asså koftan va inte bra asså @@@

Ibland blir ja sååå trött på mej själv asså.
Jag har inga kläder nu @@@@
Jaaaaa vet att mami har en klädbutik...men JAG HAR INGA KLÄDER.
Fö det första har jag vuxit sjukt mycket.....så alla brallor är korta.
Sen VÄGRAR ja köpa stora brallor så att dom blir pösiga & knäiga...assså never.
Ligga på sängen o knäppa gylfen passar mig bra!!
Sen äter ja som en häst nu...fö jag tränar så mycket (rider) men är fortfarande pinnsmal.
Okey..kanske inte nåt problem....men endå.
Hitta brallor dåe..omman e lång & smal??
Får la ta kjol & strumpbyxor :)
ELLER INTE.

Hahaahaha XD..men asså ja e chey. Vi har såna här problem;-)
Köpte BTW en kofta igår..som INTE va bra nånstans.
Va tänkte jag med??
Dyr var den med....nepp. Tillbaka till affären..hejdå.

Velar runt så nu..kan aldrig bestäma mej me nåt.
Träna ute eller inne, träna på fredag elle idag?
Va me alex på lördag eller inte??

skärp dig nu nellie berntsson. Ja e sprallig i vanliga fall..blir jue inte bättre av att de är vår i luften lixomXD
Får jue damp typ istället XD
Nä men vakna nu o va sjukt taggad på att rida...så fjäska me mamma o pappa om att dra in o träna idag...lyckades jag?
Men klaaaart ;-)  Stella får hänga med...eller ska jag ta Thonna?? Kolla..nu börjar jag vela igen@@@@

 VS

 haha sommaren 2009

               VS

 våren 2011

model 2009

                       VS

me 2011

 disco 2009

                              VS

 kompis häng 2011

 2009

                                 VS

 2011

Oh SHIT va jag föändrats asså.
Känner knapt igen mig själv.
Jag har föändrats på insidan oxå - va mycket mer osäker innan på mig själv o allt ja gjorde.
Skolan, kompisar, mig själv, ridningen......så är det INTE nu.
Ja e otroligt säker på vem ja e & vad jag VILL.
Vikka som e mina riktiga vänner & va ja kan o e duktig på.
All skit som man gått egeonom (ponnymorsor) har gjort mig galet stark.
Jag vet att ja kan.....o vet EXAKT va jag vill.

Prata me mina föäldrar om det ...dom sa samma.
De e inte samma nellie nu. De e en tryggare o goare nellie nu.
Som tänker på andra......o visar kärlek. Tar ingen skit.....


VAD TYCKER DU??

HUR VA GAMLA NELLIE & HUR ÄR NYA NELLIE, ELLER ÄR DET SAMMA NELLIE??

AS NYFIKEN JUE!!!!!!!



I`M JUST CHILLI`N U KNOW...GO WITH THE FLOW;-)

/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: Hannah

Nelly.com har cheap monday jeans,har strlk 26 på ett par och dom passar som en gud åt mig.

Är själv lång och smal så vet hur det är..du borde kanske köpa nr. 24 på cheap monday jeans isf..eller beror helt på modellen?

Sen Gina Tricot har ju ganska bra jeans också som passar långa smala ;)

2011-03-29 @ 14:22:40
URL: http://jumpingstar.blogg.se/
Postat av: amanda h

asså as fint inlägg endå ;) hhaha jag köper ett par snajsiga brallor te dej gumsan!



jo men alltså.... du har förändrats,utvecklats så sjukt mkt.... du har aldirig varit den där dryga personen.....lixom du är den där tjejen som inte ger skit... elr tar!



Men om jag fär säga det så är jag ju en av dom flesta när vi började läsa din blogg.... att vi inte lärde känna dej och redan bestämt oss att du är en liten kaxig wannabe tjej ..... ABSOLUT INTE!

missbedömde dej helt från början.... Du är ju sjukt vacker och kaxikt snygg.. så visst hade man lite funderingar...men som man lärde sig efter att läst ett fåtal gånger... så fick man sen veta att du är världens snällast,omtänksbara och härliga person som vi först missbedömde!

NU går det inte att släppa taget om dej! önskar att man var med dej varje dag och alltisd skulle kunna göra dej glad och så.... du är personen som jag alltid tänker på! allvarligt! det går inte en timme utan att jag tänker på dej!

svårt at förklara men det är så..! när du är ledsen.. är jag förtvivlad... så är det!

hoppas du förstår att du betyder så mkt och att jag från och med nu inte missbemömer nån förän man lärt känna nån..! DET LÄRDE DU MIG!



kraaam finaste ängeln! <3<3<3

2011-03-29 @ 15:04:59
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Mana S

sv; haha okeej, du ser mycket äldre ut typ lika gammal

som mig. Ja e 13

2011-03-29 @ 15:36:00
URL: http://manalicious.blogg.se/
Postat av: Mana

sv, men e du model på riktigt ?

2011-03-29 @ 15:38:02
URL: http://manalicious.blogg.se/
Postat av: Julia

Du är lika söt, snygg, fin och vacker som du var när du var liten även om ditt utseende har förändrats ganska mycket! Men man ser i dina fina ögon att det är samma goa och glada Nellie. LOve u! <3 <3

2011-03-29 @ 16:10:06
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: minnie

Förändrats har du gjort ja! Men du är lika söt hela tiden :)

2011-03-29 @ 16:26:49
URL: http://minnies.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hur gammal va du 2009 0ch hhur gammal är du nu eller hur ung är du nu puss och kram

2011-03-29 @ 16:46:38
Postat av: Anonym

hej hur gammal va du 2009 0ch hhur gammal är du nu eller hur ung är du nu puss och kram

2011-03-29 @ 16:47:42
Postat av: C

Har inte läst din blogg eller känt dig så länge, så svårt att säga! Men gud va nice för dig att vara så säker på dig själv. Fan va nice! Fattar inte hur du lyckas! U ara underful! <3<3<3

2011-03-29 @ 17:25:36
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Min kompis slutade följa din blogg för ett tag sen för att hon tyckte du va egoistisk ?

Jag bah "öööh"

Lixom det enda du gör är väl att bry dej om andra...

2011-03-29 @ 17:41:46
Postat av: Anonym

äger din mamma en name it butik?

2011-03-29 @ 17:52:07
Postat av: Emilia

Klart du har förändrats, till det bättre :)

Vet inte hur du har förändrats på insidan men på utsidan ser du mycket mognare ut nu.

Visst var du sjuukt söt när du var yngre men du blir bara sötare och sötare!

Keep on rockin' girl! :)<3

2011-03-29 @ 19:02:48
URL: http://teamlb.blogg.se/
Postat av: E.W

Rider du mycket? :)

2011-03-29 @ 19:58:43
URL: http://elinannawinegard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejj gå gärna in på min blogg och kika lite och snälla kan du gästblogga på min blogg ? ;)

2011-03-29 @ 20:01:29
Postat av: Emma

DU var självklart sööööt när du var liten, men du är liksom snyggare och sötare nu enligt mig dårå! du verkar vara en jättegullig person som inte snackar skit och sånt, love to you!! <3

puss, emma

2011-03-29 @ 20:57:18
URL: http://grindisryttarna.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag kan inte säga att förändringen varit hur stor som helst. Eller jag menar, visst märks det att du blivit äldre, och att du vågar ta mer plats. Men du är fortfarande den där söta nellie berntsson med glimten i ögat, som du även va för ett årsen :)

2011-03-29 @ 21:03:56
URL: http://feliciahstenberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, jag har en fråga.. Har blogg.se krånglat nån gång för dig ?? Min såhär är jätte konstig... :( Jag publicerar ett inlägg men det visas inte på bloggen....

2011-03-29 @ 21:10:30
Postat av: elin

Du har otroligt vackra ansiktsdrag, du borde bli modell när du blir äldre. Påminner litelite om kate moss. Super vacker. Hoppas du blir 1.70 iaf =)

2011-03-30 @ 16:08:02
Postat av: M A L I N - F O T O

självklart är du samma nellie. Men du har förändrats MYCKET! Kan gå tillbaka & läsa dina inlägg från något års sedan & redan där märker man ju att du har blitt mycket äldre', både i sättet & utseendet.



Och dedär med kläderna, haha! Du är inte ensam;) Händer här ofta. puuuuuuuuuuss!

2011-03-30 @ 16:48:53
URL: http://mbphotos.blogg.se/
Postat av: Nellie H

Hej <33

Du har en väldigt fin blogg!! :)

Jag vet att du försökte bli model 2009/2010 va? ;D

Jag undrar bara vilken agentur du testade? <33

Vill bli modell vet inte var jag ska söka, hoppas du kan hjälpa mig!? =D



Om du vill svara gör gärna det på din blogg eller min epost :D

kram, nellie roligt att vi heter likadant ;P

2011-03-30 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0