Goddagens.....

Idag är det ingen vanlig dag..det är L O V E day <3
Drar en snabbis te stallet efter skolan...rider 1 ponny. Sen hem...**** kommer efter skolan.
Så inte mucho update idag på dan....eller joo..hinner jue innan han kommer faktiskt.
De kör vi på....en snabbis sen...ehm? ;-)

Have a nice day

Diggar ni min face look today??



Svarta byxor, svart tunika & sjal...basic style = nellie like



är det normalt att cama & blogga vid frukosten med alla? min familj va lagom nöjda;-)



Fick en fråga om det kändes samma mellan mig & **** nu.
Svar: Det är B Ä T T R E....it´s amazing. Vi vet hur det känns att va utan varann..& hur det känns att sakna varann. För mig finns de bara ****......that`s it. Ja e sån. Han eller ingen. Tror det kallas kärlek.



Hoppträningen gick awsome igår. Stella ba busig men duktig. Stövlarna va as snajs.
Filmer å nåra bilder kommer...men hade glömt att tömma minnet..så papi va lagom glad..ehh?

Men ska dra.......tack fö ni e här inne på min lilla stora " nellie" blogg <3



/ nellish

Kommentarer
Postat av: Carro

Du e altid söt! ja gillar din face look!

2011-03-02 @ 09:50:06
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej!Nu är det här en av alla 1000 kommentarer men ville bara säga att du är är enormt,sjukt,underbart söt!Du och din pojkvän , har inte sett något gulligare!Ser ut att rida otroligt bra också!Finns de några fel? - NEJ!



lycka till och fortsätt skriva!Helt beroende! :D

2011-03-02 @ 10:06:33
Postat av: Therese

Heej nellie gillar din face look sjukt mkt vill bara säga att jag diggar dig jä*ligt mkt du verkar så himla snäll ha det bra nellie kram från Therese <3;D

2011-03-03 @ 08:27:23
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Du skriver bara om adam , aldrig om dina hästar :(

2011-03-03 @ 17:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0