aa detta kommer lite sent dårååå...

Asså vart i stallet & ridit 2 fina ponnysar.
Frida tog Gevalia & vi gick ner till manegen. Jobbade duktigt i markarbetehonna va super fiiiiin min underbara ponny.
Sen gick vi hem igen.
Imon efter skolan..tar jag ner Stella till manegen...så kommer papap efter me Thonna..så båda får jobba ordentligt.
Ska rida hela helgen alla ponnysarna i manegen.
Denna veckan e superviktig för att de ä tävling för alla nästa helg.
Alla ska jobba ordentligt.

Sen drog jag & Frida till Valsäng för att hon skulle göra grönt kort kursen.
Prata me snälla Jessica där.



Mina underbara ponnyar.....
Asså riktigt myyys nä ja o pappa e själva o tränar *gilla*

Sen kommer Adam på kvällen & ska nana över tills Lördag = G I L L A <3

Så en Grymme FREDAG heelt klart.

Nepp..asså shit va ja e tråkig nu. Men nu börjar ja vända om detta mot en häst blogg igen. Tävlingarna börjar närma sig....asså nån skrev att ja aldrig skriver häst nu
Men asså ja e ponny 24/7 så ibaln är det skönt att inte sriva häst eller ponny här.
ALLT e ponny o ridning annars.
Men nu kommer ni märka ...tävlingarna kör igång...mer ponny.
Ni får lixom hänga me..på de ja gör.
Nu hare vart lungt me tävlingar...men nu drar de igång igen ;-)

Men NATTI <3



/ NELLIE B

Kommentarer
Postat av: Nina ♥

Godnatt ♥

2011-03-03 @ 22:00:14
URL: http://nnnina.blogg.se/
Postat av: a l e x a n d r a - Hamreryttarna

Super fin blogg :D! kolla in vår blogg nystartad och tävlingar på G hoppas ni gillar den :D!

2011-03-03 @ 22:20:39
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: josefine

Gud du är så söt Nellie!



Men ska du tävla på Trollhättans Fältritt klubb nästa lördag, den 12:e? Har frågat ett antal gånger, men jag ska också dit då. Så kul att veta ^^



Kram!

2011-03-03 @ 23:07:06
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0