Fyyyy !

Okey... uppe tidigt med en riktig go känsla i magen efter igår :)
Somnade med ett leende på läpparna & det låter knas asså...men för mej betyder KÄNSLAN as mycket.
Allt va bra igår föruton nån random tjej från stenungsund....spelar handboll...3 år äldre.....som börja tyka sig på face..om att ja inte hade nåt liv......ehh ok`??
Ska du tala om för mig om att jag inte har nåt liv??
Du släpar la benen bort till en svettig handbolls hall 3 dar i veckan.....kul.
Sen resten av tiden sitter du inne på bdb...14 år gammal & tykar dig mot sånna som mig.
Nej du.....chey - 97 *****  *******......så sjukt random du är.
Sitta bakom din data skärm & tyka upp dig mot mig..yngre än dig själv & tala om för mig att jag inte har nåt liv.
Jag sliter 7 dagar i veckan med mina 3 ponnysar & bloggen.
Denna sidan är till för attt VI brudar ska uppskatta varandra & pusha varann framåt.
Det är sånna som DU som gör tvärtom.
Shame on YOU.
Du sitter där med ditt lååååånga blonda hår & snackar skit om allt o alla.
Till vikken nytta lixom?
Jag har aldrig klagat på dej eller vem du är.....KÄNNER dig inte ens.
Men du DÖMER MIG..utifrån min blogg o de ja skriver om.
Ställ dig själv framför spegeln......& hitta dina egna fel o brister.
För du har exakt lika många brister som alla andra.
Jag kom hem igår efter en as go kväll hos en chey med PONDUS som hjälp mej efter en tuff period....men det är sånna randoms som DU som får en att falla tillbaka igen.

SHAME ON YOU......

Fattar ÅTER igen inte varfööööör tjejer ska behandla varann så för??
Ja skulle aldrig gå på nån chey..yngre eller äldre o ba...du har inget liv..du är så...du är sååå.
Asså VARFÖR ????
Skulle ja må bättre fö de då eller??
Knappast va??

Pinsamt e ordet.....


Fyyyyyyyyyy....


HAR NI BLITT PÅHOPPADE SÅ AV NÅN TJEJ / KILLE / RANDOM ????

/ NELLIE B ( INST )

Kommentarer
Postat av: malin

jaa ,jag har varit med om att någon snackat skit om mig bakom min rygg !

ganska många gånger faktisk :(

2011-03-12 @ 11:22:11
Postat av: Carro

Ja, typ många av mina kopisas säger att jag inte har nptt liv och att allt kretsar runt hästarna och så! men och hästarna ÄR MITT LIV!



Det e ju skit jobbig när dem håller på! och om dem tycker det e kul att bli fulla och ligga och spy på ett badrumsgolv. då säge jag bara "medans ni ligger och spyr kan jag vara med mina underbara hästar!"



2011-03-12 @ 12:13:21
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Nora

Nää , asså fy vad taskigt - FYYY

Du är så grymt bra nellie , sånna random personer , assåå lixom .. får inte fram så bra ord nu men FYY VAD TASKIGT ASSÅÅ :OOO

Men lycka till på tävlingen nellie när du ska tävla assåå ;D , du är cooooool ! :D

kramar / NORAAA

2011-03-12 @ 12:14:44
URL: http://hundhast.blogg.se/
Postat av: clara

har blivit påhoppad av både tjej,kille och nån random person på msn,face,bdb och bloggen

2011-03-12 @ 12:15:14
URL: http://thehoppmupps.blogg.se/
Postat av: charlotte

det är ren avunsjuka Nellie!

skit i den j*vla tjejen o bara igga henne.

Du är sååå bra som du är, och jag diggar dig very much !! <3

2011-03-12 @ 12:17:44
URL: http://barachalle.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

det är ju bara så typiskt oss tjejer att göra så. det är jävligt synd men så är det. Om ALLA bara kunde tänka till lite för vilken människa tycker att det är kul när någon snackar skit om än? Ibland värkar det vara lite änklare att vara kille för då har man inte sånna problem mä sig själv eller andra ;) ( värkar det som)

men nellie, du är så himla cool och asså jag vet inte vad jag ska säga men du värkar vara en helt underbar vän !

2011-03-12 @ 12:49:38
Postat av: Johanna

Nej, eller jag har väl blivit påhoppad, men den gången var det från en vän.

Men tänk så här:

Du duger precis som du är, ingen kan fälla dig.

Du har vänner, kille, föräldrar och dom flesta bloggläsare som stöttar dig!

Dom få som hackar ner på dig, vill bara försöka få uppmärksamhet.

Tänk inte på dom som hackar ner på dig, tänk på dom som älskar dig för den du är, och ingen annan.

Jag förstår att du har det jobbigt med alla ponny mammor som håller på, bloggläsare, och andra som hackar ner på dig.

Skit i dom så gott det går,

Och jag lovar du klarar det!

Finns alltid,

Kram, ♥

2011-03-12 @ 13:50:52
URL: http://fuxbrunisar.blogg.se/
Postat av: Hanna <3

Nellie, skit i dom som gör skriver sånt.. orka ens läsa om vad dom skriver..bara radera kommentaren..och gå vidare :) du klarar det..med din attityd som du har kommer du låångt!!!!!!!!!!!När dom skriver sånt..TA INTE ÅT DIG!!!!!!! du e bra som dig själv. strunta i vad dom skriver/säger dumma saker om dig..DOM HAR INTE NÅT liv.. och dom är bara så himla avundsjuka på dig.. med dina ponnysar..ditt utseende..och massor..aa dit liv..fortsätt KÄMPA :) ;)

Om du fortsätter och vara dig själv, och tar bort det dom säger.. och bara fortsätt vara dig själv.. så kommer dom som håller på.. och försvinna... du måste bara komma till en viss gräns..sen efter det.. så kommer det bara att flyta på.. man måste ta negativa saker.. men just sånt..behöver du inte höra.. du är pefekt som du är :) :)



Kram

Hannah

2011-03-12 @ 15:21:10
URL: http://ponnytjejen.webblogg.se/
Postat av: Julia

Kan inte tjejer sluta snacka skit :O blir galen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



dem flästa brukar prata om att min mamma, för att hon är skådespelare och pussas med andra i filmer och sånt. tycker det är skit jobbigt. man ska ju inte skämmas för ens mammas job eller hur??? jaja försöker bara strunta i dem. :(



Finns Nellie, du har mitt nummer så ring om det är nåt du vill prata om!! <3



Älskar deeeej så mycket, ta inte åt dig vad dem skriver och säger även om det är skit svårt. <3



Puuuuuuuuusssssssssssssssss Julia <3



2011-03-12 @ 15:22:45
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låt ingen trycka ner dig, det finns människor som försöker hitta felen hos andra för att dölja sina egna!

Bry dig inte om vad hon säger, fortsätt köra ditt eget race för det är vad du är bäst på!

Kram

2011-03-12 @ 15:34:33
Postat av: AMANDA HENRIKSSON

Tror denna tjej inte själv har nått liv.. Fast hon kanske tycker det är att tyka och vara taskig är att ha ett liv... AVENDSJUK GIRL SHUT THE FUKK UP AND LOOK UP TO NELLIE BERNTSSON!!. hahah detta e patetiskt verkligen.. men att springa efter en boll i en svetiig sal det e ju så mkt coolare en gemfört med det du gör?!? NOOOOOTTT

stå på dej sötis!

kraam! <33

2011-03-12 @ 17:16:06
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: jag

vet du va? handboll e faktiskt KUL.

inte så men du sliter mycke med dina ponnysar men vi som tycker handbol eller någon annan sport e kul får vell tycka det.

jag tycker det e lite onödigt att skriva kul efter att hon tränar 3 dar i veckan. själv tränar jag 5 dar i veckan handboll och fotboll.

du tycker det e kul med dina ponnysar.

visst hon gjorde fel men skriv inget om vad hon har för intresse för det e inte din ensak.



men älskar dig blogg och menar inge illa. <3

2011-03-12 @ 18:07:15
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Anna

vad heter hon?

2011-03-12 @ 18:18:41
URL: http://timonalskarpumba.blogg.se/
Postat av: Elin

Varför måste tjejer alltid snacka massa skit? Alla borde lägga energin på att ha kul tillsammans och hjälpa varandra i stället! Jag har varit med om jätte mycket skitsnack... Vet hur det känns! Tyvärr gick (går) dom tjejerna i min klass. Skit i henne! Det är hon som inte har något liv! <3

2011-03-12 @ 20:05:35
URL: http://isjustelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså det här låter töntigt men jag förstår verkligen hur du känner dig.

När en tjej börjar hacka på en känner man sig bara onödig, men om man verkligen tänker efter så varför ska jag ens bry mig om de ?okej, de gillar inte mig men jag har vänner, familj medmera som älskar mig.

Asså och sen så är de ju pinsamma, de tror liksom de är ett steg coolare, snyggare än en själv. om du behöver prata, så finns jag x)

Förresten, kika in på min blogg och fråga nåt på frågestunden :)



Du är grym tjejen !

2011-03-12 @ 20:43:52
Postat av: jag

ja, blivit hackad på av många för hur jag e, vad jag gillar, vad jag tycker e snyggt och vad jag tycker e rätt ! men dom som gör det e ju helt dumma i huvet !

förstår dig !



älskar bloggen ! <3



stå på dig girl !

2011-03-12 @ 22:26:12
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/
Postat av: Ella

Asså jag har blivit på hoppad av sådana typer skit mycke. Konstigt nog om jag tänker efter så blir jag det varje dag, både av killar och tjejer t.o.m sånna som rider tycker att jag inte har nått liv bara för jag bryr mig om min medryttar ponny som jag rider 2-3 dar i veckan jag får dras med det varje da om jag sägen imot så tycker dom jag e stöddig och försöker typ slå mig och sånt det är as jobbigt men bry dig inte om sådana idioter det är dom som gör fel hon som skrev är säkert avis på dig för du är en sån grym tjej :)

2011-03-13 @ 20:53:34
URL: http://goldika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Handbolls hallar är inte svettiga! Jag spelar handboll och jag har ridit i typ 6 år och det luktar mycket värre i stallet, fast sen känner man inte det eftersom man typ vänjer sig.

2011-03-14 @ 10:44:45
Postat av: ASG

Det roliga är att du snackar skit om henne nu :p

"Svara inte dåren på hans eget dumma sätt,

då kan du själv bli likadan"



2011-04-04 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0