Lite mera svar dårå....

Hur höga är dina ponnys i mkh? Båda är 1,30 alltså maxade b ponnys
Vilken klass går du i? nu blire 5:an då :)


Hur gammal är du?
Hur tror du att din framtid kommer att se ut ? :)
har du kille?

Du är grym tjejen, lycka till i Ponnyakuten ! :)
Kram!<3

Hej! Jag är 11 år. Min framtid...jadu seriöst vågar inte svara på den. Hade nån sagt för 1 år sen att ja hade en blogg med 5000 läsare & blitt uttagen till ponnyakuten, en nolla från kvalad msv hade jag skrattat åt dom XD
Så att säga va min framtid ska bli.....jo en sak vet jag.
Jag ska BLI nåt. Jag ska bli ännu bättre. Jag ska inte bli en nobody som inte är duktig på nåt.
Jag ska BLI bäst på MIN egna grejj.
Nej jag är fett mkt singel.


vart hittar man annonsen om thonna? Det finns ingen annons, är man intresserad hör man av sig.
lycka till på pa3! :D Tack skall du ha!


Tycker du att dina ponnysar är HETA eller väldigt pigga? Asså...ne. Inte nu.
Varför valde du att sälja Thonna och inte Stella? För att jag & Stella passar ihop mer.
Vad är det bästa med Stella? Finns inget dåligt.
Vad är det bästa med Thonna? Att hon hoppar som en gud.
Vad har du för kamera? En sony...nåt
Är du kär i någon nu? Asså......ja det är jag. Inom mig.....

Hoppas du får det bra på ponnyakuten, kommer såklart titta på dej på tv:n sen :)
Tusen kramar Lisa ♥


Hoppas du får det bra hos Tobbe Nellie det förtjänar du :) <3

Jo nu till frågan:
Vill du kanske skriva en lista om vad du ska ha med dig till Tobbe, och kanske även lägga upp någon bilde eller så? Så man fattar hur mycket saker det är som verkligen måste me ^^

Hej du där.
Alltså jag har med mig säkert för mycket. Massa ridkläder...vanliga kläder. Fina kläder till midsommar.....allt till stella som ska ha.....mat, hö......adu...hur mkt som helst!


Äntligen kanske jag kommer att få svar på min fråga!
På vilket sätt är dina ponnyser svårridna?
Beskriv gärna med mycket text! :D
Lycka till på Ponnyakuten och jag ska sitta som klistret när det börjar på tv :)

Thonna är speciell att rida. Hon vill inte att man tar henne i munnen...men när hon blir 7 meter lång istället & stark som en oxe & går på bogarna är det svårt att INTE ta tag henne i munnen för att få henne att lyssna.
Hon måste va koncentrerad på VAD hon ska göra HELA tiden....action action.....

Stella ändrar sin personlighet HELA tiden ju duktigare hon blir.
Hon är INTE samma ponny idag som för 5 månader sen.

gillar du Selena Gomez , miley cyrus eller justin bieber? :P
vad tycker du om folk som vågar ha sin egen stil och skiter fullständigt i vad andra tycker om dom?
äter du pizza o sånt? :)

Hej! Asså om dom 3 ovanför.....pass - typ ingenting!
Det är sånna människor som jag ser upp till....lätt!!
Ehm...oh ja....

Har du eget stall eller gård? Nej vi hyr stall.
vad är din riktiga hårfärg? Typ trök mellanblond.
varför åkte ni och kollade på Stella fast du redan hade 2 ponnysar? Känslan när vi såg henne...
Hur högt tror du du kommer komma med Bellman? Ingen aning..pass på den!
Varför ska Stella aldrig säljas? För att min syster ska ha henne sen....
Tror du du kommer skaffa en D-ponny sen? :) Nej, en c först!
Visste du att stella hade problem när du köpte henne? :) Typ.....


Hur länge har du bloggat?
Hur blev din blogg så stor?

Kramar <3

Sen nov 2009..tror det var dp ja börja blogga.
Jadu...hur blev den så stor?
Har svarat på det andra inlägg...men asså det är svårt. Ni älskar att läsa om mig..u love to hate me XD
Jag är inte kanske exakt så, som en normal 11 årig chey ska se ut o vara för att passa in.
Ja vägrar välja mellan att vara söt & duktig = jag kör båda samtidigt.

It`s all about nellie berntsson!!



/ nellie b


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, kan inte du lägga in en bild på din familj och berätta lite om den?:)

2011-06-20 @ 11:22:50
URL: http://byemmaherou.blogg.se/
Postat av: ahmed

din jävla kärring!

2011-06-21 @ 18:17:20
Postat av: Alexandra

du kommer gå långt! sjukt hur duktig du är och är bara 11år, jag ser upp till dig även om jag är äldre än dig!

2011-06-23 @ 18:55:03
URL: http://alexxandrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0