All lights on YOU

Nu känner jag att nellie är tillbaka igen!
Nellie med ett bra självfötroende - med massa skinn på nosen.
Det är jag det.
Hade en dipp nu fö nåra dar sen me massa blajj grejjer.
Men nepp....kolla statistiken igår, kolla alla mina vänners sms, kolla alla sms från älskling, fick en present av pappa för ja var bäst i klassen på ett matte test typ......shiit JAG KAN!!!

Jag siktar mot toppen så långt........

Idag kommer Matilde, Felicia G & Frida & sover över hos mig.
Vi ska fnittra på ikväll haha kan ja lova.
Sen KLART svara på alla era frågor.
Men serri nu LITE LÅÅÅÅGT MED FRÅGOR VA??
NI får ju endå videoblogg lixom ;-)

Imon tävling...1 klass med 2 ponnysar.
ÄNTLIGEN kommer ja få träffa MIN ELLA!!!!!!

Sen på efm kommer jag & älskling & han nananr över hos MIIIIIIIIG *det gillas mest*

Aaaa kan jue inte klaga på att ja inte har nåt att göra ;-)



HAR DU MER FRÅGOR TILL OSS IKVÄLL TRYCK HÄR & FRÅGA PÅÅÅÅÅ!!!!

/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ella??

vem är det?

2011-03-25 @ 08:22:27
Postat av: Ella

Det är jag!! haha

Fasen vad jag längtar <3

2011-03-25 @ 09:16:51
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Carro

Bra att du e tillbaka! <3

2011-03-25 @ 10:32:25
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Felizia

Ska också tävla på troya :D

2011-03-25 @ 17:00:50
URL: http://allineedisyou.webbogg.se
Postat av: Fanny

ÄR det Ella Larsson ? :)

2011-03-26 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0