Idag

Idag kännde jag för att trycka TA BORT bloggen knappen.
1:a gången på LÄNGE.
Satt o pilla på den dära knappen as länge...men nesh.....detta e min blogg.
Skrivit dessa meningar 10000000000 gånger & raderat dom igen.
Kört fast.

Bloggen.......

Ska lägga mig i sängen & tänla egenom massa saker.
Gå egenom vänner, vilka som e mina vänner.
Gå egenom mig själv & vem ja e & vad jag vill.







Just nu sätter folk fälleben på mig så jag snubblar.
Ja fokuserar på FEL saker o känner mig.......

Jag saknar ella, tilde & pappa.
Jag saknar orden...bby jag älskar dig sjukt.
Jag saknar att.....
jag saknar en RIKTIG nära vän


snälla kommentera massa.......jag ber er :(


/ nellie

Kommentarer
Postat av: Ella

Aw, gumsi jag saknar dej massa<3

Vi ses snart, då får du berätta, det är fel att du ska må dåligt. Önskar att jag bodde brevid dej, kunde jag komma och krama på dej vare dag<3

2011-03-23 @ 20:22:51
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Olivia

Du måste behålla bloggen den äger!:)♥

2011-03-23 @ 20:26:07
URL: http://everythinghorzes.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag känner dig inte men du verkar vara en riktigt stark tjej, du kommer ta dig igenom dig det här. Umgås med dom som får dig på bra humor, dom du älskar, dina RIKTIGA vänner, som ställer upp på VAD som helst. Det verkar som om det är dom som du behöver dom allra mest just NU! Kämpa på och visa dom som inte tror på dig att du klarar det, det kommer gå bra! kom ihåg, var med dom som betyder MEST och dom du ÄLSKAR över allt annat!

2011-03-23 @ 20:28:13
Postat av: Clara

Nellie gumman. Skriver från iphonen nu så jag har

Nog inte samma ip som jag brukar så du vet.

Iallafall, har försökt nå dig idag men du har

Inte svarat någon stans där jag skickat till dig, jag har vatt sjukt orolig ska du veta. Nellie, jag har alltid sagt att du ska vara stark kom ihåg de. Finns om du vill prata hoppas du fattar det. Känns som om

Du inte litar på

Mig :(

Syster... Varasej vi bor 1000mil eller 1meter ifrån varann, så finns jag för dej okej?<3

2011-03-23 @ 20:31:25
Postat av: Anna

Har det hänt något särskilt Nellie? Varför mår du så dåligt? Du den duktiga tjejen som så många ser upp till vad är det som har hänt? Det finns jättemånga som vill vara som du. Hanlar det om Gevalia eller är det något annat oxå? Jag förstår att det känns jobbigt att bli av med en så nära vän som henne, men du har ju de andra. Försök att sattsa på dom och fortsätta kämpa så mycket som du alltid gör.<3 Det finns många som finns för dig om du behöver hjälp, även jag. Se framåt du är så duktig Nellie.



Kram

2011-03-23 @ 20:34:56
URL: http://annasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: amanda

Behåll bloggen.. Här finns många som stöttar dig och tycker du är helt awesome, ingen snack om saken.. De är du! Visst att det kanske finns folk som skriver dumma saker o.s.v, men det ska inte du bry dig om.. Du är helt klart bäst Nellie, bara tänk så. Nellie = Pure Awesomeness!! .. Okej? ;)

2011-03-23 @ 20:37:03
URL: http://mallemyran.devote.se
Postat av: Anonym

Vill inte lägga näsan i blöt. Men man måste ha dåliga perioder för att bli en starkare person. För varje gång men går igenom något jobbigt kommer man oftast över de och då går man med en till erfarenhet i livet och har yttligare klarat av en sak till! man klarar av mer än va man tror!

2011-03-23 @ 20:37:06
Postat av: zara

känner inte dig men finns alltid,de ska du veta!<3



och jag tycker du verkar vara en stark tjej,så du kommer ta dig igenom de här.



och din blogg e grym,så du får inte,elr du får aldrig ta bort den,läser varje dag,och jag ÄLSKAR den!



kramkram/Zara<3

2011-03-23 @ 20:39:17
URL: http://www.snobbryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

Hoppas allt löser sig, ! Du är stark, tänk inte alldeles för mycket bara, då kan man blanda in saker som man inte ska blanda in! Kram :)

2011-03-23 @ 20:39:32
Postat av: Anonym

Nellie du e grym, och din blogg ä elite! :)

2011-03-23 @ 20:39:34
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: lollo

kom igen Nellie! du är otrolig och en förebild för väldigt många personer! kämpa, du klarar det! <3

2011-03-23 @ 20:40:40
Postat av: Malin

nellie?? :(

ta inte bort bloggen, du är grym, du vet om det.

Låt bara inte några korkade/korkad människa få förstöra, du klarar mer än va du tror, du är en tuff chey!!

2011-03-23 @ 20:40:51
URL: http://nyylund.blogg.se/
Postat av: Elin

Fina Nellie! Jag tror att du måste göra precis som du sa till mej att göra, titta dej i spegeln och säg att du är fin, snäll och helt underbar precis som du är <3 Det finns många idioter där ute, jag har varit med om många. Och även om det känns jobbigt nu lär man sej jätte mycket på att bli sårad. Mer än vad dom som sårar en lär sej. Du är awsome Nellie, glöm aldrig det <3

2011-03-23 @ 20:46:27
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: amelie

Du är stark gumman så ge inte upp !

du har visat det förut och kan säkert göra de igen!:)

Men hoppas du mår bättre snart!

kram

2011-03-23 @ 20:51:55
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Nellie, jag ÄLSKAR dig! Du VET att du är fantastisk. Visst, du är inte problemfri, alla har sina brister. Men ibland undrar jag om de e så? Du har utseendet, attityden och ett underbar liv. Alla får ta skit, men nellie det finns mer personer som gillar dig än dom som inte gör de. Idag sa min kompis att det borde vara du som pratar om mig hela dagen bara för att du är ett år yngre. Och, vem bryr sig om det? Jag skulle inte bry mig om du så var 7 år. DU är DU! Och DU är fantastisk. Jag sitter inte och skriver de här med lögner. Jag skriver SANNINGEN! De ska du veta gumman. Det finns MÅNGA tjejer/killar som skulle vilja lära känna dig, jag e en av dem och skulle gärna vilja träffa dig nån gång.. <3



puss o kram / julia wallander <3

2011-03-23 @ 20:53:09
Postat av: Frida

Nellie, finns om du behöver prata! D vet du :-*

<3

2011-03-23 @ 20:56:28
URL: http://friidaaz.blogg.se/
Postat av: Malin

Keep on fighting. It will be fine in the end <3

2011-03-23 @ 20:57:08
URL: http://belindastraaning.blogg.se/
Postat av: Emma Eriksson

du är så söt nellie, ge inte upp. Jag förstår dig verkligen, ge inte upp. <3

2011-03-23 @ 20:57:50
URL: http://emmae.devote.se
Postat av: Emma Karlsson

Asså Nellie du e den finaste som finns & det finns precis INGEN annan som e precis som du !! du e amazing & den snällaste människan i värden. nellie du e bara bäst precis som du e & jag gillar dig sjukt som vän <3<3

2011-03-23 @ 20:58:12
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Nästan alla säger: ''Men komigen nu..kämpa på bah Nellie'' eller nått sånt.Men dom vet inte hur det är ibland att vara stor och nånting har hänt.

Tycker inte att du ska lyssna på oss (små)♥

Det är endå ditt liv,och vi kan inte känna dina känslor även om du beskriver dem..vissa blir ''rörda'' och vissa inte.Men ingen kommer känna som du.

Du ska alltid följa DIG,och ingen annan.För dom har nog inte tänkt sig själv i din situation t.ex med Adam thinget vid jul..

Om jag skulle varit du skulle jag lagt ner bloggen,men det gjorde inte du.

Men om du inte haft dina läsare skulle du kanske gett upp hoppet..eller nånting?Ibland är vi till hjälp..men ibland Nellie ska du följa ditt hjärta och inte låta nånting komma ivägen♥

*haha,överstruken text*Alla skulle bli sura om du tog bort bloggen,men jag skulle inte bry mig.Jag gillar din blogg men det är viktigare att må bra istället för att hålla alla andra som du inte ens känner gladaöverstruken text slut,haha:P

2011-03-23 @ 20:59:49
URL: http://jumpingstar.blogg.se/
Postat av: vilma

sagt det förut; önskar så sjukt jävla mycket att jag kände dig



du är en underbar människa (tror jag, hehe, jag har ju läst bloggen ett tag, så jag tror jag har koll...?) plus att du verkar vara en sjukt go kompis.



ALLA, och då menar jag ALLA, som trycker ner dig, trycker ner dig på grund av AVUNDSJUKA



din blogg är sjukt INSPIRERANDE, du anar inte hur mycket jag älskar den. kollar typ femhundratusenmiljoner gånger om dagen... glöm inte att du har hur många trogna läsare av AVGUDAR sig som helst, lägger du ner bloggen så förlorar du dem...



lägger du ner bloggen förlorar JAG DIG



shit, blev lite långt nu kanske, men du fattar the thing:



LÄGG INTE NER BLOGGEN!

2011-03-23 @ 21:03:39
Postat av: Felicia Gränsmarker

this is your life my freind..and you keep on fighting..you gonna DO THIS <3

2011-03-23 @ 21:04:37
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: alicia

nellie vissa dagar är jobbiga , sjukt jobbiga .

men du måste försöka , du måste kämpa .

det sista du ska göra , är att ge upp .

du är stark nellie , det är du verkligen .

jag vet ingen , INGEN som är lika stark som du .

livet går som i vågor , upp & ner .

men sluta aldrig kämpa , sluta aldrig tro , sluta aldrig hoppas .

om det är någon som klarar allt , då är det fan du !

du är helt otrolig , på alla sätt , jag lovar !

vem eller vad det än är , låt det inte trycka ner dig , du är starkare än den/det .

du är inte vem som helst , du är nellie

självaste NELLIE BERNTSSON !

livet har sina svåra stunder , det är så för alla .

men bara vissa kan ändra på det , och jag tror och jag VET att du kan ändra på det !

för du är stark , det är du verkligen !

2011-03-23 @ 21:07:51
URL: http://ponnyekipage.bloggplatsen.se
Postat av: Nora du vet!;)

DUHARMIG; DUHARMIG, DUHARMIG!



Jag känne inte deejj typ men klart du har mig här, en äkta vän!<3



Och jag och min kompis kan nog komma och säga hej till dej på lördag på tävlingen eftersom vi bor så nära!:))<33333

2011-03-23 @ 21:08:39
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nellie känner dig ingenting, har aldrig träffat dig. Jo gick förbi dig på mässan på horse showen en gång men var för blyg för att säga hej, du hade en massa människor runt om dig. Men bara genom bloggen så har jag förstått att du är en sådan sjukt stark person. Ofattbart stark! Jag älskar din blogg. Hoppas allt löser sig med allt, vet hur det känns att ligga i skiten och känna det som om man aldrig kommer upp igen.

2011-03-23 @ 21:09:41
URL: http://sweetyponny.blogg.se/
Postat av: Julia

Nellie hjärtat!! <3

ALla har det ibland SKIT i livet. Alla har ibland hur bra som helst i livet. Men alla har inte den kämpar glöd som Nellie Berntsson har. Du kommer fixa det här jag lovar! Du är världens finaset person!! <3 Låt ingen trampa på dig Nellie INGEN!! INGEN FÅR SÄTTA FÄLLBEN PÅ DIG! Upp med hakan och sträk på dig!

BBY JAG ÄLSKAR DIG SJUKT MYCKET!!



JAg finns, har sagt det 10000 gånger men jag menar det jag finns för dig!! <3 <3

2011-03-23 @ 21:10:47
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Wilma

Kram <3

2011-03-23 @ 21:11:41
URL: http://wilma.kristoffersens.se
Postat av: Anonym

kom igen sluta aldrig kämpa <3

2011-03-23 @ 21:13:09
Postat av: isha :)

Ge inte upp! Du klarar dig igenom det här, du ÄR en stark tjej!

2011-03-23 @ 21:13:42
URL: http://ddolphiin.blogg.se/
Postat av: Ania

Jag vet vad du menar... :''( Är med om samma sak. Skulle behöva en riktig vän som man kan gråta axeln mot. Jag finns för dig, även om vi inte ''känner'' varandra så har jag sätt dig IRL. Jag tror du är en superbra vän.<33 Nellie, du är underbar!

2011-03-23 @ 21:13:55
URL: http://aaniias.blogg.se/
Postat av: LisaLundberg - Fotograf - Hästgalen

Nellie!



många säger så här; nellie kämpa.

men du har också ett liv som alla vi andra, du får gråta och du får bli arg och göra dumma saker.

för det är NELLIEBERNTSSON.

alla tänker att du har en blogg och den är stor.

men du har en personlighet och en fruktansvärt fin charm. du är söt och säkert underbart snäll.

men folk fattar inte att du kan vara normal, folk tror bara att det är bara att kämpa på.

men det är inte så. om vi ALLA som läser din blogg sätter hos i din situation så kanske vi märker att det är inte lätt.

många tror även att dom skulle kunna klara av en livstil som du har. men det är inte så. du har svåra stunder du med!



KRAM!

2011-03-23 @ 21:14:35
URL: http://fotoliiisa.blogg.se/
Postat av: Elin

Har också haft en dålig dag. Funderar också på att ta bort hela mig just nu men gör det inte... Skulle vilja vara din närmsta vän nu för jag skulle oxå behöva en :( <333

2011-03-23 @ 21:17:33
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: isabelle winkvist

hoppas det blir bra snart Nellie, vad det nu än är. Du är jättefin- tro på dig själv! :)

2011-03-23 @ 21:18:05
URL: http://isabellewinkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nellie !

jag typ stryper dig om du tar bort bloggen, OK?

haha men alltså gumman, vem är INTE avundsjuk på dig?

jag är sjukt sur för att vi bor så långt från varann, jag skulle vilja träffa dig.

du verkar vara fullkomligt underbar.

jag tycker inte du ska ta åt dig för du vet att dom bara är avundsjuka, OK? få in det i ditt huvud nu!



du är helt awesome, utnyttja det Nellie!

en sån som du vore alla få ha.<3

2011-03-23 @ 21:23:35
Postat av: Julia

Du är stark du klarar detta,

Vet inte varför du mår dåligt, hänger inte riktigt med i allt, men du e sjukt tålig och vet vad du vill ha, allting du kämpar för klarar du, du kämpar med allting och vinner för det mesta, det du vill ha mest av allt får du och finns med dig vart du än går, Du är nellie berntsson du e en stark tjej som vet vart du ska gå, som har en framtid och en framtid med massa underbara vänner och läsare som stöttar dig genom allting som händer. Dagar e svåra och dagar e lätta. Visa hur modig du är och kämpa för den du är!

2011-03-23 @ 21:26:39
URL: http://juliaaxenfalk.bloggplatsen.se/
Postat av: matilda

finns för dig nellie. <3 :)

2011-03-23 @ 21:38:36
Postat av: Wilma

Du är stark, nog den starkaste jag vet.

Du är så himlans cool och stensäker på det du gör.

Ta never bort bloggen, jag ber dig. Jag skulle typ få attack, men seriöst nellie, don't. Eller asså du får göra som du vill, men we love you and your blog, så snälla inte!

Vad är det som har hänt egentligen :(? Du kan svara på kommentar i min och emmas blogg om du vill!

Jag ser upp till dig /13 åring!

2011-03-23 @ 21:43:21
URL: http://grindisryttarna.blogg.se/
Postat av: Ebba - en ponnyryttare

Nellie många säger typ ''kom igen '' men det är svårt . du har jätte bra vänner och jätte fina ponnys och du är grym cheyen glöm inte det . jag har träffat dig en enda gång och det var på mässan men på din blogg läser jag varje dag vilket svårt liv du har . men sluta inte kämpa tjejen glöm inte det <333.....

2011-03-23 @ 21:45:04
URL: http://fantasypony.blogg.se/
Postat av: amanda h

nellie...

tror du vet att saker som man vill ha kan man inte alltid gå... det gäller även dom så kallade "vännerna" som ksk inte är dina vänner endå... du vill ha dom och försöka fixa det.. men du vill endå inte för att du vet att du förtjänar bättre.. JAG vet att du förtjänar bättre och kommer alltid göra vad du en väljer i livet.. folk ska inte säga vad elr hur du ska säga elr göra! detta är ditt val och lyssna till ditt hjärta för du är den enda som vet vad du känner! alla har bra och dåliga dagar... och du är ledsen... och det är okej att gråta särskilt när man e liten söt och 11 år! men du är inte liten o kleen! du e stark och har dom där krafterna som vi andra inte ens kan dröma om! och även om du är fruktansvärt arg,ledsen,besviken.. så leder det endå till att du får skuld känslor för nån som gjort dej lessen.. det är inge bra.. utan dom som du vet ställer upp för dej! DOM SKA DU HA! ingen pojke elr flicka som kommer å går när det pasar sig.... säger nått nu som jag alltid tänker på!



VAR MOT ALLA SOM DU VILL ATT DOM SKA VARA MOT DEJ !.

vänskap handlar inte om vem som blir bjuden på flest barnkalas elr vem som har dom snyggaste kläderna elr så... VÄNSKAP ÄR NÄR MAN BETER SIG 100 % MOT VARANDRA OCH VERKLIGEN ÄLSKAR VARANDRA FÖR DEN MAN E! DET ÄR SAMMA SAK SOM NÄR DU SAGT ATT DET FUNKAR PÅ TTÄNNINGARNA MEN ATT PÅ TÄVLINGEN SPRICKER DET.. DET ÄR SAMMA SOM ATT " ÄVEN OM DET Ä BRA NÄR MAN E MED VARANDRA NÅN DAG SÅ BETYDER DET INTE ATT DET BLIR SÅ NÄR DET VERKLIGEN GÄLLER... DU ÄR 11... VID DEN TIDEN LEKTE JAG MED BARBISE TYP ELER NE DET GJORDE JAG INTE... MEN DU ÄR MOGNARE EN VILKEN 14 ÅRING SOM HELST ! OCH DU ÄR FRUKTANSVÄRT SNÄLL NELLIE! OCH ALLT DET DÄR! SÅ VAD DU EN GÖR ELR TÄNKER.. SÅ GÖR DU EN¨Å RÄTT! VI FINNS HÄR..! ALLTID! VI STÄLLER UPP... JAG STÄLLER UPP,DINA FÖRÄLDRAR O SMILLA STÄLLER UPP! VI ÄR OCKSÅ DINA VÄNNER! OCH VI KOMMER ALDRIG ATT SVIKA DEJ!

HÅLL MODET UPPE OCH KÄMPA! HÅLL FINGRARA BORTA FRÅN " TA BORT BLOGG " KNAPPEN!

VI ÄLSKAR DEJ!

PUSS O KRAM O EN BANAN!

<3<3<3

2011-03-23 @ 21:45:30
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du är perfekt som du är, du behöver inte ändra på NÅT.

Du förkärnar riktiga vänner, såna som är äkta och alltid finns där <3

2011-03-23 @ 21:50:44
URL: http://ebbalye.blogg.se/
Postat av: Sara

tråkigt att du känner dig så :(

men jag håller med om att du bör fundera över vilka som verkligen är dina vänner och vilka som bara utnyttjar dig

men det vore synd om du tog bort bloggen för tänk att du är en förebild för många ;)

vet hur det känns att inte riktigt veta vilka som är ens vänner och vilka som bara utnyttjar dig

kramar sara :)

2011-03-23 @ 21:58:12
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det löser sig ,,

söötnoss!!!

2011-03-23 @ 21:59:54
Postat av: M A L I N - F O T O

neeeellie! :(<3

2011-03-23 @ 22:01:00
URL: http://mbphotos.blogg.se/
Postat av: ellen

Lilla, söta, fruktansvärt starka Nellie. Jag kan inte förstå hur någon skulle kunan vilja dig något onnt över huvudtaget. Du är det coolaste 10-åring jag vet! Och vet du vad, jag är inget big fan av hästar, så det är inte därför jag läser din blogg, jag bor inte i närheten av dig och jag är inte i din ålder så det är inte därför jag fastnade för din blogg, jag fastnade här för jag tycker du är så himla stark, Nellie, du får en verkligen att vilja fortsätta för kämpa för det man verkligen älskar och bryr sig om. Du är 10 år och har redan så mycket livserfarenhet, du är "bara" 10 år och du har redan fått stå ut med så sjukt mycket, . Men vet du vad, det som inte dödar dig gör dig bara starkare. Låt absolut ingen eller inget, någon eller något, någonsin trycka ner dig! Håll huvudet högt, fortsätt gå och FORTSÄTT KÄMPA! Kämpa för att vinna!



Jag skriver inte min mailadress eller min blogg, du har ingen nytta av det, du måste bara veta om att du är riktigt häftig och ibland måste man höra det av människor som inte tillhör ens närhet. Nellie, YOU ROCK!!!

2011-03-23 @ 22:04:49
Postat av: Anonym

<3<3<3<3

2011-03-23 @ 22:10:45
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Natalie

nemen lilla du :( vad har hänt. du ska inte behöva vara deppig ! Du klarar säkert detta, vad det än är! Sluta aldrig kämpa Nellie <33

Finns <33

2011-03-23 @ 22:14:13
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: julia karlsson

nellie,,HOLD YOUR HEAD UP HIGH. var stolt över dig själv, du har all rätt att vara det! DU ÄR GRYYYYYYYYYYYM.

2011-03-23 @ 22:26:54
Postat av: ida

ha kvar bloggen! för den är bäst!

kämpa på tjejen! <3

2011-03-23 @ 22:39:47
URL: http://hoppknorrarna.blogg.se/
Postat av: oolinekristiansson

Nellie, nellie, nellie <3



Tänk ditt namn om och om igen,

vem är Nellie Berntsson igentligen?

Ingen känner dig bäst, det är DU som känner dig själv bäst! Nellie, du är en person som betyder så sjukt mycket för ALLA, asså du har över 4500 människohjärtan i dig, kan du fatta? :o

Alla dessa 4500 människohjärtarna dom tänker på dig varje dag, dom läser din blogg för att dom ÄLSKAR dig. Du är stark. Du är älskad av många. Du är ALLAS dröm. Du är en tjej som är värd MER än allt annat här i livet tjejen! För det är DU som får oss att förstå hur livet är, hur det är att kämpa varje dag, det är du som får oss att må bra.



Nellie Berntsson

är en MODIG och STARK person,

som vet vad KÄRLEK är,

som vet hur det är att äga en av sveriges bästa bloggar.

DU är en förebild hos 4500 personer.

Du är en speciell person,

en person som vet livet gåta,

som vet kärlekens gåta,

Det är DU som tar allt i din väg,



Nellie, inte äns världens farligaste man kan skrämma dig, inte äns världens dummaste man kan såra dig.



Du är VÄRLDENS BÄSTA person över hela sverige,

du är mycket mycket speciell,

du är speciell för dig själv,

jag VET att innerst inne hos dig, finns Nellie Berntsson, den nellie som alla älskar, den nellie som orkar att kämpa, som vill allt och mycket mer.



Du är en vän, som ALLA verkligen ÄLSKAR.

du ska veta att allt du äger, är något alldeles speciell för oss alla.

Vi 4500 läsare, vi står vid din sida, vi står här, i vått och torrt, i krig och undergång!

För det är VI och DU som ÄLSKAR DIG för vem DU ÄR!



Alla dagar är inte soldagar jämt, ibland är varje dag åt helvete, sånt är livets gåta, men jag vet att du vet detta, alla dagar kan inte va bäst..



Man får bära massa tyngd endel dagar, det är då man faller ihop och ger upp, men man ska inte det. Man ska fortsätta!



man får INTE ge upp. Allt har fallit för mig varje år, jag ger upp, men det fattades en bit för mig, nu håller den delen på att försvinna på dig, du ska inte låta ditt självförtroende försvinna nellie,

det är nu eller aldrig, prata rakt ut, skriva allt till oss, skriv eller prata rakt ut, gör video inlägg eller ett helt vanligt inlägg som du pratar/skriver rakt ut från hjärtat vad du känner, vad som är fel, du kan ändra på det, annars finns vi här för DIG, ring till någon och prata ut där istället om du vill, men du måste veta att vi vill ha kvar dig här på bloggen, vi vill ha kvar dig här i våra liv och hjärtan, vi vill tänka på dig nellie,



Jag ÄLSKAR DIG Nellie Berntsson <3

You are alls heart forever and ever, we love you <3



Kram honey, Oline Kristiansson

2011-03-23 @ 22:42:26
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: charlotte

fina söta vän, alla har vi motgångar, jag vet att din framgång snart kommer, du är så bra & det är så många som finns på din sida!

Du är elit hela du Nellie!

Puss <33

2011-03-23 @ 22:54:54
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Wwwwooorrrrfffarrr

du vet att du alltid har Wwwwooorrrrfffarrr o Mmmmoommmmooo

2011-03-23 @ 23:51:53
Postat av: Emelie Williamsson

:O ? gumman <3

2011-03-24 @ 06:34:17
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Om du vill prata med någon så finns jag, även fast vi nt känner varandra.

Kämpa på Nellie, du kommer klara det här och veta vad som är rätt och då gör du det<3

2011-03-24 @ 07:03:54
URL: http://johaannaolsson.blogg.se/
Postat av: mandah <3

Älskling, du e stark. Du klarar ALLT , bara du vill det ! Om du ger dig in i en sak så ger du aldrig upp utan du kämpar !

Jag finns här vid din sida om du behöver prata, all the time. det vet du va ?

INGEN e elak mot NELLIE BERNTSSON, fö nellie, hon fixar allt !

- right ? <3



såg du mitt mess föresten ?



puss <3

2011-03-24 @ 07:16:44
URL: http://bbaramandah.blogg.se/
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Det ordnar sig, förr eller senare <3

2011-03-24 @ 07:45:20
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Ebba

Du är grymt på alla sätt och vis! Jag beundrar verkligen dig och hur moget du skriver för din ålder! All creed till dig tjejen!:D

2011-03-24 @ 08:19:33
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: VickaaaN

Nellie jag finns. om du vill prata kan du göra det på fb och så kan jag ge dig mig mobilnummer.



Massa kramar till dig Nellie :D

2011-03-24 @ 15:07:59
URL: http://victoriatysell.blogg.se/
Postat av: Felicia

Nellie, du är G-R-Y-M. för guds skull, glöm ALDRIG det! <3

2011-03-24 @ 15:35:41
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: Klara

Jag kommer aldrig SLUTA läsa bloggen för den äger! Alla skulle bli jätte ledsna om du slutar blogga! SLUTA ALDRIG BLOGGA!

2011-03-24 @ 17:15:45
Postat av: Matilda

Ta inte bort bloggen!

2011-03-24 @ 18:14:15
URL: http://giirlsanddog.blogspot.com
Postat av: majaaa

gumman , du verkar inge glad?

det är inge bra alls!

Önskar du blev glad , hoppas alla kommentarer gör dej på bättre humör , du ska veta att man blir ledsen av att läsa bloggen om du inte är glad , glad som du brukar vara.

Du är ju alltid så glad & lycklig.

Hoppas du mår bättre när du fått tänka igenom saker.

Dina läsare vill se dej som den glada, spralliga, tokiga Nelle Berntsson.

2011-03-24 @ 19:08:19
Postat av: Julia!:)

Men,söta lilla Nellie du är stark och du har gått igenom det här förut :( <3

bby we love you , so mutch ! <3

Vi saknar den glada lilla söta och starka tjejen Nellie Berntssson .

Jag drömde till och med om dej och jag svimade när jag såg dej på en tävling med foki ;) (jag är lite tokig) och sen exat när ja skulle säga `hej´ då vaknade jag och önskade det var på riktigt, men det var det ej,Men jag VILL träffa dej ingen exat ingen är som du ! <3

/ julia <3

2011-03-24 @ 20:43:56
Postat av: Carro

Tur attb du inte raderade bloggen! JAG HADE DÖTT!



Men gumman, jag vet att det nog känns bättre nu! Har int hft tid att läsa bloggar så mycket nu :(



Massa plugg och annat! Men Våga A L L T I D smsa mig! Sen får du ta och komma och hälsa på oss här ii stockholm så ska vi ha riktigt kul <3



Men du e ju grym! Tänk såhär:



Vem var det som ramlade av och mindre än en vecka senare går hon och vinner en tävling på samma ponny? Jo, det var du!



Gumman jag vet att du kan göra allt med rätt stöd! Jag e här ggumman! du e bäst! Fatta det! ´Vissa av dina läsare (inklusive jag) e äldre än dig. men vi vill endå läsa din blogg för du e så duktig och en fantastisk tjej. En sån som man vill ha som vän.



DU e den som gör mig riiktigt glad ibland när du svarar så där gullit på komentarer!¨



I <3 U! <3<3<3<3

2011-03-25 @ 08:14:31
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Filippa (Fotoblogg) ♥

SLUTA INTE!



Du är för helvete den mest TOPCLAss n¨gonsing!<3



Kärlek till de jag finns alltid gummis <3 <3

2011-03-26 @ 13:10:24
URL: http://filippasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0