Im on fire :)

Japp...sitter man här dåe.
Pittbull & Jennifer Lopez på stereon.....jag i sängen i linne. Bloggar. Klockan e 06.22...normalt?
Nej just det...m not normal.....däffö läser ni jue denna bloggen - RIGHT ,-)
Efter skolan drar jag till mina ponnysar.
Gossar lite xtra med Gevalia som flyttar soon...rider Thonna & låter stella vila idag.
Rider nog med Dyberg!!
Taggar helgen nu, Lördag kommer killar & cheyer hem till mig & nanar över.
Kommer bli as kul :)

Längtar till nästa tävling nu så IN I....hahaha. Nordhalland, LB & LB plus 5.
Typ mitten av April...men det går snabbt.

Men vet ni...idag ska jag gästblogga på en blogg....hehe jag gör aldrig det i vanliga fall. Men denna cheyen är min kompis....o då ställer man upp.
Vet ni förresten att hennes mamma e skådespelare & spelar i massa filmer.
Typ alla Johan Falk & MASSA mer.
NU bor hon i Danmark...men flyttar tillbaka till sverige snart.
Länkar bloggen OFC sen :)

Förresten..har abstinens efter min pojkvän ;(
Fortfarande lika kär....efter 14 månader.....= GALET <3<3



Allt du gör är perfekt i mina ögon, även det du inte gör <3



P.s vet ni....nästa tisdag har jag & Adam vart ihop med varandra ( uppehåll 20 dec-15 feb) i 15 MÅNADER, är inte det galet fint eller??



Tycker att det visar på äkta kärlek. Fine...det har inte alltid vart kul. D har vart tårar & surigheter från oss båda 2.
Men 15 månader......jag älskar dig älskling <3

/ nellie b

Kommentarer
Postat av: Carro

Du skrev att du inte brukar gästblogga men varför brukar du inte det?



Skulle du va intresserad av att gästblogga hos oss? Skulle bli as glad! :)

2011-03-31 @ 10:06:08
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Julia

Neliie, bilderna på dig, shit säger jag bara, du är gudomligt vacker ;o ♥

Kram :´)

2011-03-31 @ 12:54:27
Postat av: Julia

Aww älskar dig!! <3 <3 tack =D

2011-03-31 @ 15:15:15
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Elin och Julia

ÅÅ vad glada vi blev att du vill :) <3 Du är för snäll Nellie och väldigt söt <3 Love u (som en vän) såklart <3 :)/ elin

2011-03-31 @ 15:18:58
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: amanda h

nnaw alltså aldrig aldrig i mitt liv sätt ett sådant vackert par som er! det är sjukt att ni som är såppas unga klarar av ett sådant förhållande! grymt fina är ni och kommer alltid vara!! ni är som hand i handske och mer därtill!

Du ,nellie! är blåbärspajen och adam grädden!tillsammans är ni än sjukt söt efterätt som man bara vill ha mer av!

kännslan när man ser en bild på dej och adde är obesklivlig...man tänker lixom woooaw? att vara 11 och 13 år och funka bra ihop tillsammans är egentligen fridlyst elr vad man säger ;-) det finns ingen som tar vara på kärlek och om varandraså mkt som ni gör! det adam gör mot dej är sjukt speciellt! i den åldern han har så brukar killarna oftast inte ens brt sig om den åldern du är i! men du är så sjukt speciell och kärleksfull att man inte ens kan anstränga sig för att försöka ignorera dej! DET GÅR LIXOM INTE,..kommer aldig sluta dyrka er två! ni är personerna som man ser upp till och man vill ju självklart ha ett lika fint förhållande som ni har..! men det går inte ! för det är bara Nellie oc adam som lyckas med det! för ni är inte som vanligt folk.. ni är sjukt selsynta!



kraam goingar! <3

2011-03-31 @ 15:37:51
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Nellieeh <3

Jag tycker ni är supergulliga!

Ni visar verkligen att ni älskar varandra.

Det är fantastiskt.

Ni hjälper också andra att våga tro på kärleken. :')

2011-03-31 @ 16:00:08
URL: http://nellieeh.blogg.se/
Postat av: frida

hej Nellie :D

Vilket/vilka datum e det du ska tävla på nordhalland?

Kram

2011-03-31 @ 16:20:22
Postat av: Tilda

asså ni e SJUKT söta ! ♥♥

2011-03-31 @ 16:53:50
URL: http://ttiillddiiss.blogg.se/
Postat av: aleX

ni har ju haft uppehåll flera gånger . :P

2011-03-31 @ 20:07:13
Postat av: Anonym

Vilken blogg? :)

2011-03-31 @ 21:19:06
Postat av: .....

Lita inte på honom han kommer såra ditt hjärta:(

Jag känner det på mej !

2011-04-01 @ 14:26:18
Postat av: Josefin

lol, ni har ju typ gjort slut 6 gånger också.. :P

2011-04-02 @ 20:53:22
URL: http://josefinkinnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0