skvallerbloggar!

Vill inte egentligen ägna ett inlägg åt dom - men dom lägger ju 80% av sin tid på mig....so fair!
Alla vi som har bloggar tycker inte om skavellerbloggar - undrar vem det är som har dom?
Men de vi inte tänker på är att det är våra egna läsare som är lika delaktiga i det.
När man ser texten...tack för tipset www.hdygdygy.blogg.se
Tro mig...den bloggaren som tipsat om det - sjunker i mina ögon.
Ohhh nellie inte satt på tränset rätt, nellie har använt sina blå tretorn 3,5 gånger istället för 1,25 gång?
Nellie & Adam har gjort slut......
Asså sry - men kan inte hissa sånt asså.
Vi är bloggare - ja en av dom med större bloggar....vi är människor - som DU som tipsar.
Men istället för att sitta & tipsa skvallerbloggar om mig eller nån annan - ta tag i din egna tydliga dröm & skaffa en egen blogg - som är läsvärd!

Men det VÄRSTA är detta.
Om man får ett PM eller nån skriver på chatten & man...trots ja ofta inte gör det (detta e en av anledningarna ) svarar...så KOPIERAR den personene HELA texten eller det vi pratat om & skickar in till en skvallerblogg.
PM & chatt är privat.....mellan 2 personer.
Då ska det läggas ut till flera tusen läsare - för att DU ska tjäna nåra fattiga hundra läsare till din egna b blogg?!
Say wuut?

Nä...tänk efter lite innan.
Fine....vissa skvallerbloggar (typ1) är okey....men det är scary när man stått på en tävling & nån tipsat skvallerbloggar om det man pratat om...för den stått brevid??!!  :O
Då har det gått LÅNGT.
O du som tipsa..kan aldrig ana hur det känns?
Du som driver skvallerbloggen kan aldrig ana hur det känns?

För NI har valt att vara anonyma & gömma er bakom em bloggadress....det har INTE jag.
Å sen klagar ni på att man never svarar på PM eller chatt....hmm....

MIN åsikt.....på MIN blogg.
Ska bli kul att se viken skvallerblogg som detta inlägget hamnar först hosXD



/ nellie

Kommentarer
Postat av: amanda h

Detta är så tröttsamt..

men Nellie..du ska inte ta åt dej för 5 öre.. inte alls..jag vet inte hur det känns.. Men. Kan tänka mig hr det kan kännas.. för du ligger på skvallerbloggar varje dag.. och går igenom samma skit flera gånger.. Det är inte rätt..

jag vet att du inte tar åt dej..

för du kan hantera sådan här skitsnack.

Men ibland så blir det för mycket.. väldigt för mycket. och då finns jag,alla andra tusen läsare 24/7 för dej. och du kan alltid prata med mig.



nu ska jag inte framstå som någon "kärleksguru" här nej.. Men vill bara säga dt att du betyder så jäkla mycket.. och allt du gör för oss.. lixom man kan inte ta imot det utan att ge dej något..

så därför vill jag att du ska veta det.. att här finns JAG.



btw.. Inlägget rockar.<3

kram på dej angel <33

2011-07-12 @ 09:05:57
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: ke

Ja Nellie det är den svenska avundsjukan som spökar. Men stå på dig du vet bäst själv vem du är så bry dig inte vad skvallerkärringarna skriver om dig. En del gör det bara för att retas och en del är rent förbannat avundsjuka på att du en 11åring har lyckats skapa dig ett namn. Och sedan har vi en sak till med dig du är förbaskat snygg trots att du bara är 11 vilket oxo retar en del folk.

2011-07-12 @ 09:11:36
Postat av: Anonym

DU LIGGER ETTA PÅ MEST AKTIVA! GO NELLIE AH AH GO NElLIE!:D heheheh :D<33

2011-07-12 @ 09:16:32
Postat av: Estrid

Glömde skriva namn xD<3

2011-07-12 @ 09:16:54
URL: http://ejls.blogg.se/
Postat av: Amzzie (L)'

Lyssna inte på skallerbloggarna,. Dt är ditt liv & inte deras, om dem går & snackar & Snackar skit om ditt liv betyder d väl att dem inte har ngt eget?? HAr jag rätt? :) Bra skrivet förresten :)<3 Kram !

2011-07-12 @ 09:36:12
URL: http://amzzie.bloggplatsen.se
Postat av: Petra

Förstår dej läser en utav bloggarna det är ju inte specielt snällt av dom..

2011-07-12 @ 09:46:50
URL: http://poonnybloggeen.blogg.se/
Postat av: amanda

Kan nt riktigt hålla med dig för om man är med i leken får man leken tåla faktiskt. Om du kommer till en punkt då du bara stör dig på alla andra eller blir sårad av det alla skriver ta då en paus. Det kan behövas då Btw köp ordentligt löshår;)

2011-07-12 @ 10:03:06
Postat av: Lina Cupcake smsnörden fyffe

Din blogg är grym! Du ska inte bry dig alls vad dem säger. Skvaller bloggar osv = Skit bloggar som försöker förstöra för andra p.ga dem inte har ngt för sig.

2011-07-12 @ 10:04:32
URL: http://deliciousmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla rätt nellie!!! läser endast en skvallerblogg och den e faktiskt snäll, men ni är människor, måste ju oxå få ha lite privat utan att folk snokar runt om de!

2011-07-12 @ 10:06:25
URL: http://jagochschumi.blogg.se/
Postat av: Siri

Förstår dig. Läser då och då nån av dem. Endel har snällare inlägg medans de andra har taskiga inlägg. Det är bra att du står på dig och att du inte tar åt dig av de skriver för då kommer förhoppningsvis tröttna. Du ska också veta att vi som är trogna läsare inte tipsar skvallerbloggarna för vi vet hur mycket tid och energi du lägger ner på bloggen. Vi finnns även här för dig 24/7.

Kram Siri<3

2011-07-12 @ 10:12:25
URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Jennifer

skit i dom jävla skvallerbloggarna, för nellie du är såååå mycket bättre! Dom är bara avundsjuka på dej för dom säkert inte änns kan rida (?) för varför skulle dom annars gå in på din blogg och letar upp skvaller att skriva om dej. Avundsjuka människor som inte har något liv.. DU ÄGER NELLIE! du kommer komma långt tjejen! och du är bäst på att rida , kram :D <3

2011-07-12 @ 10:23:40
Postat av: Jill

Så Sant Som Det är Sagt! :D<3

2011-07-12 @ 10:25:39
URL: http://www.jillslife.bloggplatsen.se
Postat av: E m m a m a r i e -

Avundsjuka jävlar!

Varför egentligen skriva massa om andra i stället för att skaffa sig en blogg som man kan skriva skit om sig själv i stället.

Nellie du ska inte ta åt dig bara, ta åt sig skit är det värsta man kan göra!

Du ska veta Nellie att vi alla dina bloggläsare finns här för dig, vi ställer upp om du vill prata med oss på våra bloggar, facebook, osv. Vi finns där för dig!

som sagt dom är bara avundsjuka på att du är en så underbar och söt tjej som fått upp så många läsare.

Men Nellie du är mer än bara söt och underbar, du driver den mest bästa bloggen ever, seriöst den bästa, läser den jämt, jag blir irriterad på mig själv om jag inte kollat den för att då känns det som jag missat så mycket. Men du ÄGER!

puss på dig!

2011-07-12 @ 11:06:02
URL: http://eeemmamarie.blogg.se/
Postat av: Elin

Varför inte skriva om något snällt och glatt i sätllet för att hoppa på folk?:) Håller med dig! :)

2011-07-12 @ 11:32:09
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Maria

Så jävla rätt!

2011-07-12 @ 12:06:02
Postat av: Vilma-e

Nellie skit i de dom bara är så avundsjuka på att din blogg är så känd !<33

Kram <3

2011-07-12 @ 12:25:06
URL: http://mittlivsomvilmaa.blogg.se/
Postat av: THERESE EKENDAHL

detta e sjukt gur man kan tipsa om någon sådär o inte veta till 100% om det är sant dem e fega jag fattar bara inte hur man kan göra så dem som läser din blogg, kommenterar dem tipsar man bara va??? ne nu det nåt som e fel!!? att såra en annan människa jag fattar inte hur man kan vara sååå taskig mot nån jag kan lova att dem e avundsjuka o vill säkert ha ditt liv/ någon annans o det där med chatten o pm e sjukt asså det e privat eller det kan vara man kanske inte villl att det ska kommaa ut til flra hundra läsare eller så ne fy jag förstår att du inte alltid svarar på shatten o så men du kan lita upp till 100 % på mej jag gilar dig verkligen o skulle ALDRIG göra nåt sånt utan jag burjar nåstan gråta när du svarade mig på chatten ja ba aaaa jaaaaaaaaaaa va kul!!!!!!!!!!!;D att liksom på prata med dig själv det e en faantastisk känsla;)<3 ha en fortsatt bra dag pösspådig sötnos o kom ihåg att du e mkt omtyckt av mig<33

2011-07-12 @ 12:33:02
URL: http://theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: Mathilda

Du är verkligen otrligt smart och mogen för din ålder Nellie, kunde inte ha sagt det bättre själv. Och trots att jag är 5 år äldre än dej, ser jag upp till dej, du är underbar! :)

du verkar va en så jävla skön tjej och jag älskar din humor ;D

2011-07-12 @ 12:38:42
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: linnéa

Dom som skriver skvallerbloggar verkar inte ha nåt eget liv, som lägger sig i så mycket i andras!



Bra skrivet! <3

2011-07-12 @ 15:04:14
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Söt blogg gumman :)

2011-07-12 @ 18:01:28
URL: http://dualskart.blogg.se/sandraa
Postat av: Ida

Skvallerbloggar drivs av sånna som är avundsjuka. Och deras sätt att vara "coola" på är att klanka m´ner på andra. Nellie, SKIT I DEM DE ÄR BARA AVUNDSJUKA PÅ DIG!!



Du är dig själv och kommer med egna åsikte och står för dom.



Och svallerbloggarna gömmer sig, precis som du säger, bakom en bloggadress. De vågar snacka skit, men de vågar inte säga vilka de är eller stå för det..



Men du är bäst Nellie, diggar dig!!! :D <3

2011-07-12 @ 18:40:14
URL: http://idasimone.blogg.se/
Postat av: CARRO

hej!!



Du är så grymt bra nellie, du har all rätt att vara förbannad, ledsen och iriterad på detta!

Jag har aldrig hittat någon sån här taskig skvaller blogg om just dig! men du vét jag att de finns. HUR FAN KAN DOM? du som är så snäl och glad, duktig och en väldigt bra bloggare ?? asså jag fattar verkligen inte hur dom kan!

Och vadå liksom shit happend sometime! knäppt tränset fel? det har väl hänt alla säkert någon gång lr ? du är grymt duktig och jag tycker absolut inte att du ska bry dig ett skit om de där!!

älskar din blogg grymt mycket! <3

2011-07-12 @ 20:53:35
URL: http://carroliinnaa.blogspot.com
Postat av: Louisedue

Skvaller är sånt skit :/ det är drygt och allt fattar typ inte meningen med det ;)

2011-07-12 @ 23:01:08
URL: http://louisedue.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Jäkligt tröttsamt är det.... Beror ju också på vad det är för skvaller iof. Är det sånt viktigt som att JLV slutat rida eller så är det ju en annan sak men sånt där med tränset på sne och sånt är bara så sjukt TÖNTIGT!

2011-07-12 @ 23:07:44
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: Hannah Sjölund

Min åsikt är,att om man skickar in nånting elakt,då är det noonoo.



Men om man skickar in t.ex nånting snällt,t.ex om du fått en ny snygg design och man skickar in det..då tkr jag att det är helt okej.

Men allt annat nono.

2011-07-18 @ 15:41:37
URL: http://klequi.blogg.se/
Postat av: Hannah Sjölund

Min åsikt är,att om man skickar in nånting elakt,då är det noonoo.



Men om man skickar in t.ex nånting snällt,t.ex om du fått en ny snygg design och man skickar in det..då tkr jag att det är helt okej.

Men allt annat nono.

2011-07-18 @ 15:41:43
URL: http://klequi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0