T*R*A*G*I*S*K*T

En stor DISS till skavllerbloggar.
Om jag läser dom?
Knappast.
Så sjukt lätt att sitta där & skriva bakom sina anonyma ingenvetvadjagheter blogg.
Klanka på människor hit & dit.
Bedömma ridstilar & vad som är rätt.
Tro MIG jag vet, 2 av 10 inlägg är om mig.
Osanningar, rykten & bla bla bla..hur kan DU som läsare bidra te statestik på sånt??
Skäms.
Tro mig.
Har några vänner...som hamnat där pga mej om nåt.
Fine...dom ba höhö as tufft ju..höhö!
Okey....5 minutes in fame, jag bjuder, gratis.
Men att hamna där om ALLT man gör.
Det kan NI & DU aldrig ana hur det känns.....inte ens on ni försöker.
Tro mig, det kan knäcka vem som helst.

Stort besviken till dom som bidrar till deras statestik.
Klart finns det jue sämre & bättre skvallerbloggar...erkänner.
Men endå..nån tanke bör det la finnas elle??



Vi väljer att blogga för ER.
NI älskar att läsa det....ber oss BLOGGA meeeer.
Vi lyder er & gör det ni vill.
Sen bidrar vissa av er till skavller inlägg & deras statetsik??
Hur går det ihop då??

Skvallerbloggar & dom som gillar att synas där = Randoms´s lätt

MIN ÅSIKT

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka skvallerbloggar du snackar om?

2011-07-30 @ 10:13:32
Postat av: Filippa (FOTO)

Håller med en stor diss till skvallerbloggar stackars dej :( <3

2011-07-30 @ 10:14:01
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: Klara

Gangsterponnyn tycker jag är taskig mot dig!!

2011-07-30 @ 10:16:06
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: nathalie

hejsan, jag såg dig igår på ridtävlingen på ale jennylund stav?, jag stog typ en meter ifrån dig med en converse väska!! :p du var duktig även om din häst vägrade några gånger!!<3

2011-07-30 @ 10:17:21
URL: http://spinaker.blogg.se/
Postat av: Hanna

Håller absolut med dig Nellie !

2011-07-30 @ 10:20:29
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: amanda h

Nellie. för det första! ta inte åt dej för 5 öre! allt dom skriver är skvaller! och skvaller är inte sant..

lyssna inte på såna noobs .. dm vill ha det liv du har.. dom tycker du rider dåligt..har för svår ponny.. att du är bortskämd? AVENDSJUKA.

Förstår inte hur långt dom kan gå egentligen.. fyfan för dom,..



vi vet vad som är den riktiga nellie.. dom har fått en jävla bild i hövvet hur du är..

nepp.. Skvallerbloggar gillas inte här.

kram på dej tjejen'1 <3

2011-07-30 @ 10:42:03
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Isabella Bergh

Håller med dig! Bara anonyma jävlar som inte vågar stå för de dom skriver! Sen tycker jag de är roligt att läsa tex ponnysanning för hon trycker inte ner folk (tycker jag) som gangsterponny gör.



kram

2011-07-30 @ 10:56:47
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Johanna

egentligen kan du ju anmäla skvallerbloggarna så att de tas bort, de har verkligen ingen som helst rätt att sitta framför sina skärmar hela dagarna och snacka en massa jävla skit.

2011-07-30 @ 11:24:30
Postat av: Anna

Håller med dig nellie...

Bara skit i dom som skriver saker om dig, dom har inget liv.

Seriöst att bara skriva saker/skvaller om folk som dom inte ens vet 100% är sanna, va e de för liv.

Kram Anna! <3

2011-07-30 @ 11:39:55
Postat av: Linnea - En ponnyryttare

Jag har själv hamnat på skvallerbloggar och visst tar man åt sig det dom skriver. Folket som läser tar allt så jävla seriöst. Skvallerbloggen skrev rycktet om att Challe började gå rollkûr och att jag började rida det? Asså vafan är rollkür?? Jag vet att min häst inte går i den perfekta formen. Jag vet att min häst inte jobbar tillräckligt med ryggen och bakbenen. Men vem fasiken gör det då? Det är bara jag själv som vet bakgrunden till varför min häst är så svår eller varför han gör så och så. Håller med dig Nellie, skvallerbloggar tjänar bara läsare på er storbloggare och vissa är helt randoms. Kör på ditt race så klarar du det, det vet jag :D <3

2011-07-30 @ 12:23:29
Postat av: Elin

Kolla in EN gång på skvallerblogg för att se vad skit dom skriver.. seriöst dom är sjukt taskiga och helt ondöiga ? det dom skriver är inte ens 1% sant ? dom hittar på grejer som dom gör sjukt stora ? Nellie du är 100 % ärlig,riktig,sann= en riktigt skön chey! :D



// www.elinhogstrom.devote.se

2011-07-30 @ 12:24:20
URL: http://www.elinghogstrom.devote.se
Postat av: Linn

Håller med! Men du själv vet att det är bara dina trogna läsare som håller sig till din blogg och skiter i de där töntiga osanna skvallerbloggarna. Och de som skriver bevisar bara hur fega de är när de inte vågar skriva ut sitt namn osv.

Du vet vem du är och det ska du va stolt över!

2011-07-30 @ 13:31:44
URL: http://qvenild.blogg.se/
Postat av: Alma

Håller med, dom gav sig till och med på mig en gång :( det är inte kul! har aldrig satt min fot hos en skvallerblogg, en stor fet diss till dom! Så håller med dig helt klart :)



Grattis till fin runda idag :) !



Kramis bananis /Alma!

2011-07-30 @ 14:41:21
URL: http://almaklingstroms.blogg.se/
Postat av: Nelly SegerqvistNelly

Håller med dig jag hatar skvallerbloggar!:@

Asså dom hänger ut personer som dom typ inte änns känner!!:@

Jag hatar att några random personer ska sitta och döma personer:@



Älskar din blogg och du är en sån sjukt bra person Kram<3:)

2011-07-30 @ 14:53:10
Postat av: tilia

men herregud, skvallret är ju oftast bara på driv om du kollar på en skvallerblogg är kanske 10% äkta resten är lix bara osanning, ta det med en nypa salt och garva för att de är så dåliga på att hotta riktigt skvaller om er.. det är ju därför manläser skvallerbloggar för att se de misslyckas gång på gång med skvaller man vetat om i tre veckor eller kan kolla själv det är en ku grej bara.

2011-07-30 @ 15:05:12
URL: http://upgrademe.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej Nellie! Har följt din blogg ett tag nu, och tycker den är bra. Du verkar vara en tjej som skiter i vad alla andra tycker osv. Det är starkt, fortsätt med det! Alla skvallerbloggar och allt som skriver skit om dig, bry dig inte om dem, AVUNDSJUKA kallas det. Dom har inte det du har. Fortsätt blogga somvanligt och skit i dem, ge ingen uppmärksamhet till dom som skriver sånt. Det är uppmärksamhet dom vill ha. KÖR HÅRT, du är bra skit i vad alla andra säger! /emelie :)

2011-07-30 @ 16:40:33
URL: http://emeliiehellbergg.blogg.se/
Postat av: Julia

håller med dig till 100.

Vad tycker du om att Gangsterponnyn har dig på headern när du står i bikini, har själv skickat mejl till dom att du borde skärpa sig. Bloggar är till för att ALLA ska njuta av vad alla srkiver och inte må dåligt av vad andra skriver. Usch jag håller verkligen med dig, feeet diss till skvallerbloggar! stoooooooort hiss till din blogg :)

u go girl!

kram..

2011-07-30 @ 18:39:03
URL: http://teamponnie.devote.se
Postat av: Madde H

Jag håller med! Stor diss till de som hänger ut personer!

Jag brukar inte svära men det är helt enkelt förjävligt!

2011-07-30 @ 19:30:51
URL: http://blueeyedbat.blogspot.com
Postat av: Anonym

Stå på dig tjejen! Det dom säger är bara shit! Dom kan sitta där och säga ad dom tycker om en bild, men dom vet inte historien bakom den.. Låt inte någon klanka ner på dig. Var stark. Visa att du är så mycket bättre än dom. Det är du som har kämpat och slitit för att komma dit du är idag. Vem vet vart dom ligger? och hur mycket dom kan egentligen. Var stark och var dig själv. Du fixar det här! :)

2011-07-30 @ 19:35:20
Postat av: Felicia

Läste det på gansterponnyn, har aldrig vart ine där förut, men idag var första och sista gången, så JÄVLA taskig !!!

Stå upp för den braiga person du är Nellie <3

2011-07-30 @ 21:20:23
Postat av: Anonym

DEt måste ju vara jätte obiigt för dig För ATTT EN VISS PERSON SOM skriver på Gangsterponnyn är så dum !!



jag förstår mig inte på sådana som henne !

ta ingen skit från henne



DOm flesta som läser hennes blogg tycker hon är dum

2011-07-30 @ 22:12:24
Postat av: Frida Eriksson

Hej Nellie.

Jag vill skriva en sak till dig bara.

För det första, jag tycker du verkar vara en heeelt fantastisk tjej, som är målmedveten, vet vad du håller på med och är sjukt bra på det du håller på med.

Men en sak jag inte förstår med hästvärlden, och ja det är bara hästvärlden vad jag vet. Som ALLTID ska hacka på andra, för att söka uppmärksamhet. Varför ska man alltid vara bäst? Varför kan man inte lära av andra? Varför kan det inte vara en trevligt och bra stämning i stallet istället för en spänd och man är otrevligt mot varandra? Varför skapa en skvallerblogg som är elak och och kränker och hänger ut andra människor?

Du är 11 år, men du är så extremt mogen för din ålder. Men ändå, du är 11 år och någon som inte alls känner dig hänger ut och rent ut sagt kränker dig. Det är faktiskt sinnessjukt. Varför ska hästvärlden vara så egentligen? Kan inte hästsporten vara en trevlig och bra sport som man får umgås med andra hästgalna och ha kul med det djur man älskar mest?

Ibland vill jag bara ge alla som är elaka och ska veta bäst hela tiden en spark i baken. Man behöver inte alltid veta bäst, men man kan lära sig av andra som har mer kunskap och hållit på längre.



Jag tycker du är en helt fantastisk tjej som står ut med detta Nellie. Du är duktig på alla sätt och vis.

Kör hårt i framtiden, och visa alla som hackar på dig att du inte bryr dig och att du kan. Du har viljan och styrkan.

2011-08-01 @ 14:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0