aaaw tack kära elite blogg läsare

hej fina nellie !
ibland är de sjuk att just du finns på denna jord !♥
trots att vi aldrig träffas så känns det som om du förstår en !. du ställer lixom upp trots att du inte ens vet hur jag är som person.
Även om de är en 16 årig tjej som vill ha din hjälp så ställer du upp, och gör ditt bästa!
de värmer i mig och jag önska själv att man hade så mycket mod till att stå upp så rakt, på ett bra sätt !
nellie jag önska att du fatta trots att du inte vill..
att man inte alltid behöver tänka på alla i första hand,
ta hand om dig själv också.
jag tror inte att de är så att du glömmer bort dig själv men ibland blir jag fundersam och tänker:
- asså shit cheyen är fedt grymm på de hon gör,
men Nellie ta hand om dig du är värd 1000000 priser för allt du gör och gjort.. nu snackar jag inte om typ ridningen.
utan om dig som person !♥
- Det är många som vill vara som dig !
när någon lixom vill sätta dit dig, så ska du inte vara rädd.
du har så många som tänker på dig.
som ger dig så mycket komplimanger , gumman du måste verkligen veta att du är FEEEEDT omtyckt !
inklusive av mig !

kram Victoria ! :**


Aaaawwsiii tack så jädra mucho azå.....u rock my world!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Desiree

Sv: jaga ok va kul :D

är det två ponnier du har? <3

2011-03-07 @ 20:17:31
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Desiree

Sv: jaha ok va kul :D

är det två ponnier du har? <3

2011-03-07 @ 20:17:43
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA kul att du skriver kommenterarer till dig själv?!

2011-03-08 @ 09:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0