Cha cha bloggen

Alla 3 ponnysarna  gick S U P E R idag. Men asså Thonna va lite stark i början...men så fort ja slutar att jobba emot henne..å me henne så släpper allt bara.
Hon gick så fint asså....jättrefina ponny.
Sen hoppa jag upp på en P I G G gevalia som Smilla ridit i 1 timme ungefär.
Aaaaa hon va super fin..imon ska ja hoppa henne i manegen..ba för att känna av henne lite inför lördag.
Stella va P I G G ..men shit...gick sjukt bra asså.
La sig i rätt form direkt även stannade kvar där nä ja öka galoppen lite....sjukt härlig känsla.
Nu ska Thonna hoppas på tisdag för Kristian..fö att Stella hoppa förra veckan.
Denna veckan ska alla ridas ut mkt å få sträcka på sig..nu när det vart så halt o skit i hagarana.
Men kör såklart ett pass mark i mitten på veckan oxå.
Galet taggad för helgen....även om det är en massa mindre roliga människor däruppe oxå...lägger jag det helt åt sidan just där o då.



Ta åt mej av massa elakheter som vuxna människor gapar runt ...nepp NEVER att ja kör på det asså. Ja vet vad jag kan o mina ponnysar kan o det räcker för mej.

Vet ni vad den värsta kommentaren jag vet e :
- Konstigt att det inte går så bra me den ponnyn för ALLA VEEET JUU VAD DEN PONNYN GJORT INNAN & KAN!!!
HUR f*n kan men ens säjja så.
Hur fel kan man ha......det är la inte alltid det stämmer mellan ponny o den som sitter på. Eller??
Är det alltid ryttaren det är fel på då??
Knappast va......hur kan ens en hästkunnig människa säga så??

Sjukt.......vet du..jag kan vända tebaka frågan till dig. Konstigt...me tanke på va den ponnyn gjort innan!!!!!!

Imon Felicia G..bort te Malinja å rida fina prince. Hjälpa henne lite...sen drar vi te mitt stall & rider mina ponnysar!!
As bäst.

Snart släpps gäst bloggaren!!!!

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa kan nt kalla mig för söt, sen jag såg dig :)<3

2011-03-05 @ 19:55:36
URL: http://kuuuungeen.blogg.se/
Postat av: Sara- Hamreryttarna

sv: Tack så mycket Nellie! :)

2011-03-05 @ 20:28:18
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Hamreryttarna *

Det skulle vara från oss alla :)

Tack igen!

2011-03-05 @ 20:30:34
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Nora

Sv, As visst var han söt och är ! ;D Hihi aa bilden är jätte söt ! ;D<3<3

2011-03-05 @ 20:44:33
URL: http://nlindblad.blogg.se/
Postat av: :)

LÄS ALLT!!

Nellie jag måste bara få säga det här.

DU ÄR FANTASTISKT CHEYEN!

din blogg går typ inte att sluta, eller inte "typ" den går inte att sluta läsa!

Om du undrar varför folk läser din blogg så kan jag berätta det för dej, jo det är för att du är, asså det går typ inte att förklara, du är så intressant lixom, eller asså inte så, jag gillar killar xd

Men lixom du har 3 underbara hästar som du tävlar på topp med, tävling varje helg, & nu ska jag inte säga att du vinner hela tiden, för lixom det kanske inte går så bra varje gång, men det är fortfarande intressant att läsa om.

En sak till, du är jätte fin, du är lixom modell, alla flickors stora dröm lixom, & för dej gick drömmen i uppfyllelse elle hur man säger ;)

En sak till du har ett fantastiskt förhållande, lixom du är lyckligt lottad cheyen, asså du är allt man vill vara.

När man läser din blogg blir man nästan lite avundsjuk :$

& om jag fick en liten chans att lixom ens få träffa dej skulle jag göra allt för att lixom få träffa dej, om jag sumpade den chansen, typ vet jag inte vad jag skulle göra, inte va glad i allafall!!

Aja, det jag lixom vill få fram är att jag tror att varje person som läser din blogg, blir förälskade i din personlighet, DU HAR EN SÅN ENERGIE ;)

Eller iallafall så blev jag förälskad i din personlihet!

Dina vänner borde (tycker iallafall) vara väldigt glada över att få vara dina vänner, din nära & kära måste borde vara så glada över att få känna dej.



Dina hästar är jätte fina, vissa säger ju typ att det brukar vara hästarna som är duktiga, att det är dom som är utbildade så bra, att det lixom är dom som har lärt sej att vara duktiga eller hur man säger, men jag är helt hundra på att det är du som är typ den bästa ryttarn, eeh, iallafall runt göteborg, men om du fortsätter rida, fortsätter uppåt, om du fortsätter träna hårt, kan jag typ lova att du kommer bli världskänd ;)

Åh alltså dom som går runt & snackar skit om dej, säger att din blogg är dålig, säger att du inte kan rida & bara en massa jävla skit, & som jag säger det är fan bara skitsnack! Du är så amazing på alla sätt, men du tro inte att jag sitter här & fjäskar för dej för det gör jag inte, men jag har typ hållt det här inom mej så länge så jag MÅSTE bara få det här ur mej.



Så måste jag bara säga att man blir SÅÅÅ lycklig av att se dej & adam så lyckliga tsm, ni är bara för söta!

Aja, jag hoppas att du läste allt, hoppas du typ, eh, uppskatta kommentaren ;)



2011-03-05 @ 21:06:21
URL: http://mmajjas.devote.se/
Postat av: elin

Sv; Tack :) <3

2011-03-05 @ 21:17:36
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: amanda h

Ah det finns så mycket folk som är helt bortom himel o jord!.. men bry dej inte om dom där knäppa människorna.. för vi alla vet ju hur mycket slit o jobb du lägger ner på damerna! skulle gärna vilja se dom där ponnymorsorna sitta upp på dina ponnysar ,så ska vi se hur det går ;) haha jag skickar ett blombud till dom när dom ligger på sahlgrenska med bruten nacke ,hihi xd då e dom inte lika kaxiga längre xdd



Men tack för kommentaren iaf! jag e mycket bättre o tack för om tanken!

kraam nellie! hoppas du mår braa! <33

2011-03-05 @ 22:03:26
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Olivia på ponnysnack <3

du och dina ponnysar är verkligen super fina :) <3

// Kram Olivia

2011-03-05 @ 22:28:06
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: zara

men vilken elak kommentar, de stämmer ju inte alltid mellan ryttare och häst ? jag har en ponny som jag inte alls passar med,medans min syster hoppat sm på henne ?



aja men Nellie du rider sjukt bra ska du veta och du har super söta ponnysar :)



älskar din blogg btw.. :)<3

2011-03-06 @ 07:01:58
URL: http://snobbryttaren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0