9 VIKTIGA personer

Här på bloggen skriver jag va ja vill.
Vet vad man får skriva o inte. Va som e ajja bajja.
Ibland har ja tatt bort nåt inlägg som vart dumt som ja skrev nä ja va arg elle lessen.
Men det är lixom det som är med bloggen....att ja skriver hur ja känner.

Nu skall jag skriva om 9 VIKTIGA personer....finns OFC massa viktiga menniskor...men IDAG ska ja lägga ut 10 VIKTIGA speciella människor för mig:

* kerstin:
En fröken jag hade typ 1:an te 4:an. VÄRLDENS bästa fröken på alla sätt.
Hon alltid funnits dä för mig, trott på mig & litat på mej.
Hon tog mig på allvar....pusha mej i matten nä det va svårt o så.
Nu har min syrra henne.....kommer aldrig glömma henne <3

* Hanna:
Hanna e min tränares tjej. Asså Hanna stod på min sida nä ponnymorsorna va som värst.
Pusha mig framåt att ja trodde på mej själv.....stog UPP va som va som E RÄTT o FEL.
Hanna betyder för mig mycket.

* Karin:
Adam`s mamma är alltid snäll mot mig & vi pratar faktiskt ibaland om olika chey saker.
Tycker om Karin, jättemycket.

* Linn O
Linn Olsson, team sl, stod upp för mig nä saker inte va så kul. Valde inet sida..utan stod UPP fö mej.
Hjälpte mej med Thonna & pushar mej att ja e duktig.

* Kristian
Min tränare. Ja en tränare som betyder mycket. Litar på att jag kan & vet vad jag vill.
an tycker ja e tuff o orädd O ja käner att han vill att ja ska lyckas.

* Mamma
Asså mamma o jag just nu bråkar FÖR mycket.
Men mamma e alltid mamma....o hon finns JÄMT <3

* Pappa
Asså pappa o jag e värsta kompisarna nu. Han om NÅN slåss för mig & vad jag kan o vill.
Han lär mig inte ta nån skit.

* Julia Dyberg
Ja Julia Julia......va ska man säga. HOn OM NÅN lär mig inte ta skit. Lär mig rätt o fel.
O lär mig allt som en stora syrra ska gö. <3

* kristina
Fö du oxå pushat & stått upp fö mig i olika grejjer <3

Nu va ja sådär igen.Men ja har väldigt bra människor runt mej asså.
Tänker ofta på det...inte undra på att ja e mogen i sättet hehehehe



Kommentarer
Postat av: M A L I N - F O T O

svar: yeah, dem är så sjukt heta! Pilot-brillor 4 life<3 hittat på något skoj idag?:D

2011-03-30 @ 15:24:31
URL: http://mbphotos.blogg.se/
Postat av: M A L I N - F O T O

svar: yeah, dem är så sjukt heta! Pilot-brillor 4 life<3 hittat på något skoj idag?:D

2011-03-30 @ 15:24:36
URL: http://mbphotos.blogg.se/
Postat av: oolinekristiansson

Vill ha dina pilotbrillor nellie ! :D

Har du fått mina sms, och varf svarar du aldrig? :(



Kram Oline<3

2011-03-30 @ 15:40:25
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Julia Dyberg :)

Lot's of love from me to you! Love u!

2011-03-30 @ 16:31:48
URL: http://underbarajjjag.blogg.se/
Postat av: emma

ADAM DÅ ?

2011-03-31 @ 15:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0