Alex is taking over THIS blogg ya :)

Hej alla Nellie´s fina läsare!!!

Alexandra Hollesen här. Nickes (nicholaihollesen.blogg.se) storasyrra/bästa vän.
Ni som läser Nickes blogg vet hur tighta vi är.
Jag rider dagligen och skall börja tävla igen efter 5års uppehåll!!! Sjukt taggad!:)
Nicholai är på klassresa och jag har fått äran att blogga när han är borta, så gå gärna in o läs vad jag skriver!!!

När Nellie frågade om jag ville gästblogga på hennes blogg var mitt svar såklart JA!!!!
Hon är världens gulligaste tjej.
Ni som inte känner henne irl, jag kan bekräfta, hon är lika fin som hon verkar!

Ni kanske undrar hur vi fick kontakt?
Det började med att vi skulle ha tävling hemma hos oss och Nellie skulle åka hit och tävla.
Jag visste inte vem hon var då...
Utan Julia Dyberg sa att hon skulle åka med som hästskötare åt Nellie och att Nellie drev en storblogg.
Jag älskar att läsa bloggar och ville såklart kolla upp vem hon var.
Sedan dess har jag följt hennes blogg dagligen.

Jag vet lika mycket som ni varför ni följer hennes blogg.
Hon är en helt vanlig tjej på 11 år.
Förutom att hon är modell, ägare till flera hästar, tävlar och får fina placeringar, har förhållanden, fina vänner, grym familj.
Hennes blogg är grym.

Jag tycker det är fantastiskt att Nellie fortsätter vara en sån go o glad tjej, ödmjuk och trevlig.
Många hade inte klarat av den publicitet och uppmärksamhet som hon får.
Många hade blivit kaxiga, men det skulle Nellie aldrig bli! CREED!

Hon har så fina ponniesar, söt vovve och sååå trevlig och mysig familj.
Ni som får lära känna henne är lika lyckligt lottade som mig.

Tack för mig babes!
Pöss Alex
P.S. Vill ni följa Nickes första tävling på storhäst? Läs hans blogg; nicholaihollesen.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

roligt med ett gästinlägg :)

2011-06-03 @ 12:00:52
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Nellie bertson suger

2011-06-03 @ 19:33:26
Postat av: Julia Ramel

Ett jätte bra gästinlägg, håller med Alex!

Du e verkligen ödmjuk och trevlig och jag e lyckligt lottade, att få chansen att träffa dig och lära känna dig i sommar ska bli sååå himla roligt! :´) Jag gillar verkligen allt med dig, du e så omtänksam. Nellie du e underbar! <3 det e du verkligen. Puss på dig hjärtat.

2011-06-04 @ 00:41:59
URL: http://juliaramel.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, är du modell? Någon jag inte visste om :) Till vilken "Förlag" eller vad man nu kallar det modellerar du åt? :)

2011-06-04 @ 20:04:56
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0