

Nepp...ja ska va KOMPIS med mina cheyer.....va annars lixom <3<3<3<3


Tack Ebba Lye för snajs idolbild!!

Vad tycker NI om cheyer som "muckar " bråk ?????

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Carro

vilka bloggar läser du slaviskt?

2011-03-17 @ 15:41:15
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag tror bara dom e avendsjuka!

Ocv föresten så älskar jag dina ögonbryn! ^^ hahah

2011-03-17 @ 15:54:45
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Fia

hejj :) är allt bra med dig? <3

kram<3

2011-03-17 @ 15:58:46
URL: http://fiastrombeerg.blogg.se/
Postat av: felicia gränsmarker

bästa brudarna är vi <3

2011-03-17 @ 16:00:54
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej nellie, jag förstår att hästarna är ditt liv o så men jag som läser är inte hästintresserad och jag tyckte det va roligare när du inte skrev så mycket om dem. Nu är ju dem självklart en stooor del av ditt liv och jag är jätte glad att det går bra för dig med dom nu men försök iaf att ta med lite annat också? beundrar dig såå!

Kram<3

2011-03-17 @ 16:12:14
Postat av: J

Vilka bloggsr?:P

2011-03-17 @ 16:52:28
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: amanda h

haha men vi tjejer när ska vi lära oss? men asså dina ögonbryn? dom e väll inte fula hahah dom e snajs som fan och att hon ens orkar kommentera det är ju beviset på att hon e avendsjuk på ditt utseende? :-) haha och tydligen är väll det deras enda intresse att mucka o ge DIG skit xd MEN TA INTE ÅT DEJ SÖTAN,JAG VET OCKSÅ ATT DU INTE GÖR DET ! bara för att hon inte har överfina musklade ponnys.. själv har hon väll som finast en hästmyra som finast xd haha men nej det e tråkigt att det alltid ska finas nåra tjejer som ska verka mognare en andra genom att skriva till dej att du inte har nått liv m.m ...GET A LIFE LADIES ?

du e magisk.. så oavsett så finns det inget dom kan göra för att trampa ner på dej ! skiten kmómmer endå tillbax till dom så...men vi girls måste skärpa oss verkligen ?!?!? VAD ÄR DET EGENTLIGEN FÖR KUL MED ATT FÅ ANDRA MÄNNISKOR ATT MÅ DÅLIGT ?

MEN IAF NELLIE! DU ÄR GRYYM ! KRAM UNDERBARASTE ! <333

2011-03-17 @ 16:59:34
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Evangeline

alltså orka att folk ens lägger ner tid på att ge elaka kommen´tarer som inte ens är sanna :O asså jag beundrar verkligen dina ögonbryn och du har fått till formen på dom otroligt bra ! de är säkert svartsjuka just därför måste de trycka ner den som ser bättre ut än dom för att må bättre // Hare bra ;)

2011-03-17 @ 17:15:25
URL: http://sparklelicious.blogg.se/
Postat av: josefin

förmodligen bara avudnsjuka!

kram

2011-03-17 @ 17:27:21
URL: http://josefinsplace.blogg.se/
Postat av: linnea

skittöntigt att "mucka bråk" (haha) för man kommer ju ingen vart med det precis ;) man får typ bara en massa skit & gör så att den man skriver till kanske mår dåligt... wohoh?

men jag har en fråga, vem fixar din blogg? den är JÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTEJÄTTE JÄÄÄÄTTE snygg!!!!

snälla.... svara så snabbt du kan! :)

2011-03-17 @ 18:10:07
URL: http://linneahillberg.blogg.se/
Postat av: Nicole Sanzetth

Vilka bloggar är det du följer slaviskt? =P

2011-03-17 @ 18:11:51
URL: http://sanzetth.blogg.se/
Postat av: anonym

tjejerna som muckar med dig är bara avundsjuka, och vrf läser dom din blogg om dom bara stör sig på dig? gud..



jag tycker att du är sjukt mogen som bara skiter i dom, dom är inte värda din uppmärksamhet! du har snygga ögonbryn ;)

2011-03-17 @ 19:17:58
Postat av: M A L I N - F O T O

dem kan gå & ta sej!..helt enkellt :)

2011-03-18 @ 14:27:21
URL: http://mbphotos.blogg.se/
Postat av: Linnea

Detta med att dom skrev att du är något. Asså du är en 11 årig tjej men en stor blogg och stora åsikter och en jäkla kunskap bakom hästar o massa. Du är faktiskt något. Bara dom som säger så för att DOM tror sig. Haha idioter finns det gott om :D

Du e grym gmn <3

2011-03-18 @ 15:40:55
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Ida

Men du hamnar ju inte på mest aktiva-listan för att du har stor blogg, det är ju hur AKTIV du är. (Dvs kommenterar andras blogar osv). Det har ingenting med besökare att göra. Man kan ha hur liten/stor blogg som helst och ändå hamna på framsidan på blogg.se.



Bra blogg förresten, dom är bara avundsjuka. :)

2011-03-19 @ 01:07:37
URL: http://idahopalm.blogg.se/
Postat av: Amanda Daehli

Du kommer att utplånas... Du och din blogg.. JÄVLA MIFFO



Inga kramar Amanda

2011-03-19 @ 14:49:06
Postat av: Emma

Hej nellie det är Emma i din klass

jag ska bara säja att din blogg S*GE SÅ JÄVLA MYCKET SÅ DU BARA VET DET <3

2011-03-19 @ 19:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0