Det kom ett pm....

Det finns en tjej.
En helt random chey som bor ute på tjörn. Hon har 2 super grymma ponnysar och en som hon nyss har sålt. Dom ponnysarna heter Thonna, Stella och Gevalia som nu är såld.
Den tjejen är underbar och stencool. Hon tar inte åt sig av den skit som folk slänger på henne helt utan anledning. Den tjejen har en blogg. En stor blogg som är grym. Legat på plats 13 på blogg.se. Tjejen ska fylla 11 detta året och har kommit så långt.

Stella är hennes oslipade diamant och Thonna är en grymt söt o snabb liten ponny som kniper första platsen ofta. Tjejen och Thonna har haft lite motgångar. Men Thonna har haft ont. Det accepterade denna tjejen och höll Thonna lite utanför den stora bloggen o gav henne enormt massa kärlek och myste mycket med henne. Bara lärde känna henne.
Samtidigt fortsate kärleks saga. Tjejen har en kille som behandlar henne som guld. Han behandlar henne som hon är värd. A-L-L-T.
Alla bråkar ibland och det hände ngt emellan dom men sen hittade dom varandra och sagan fortsätter.

Tjejen älskar sina läsare och uppskattar dom. Läser deras bloggar, kommenterar och är snäll.
Jag älskar att få kommentarer av denna tjejen.

När jag är ledsen brukar jag alltid läsa hennes blogg. Då blir jag på bättre humör. Bara av att se hennes vackra bilder så ler jag.
Jag brukar kolla bloggen genom mobilen om jag är ledsen i skolan även om jag inte får slösa pengar när jag har en egen data. Men är man ledsen så är man och då behöver man tröst. Att läsa tjejens blogg är som en tröst. Alla hennes pepp-talk som hon skriver på bloggen tar jag åt mig av.

Det står inte "såra mig" i min panna. Och om det nu skulle göra ngt är det som att det suddas bort när jag läser bloggen. Denna tjejen är sjukt jävla söt och helt galen. Galen på ett bra sätt.



Denna tjejen heter Nellie Berntsson.



Du, jag diggar dig grymt mycket ! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

it´s all about you <3

2011-03-30 @ 09:20:05
URL: http://belindastraaning.blogg.se/
Postat av: Elin Ljunggren - en hoppryttare som har viljan

Det är sånt här som du ska åt dig utav Nellie. Skit i alla som är avundssjuka på dig, låt de vara det. Det är inte många som är så top class som dig i din ålder dessutom. You go girl!! :D

2011-03-30 @ 09:40:05
URL: http://elinlinnealjunggren.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Tack! <3 men det blev aldrig någon hoppning...Rascal är sjuk =(

2011-03-30 @ 13:33:23
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA roligt att du skriver saker till dig själv, 10 år vafan men VÄX UPP

2011-03-30 @ 18:52:30
Postat av: Smilla

Fyller du 11 i år, går i fyran asså ?

Eller är du elva o går i femman ??

2011-03-30 @ 21:17:19
URL: http://smillalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0