Sista 10 svaren..av 30 utvalda...

Hej har du slagit dig rejält nån går när har ridit

Hej: Japp i höstas när det blev ett missförstånd mellan mej o min ponny, så flög ja av eller nästan, ja hängde på sidan & slog huvvet rejält i sarjen.
Sen massa andra små grejjer...men ja e inte så kinkig XD


vad är det absolut BÄSTA som har hänt dig i hela ditt liv?

Seriöst så är det detta...att få starta sin ponny resa med en sån ponny som Gevalia.
Bättre ponny finns inte - hon är en guda ponny som jag saknar varje dag/ varje minut!

Skulle vara så himla glad om jag fick svar på denna fråga, eller nåra frågor ;)

*Vad är ditt mål med Stella?
*Varför tror alla att du och Nicholai är ihop tror du?
*Kommer du att sälja Stella när du blir för gammal för henne?
*Kan du lägga ut lite bilder på dig och Stella från första tiden och samma med Thonna och Gevalia??
*Vem rider Gevalia nu? (;

Din blogg är sjukt grym!!

Hej :)
Mitt mål med Stella är att hoppa utomhus SM nästa år!
För att många människor tror så himla mycket.
Nej..hoppas inte det blir så.
Japp..men bilderna ligger i en annan data...så maybe imorgon :)
Gevalia är såld till Maja som bor i Fjällbacka - en söt unge <3


Saknar du Adam?

Hur är din relation med Gustav nu för tiden?

Hej du anonyma söta läsare :)
Tror inte jag känner "adam" som han e nu....så asså...eller ja venne....bläh på fråganXD pass
Jag & Gustav e vänner...kommer alltid vara. Han e så sjukt snäll!

när ska du flytta bloggen ? :)

Hej!
Bloggen flyttas så fort nya headern e klar...men nellieberntsson.se funkar redan :)
Håll koll!

Om "Adam" blev hopplöst förälskada i dig igen och skulle typ vilja bli tsm igen, skulle du då ta den Sjansen då´?

ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG'!!
Kram. :)

Hej hej på dig :)
Om jorden slutar snurra imon - så vill jag hinna köpa godis innan affären stänger XD
Tack sötan <3

Hej nellie:)När tävlar du i varberg??:)

Hej Rubini!
Jag hoppar stora rundan, åker ner onsdag & tävlar tors,fre,lö....sen åker jag hem & ner på söndag igen för att kolla på när Sandra & Bellman hoppar!!
Kommer ni ner??

vad är det mellan dig och viktor? Svara ärligt nu, dina läsare förtjänar att veta!

du tjötar om miss money penny, vad gör henne speciell?

är det sant att du o nicke gick och höll hand på lisse?

Varför svarar du inte dina läsare när dem ropar hej till dig?

är du så som du är i bloggen irl?

Hej på dig :)

Inget mellan mig & Victor..han e fin <3
Hon är en sagoponny med en fantstisk story...jag diggar henne HÅRT & hennes ägare Alice, även Maja som tävlade henne.
Miss Money penne är en dröm på 4 ben...

Du är grymt duktig Nellie!
Jag älskar när du gör såna här inlägg, om dig och dina ponnisar liksom!
Har skrivits så mycket om kärlek och killar nu att det var riktigt kul att titta på dessa filmer!
Mer sånt här Nellie!

Tack fina du...blir lätt att man inte vågar creeda sig själv & sina ponnys.
Lättare att skriva om kärleks trubbel....eller andra saker.
Ska rycka upp mej & lyfta fram mina 2 (snart 3 ) guld ponnys.
Lovar - tack för du "väckte" upp mig <3

Tycker du att det ALLTID är roligt när folk kommer fram och pratar med dig och så när du e ute, typ på stan eller så. Eller tycker du att det blir jobbigt/irriterande i längden?
/Lotta

Hej Lotta. BARA BARA roligt....sjukt roligt. Ni e fantstiska & ja tycker att det är modigt att våga säga till nån att "du e bra" eller "ja e kär i dig "..det ska fram <3


Tack för alla nästan 200 frågor. Hoppas ni digga svaren..försökt vara 110 % ärlig..lovar er.

/ nellie


Kommentarer
Postat av: Klara

jag ska med ner när sandra & bellman saka hoppa! tänkte att det va kul!!

2011-07-11 @ 21:15:01
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför svarar du inte på alla frågor ? :) skulle va kul om du gjorde de!? :)



ps. Du är GRYYYM !

2011-07-11 @ 21:31:40
Postat av: THERESE EKENDAHL

hah nellie duvet gevalia bor jue i fjällbacka nu o det e jätte nära grebbestad där jag har mitt land säg till om du kommer dit så kan vi kanske träffas ;D <3

2011-07-11 @ 21:36:05
URL: http://theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: Alice

Aw du är för go Nellie! :D<3

2011-07-11 @ 22:37:02
URL: http://Alicebjorkhill.devote.se
Postat av: Michelle [foto]

Vad hände mellan dig och Adam? :D

grymt bra blogg nellie!

2011-07-12 @ 00:20:00
URL: http://michellejasinski.blogg.se/
Postat av: Malin

Bra uppdatering Nellie, det gillas!

2011-07-12 @ 00:29:59
Postat av: illern

Hej nellie! jo såhär är det, första gången jag var inne på din blogg tänkte jag typ: vad är det här? men gud.. du vet sådär. Det skäms jag faktiskt för haha. Nu läser jag din blogg och tycker du verkar vara en mogen och duktig, gullig tjej. Jag blir lite avundsjuk på dig faktiskt.. Såg på en video du la upp att du inte ridit så länge för att vara så himla duktig. Då börjar jag tänka på hur segt min ridutveckling gått. Det känns som att alla hoppar la, msv och rider skitbra i dressyr också. Jag har en 5-årig d-ponny och vi hoppar ld, det känns bra men så ser man alla andra med sina superponnyer, de är skitduktiga och bara "vi kvalade msv b idag". Men jag har bestämt mig för att kämpa med min fina ponny som jag älskar! han är ung och vikommer aldrig hoppa msv, inte vi men kanske han i framtiden. Jag vet att han är jätteduktig! bl.a Din blogg och tävlingarna i falsterbo har peppat lite extra :) Så jag vill bara säga att du är great. fortsätt stå för vem du är, kämpa på och gå ditt eget race :) Tack för en superblogg! <3

2011-07-12 @ 10:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0