Väldigt fint <3

hej nellie! jag har ingen blogg så om du skulle vilja kopiera detta o visa i ett inlägg vore det gulligt, vill få en sak sagt :)

nu är det så här alla avundsjuka människor, att Nellie har SJÄLV kämpat sig till bloggtoppen tack vare den grymma person hon är. hon har SJÄLV utbildat en ponny till att gå nat. LA, tack vare den talangfulla och duktiga person hon är. och nu när hon kommit hit, hit som hon siktat så har ni mage att trycka ner henne? asså jag förstår inte, what´s the point? ni väljer själva att läsa hennes blogg, ingen tvingar er. om ni tycker hon rider dåligt och sliter sina ponnys i munnen (vilket hon INTE gör, ni borde kolla synen), så behåll det för er själva. för helt ärligt, om inte rolf-göran bengtsson sa till henne att hon gör det, så tror jag faktiskt inte ni behöver oroa er. och det här med ponnyakuten, asså ge er. ni kan lika väl skriva "jag är så himla avundsjuk för att jag inte kom med/har en ponny att söka med, jag mår nog bättre av att skriva massa elaka saker till en liten flicka som aldrig gjort en fluga förnär". det är pinsamt, att ni inte skäms. iallafall, det här är till dig nellie, keep it up, du är grym, oavsett vad dom säger! du ska veta att dina äkta läsare aldrig lämnar din sida i denna fighten.
det var allt för mig / Linnéa, en trogen läsare

Tack så mycket, blir jätteglad & uppskattar sånt här verkligen.
Klart jag lägger ut det på bloggen.
Tack igen!!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: amanda h

sjukt bra skrivit av Linnea !

håller med som hon sa.. riktiga läsare lämnar dej aldrig!

vi finns alltid för dej gmn!

kram <3

2011-07-19 @ 08:49:59
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: THERESE EKENDAHL

håller elt klart med Linnea!! kunde inte sagt det själv bättre vi som e riktiga läsare sviker inte o lämnar DIG ALDRIG!!!!!!!!!!!!!!! som Amanda sa vi finns alltid för dig gmn !! hoppas du får en bra dag kram <3

2011-07-19 @ 09:15:54
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Anna

Mycket bra skrivet, Linnea! <3

2011-07-19 @ 09:35:17
Postat av: linnea

fast det gör hon ju visst. hon sliter och sågar och piskar.

2011-07-19 @ 11:17:44
Postat av: emeliiejansson :)

nellie gumman , jag sviker dig aldrig jag heller ! jag står på din sida tjejen <3

2011-07-19 @ 11:27:29
Postat av: ida B

sjukt bra skrivet linneaa :D dom är helt j*vla avendsjuk på dig nellie att du har varit med i PA ockej jag skulle jätte gärna vara med men har ingen ponny.. och är avundsjuk på en tjej som var med från bollnäs(du vet nog vem jag menar lilla ida) själcklart är man ju avundsjuk men man behöver inte sitta och skriva fula kommentarer bara för man är avundsjuk på nellie!! blir galen på sont folk:@ står lungt åpå din sida nellie kram <3

2011-07-19 @ 11:28:43
URL: http://idabaath.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag håller med linnea! alla andra är bara avensjuka!

du är bäst nellie ;)<3

2011-07-19 @ 12:33:17
Postat av: Amanda

Håller med linnea! Hur svårt kan det vara för folk att filtrera lite och inte skriva ner alla avundsjuka tankar som ploppar upp i deras små, små hjärnor?

2011-07-19 @ 13:07:11
URL: http://amandahed.blogg.se/
Postat av: Linnéa

ingen orsak! har bara blivit så trött på att folk ger sig på nellie, hon har inte gjort något.. :)

2011-07-19 @ 13:58:13
Postat av: Jennys blogg

Nellie, du är super stark tjej. Du har en stor blogg, och många skiver elaka kommentarer. Och dom som klankar ner på dig är bara svartsjuka för att du är så duktig och har så sjukt fina ponnysar.

Och dom som skriver att du ska göra si och så. Lyssna inte på dom. Du skriver för att du vill inte för att dom vill.

Kramisar / Jenny :)

2011-07-19 @ 14:53:30
URL: http://fagelbrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: bella

du är värd allt det här som du kämpat för nellie!

du är 11 år och driver en av Sveriges största hästbloggar & folk som skriver dumma saker till dig är bara så jävla avundsjuka för att dom själva inte lyckas med allt du lyckas med, du är värd det.

du är värd vårt stöd, allting.

& precis som Linnea säger så kommer dina äkta läsare aldrig vika från din sida under den här fighten.

vi finns här & stöttar dig igenom det här.

för det är du värd. mycket värd.

fortsätt med det du gör & älskar, du är duktig

& har en stor chans för att bli mycket stor i ridning, den chansen ska ingen få ta ifrån dig.

all creds till dig nellie, vi älskar dig för den du är, vi vill inte ha en annan nellie en den vi har!

du är bäst!

2011-07-19 @ 23:54:59
URL: http://bellabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0