Music style

Under tiden ja bloggat nu & svarat på massa frågor, lyssnar jag SÅKLART på musik!
Dessa 4 låtar går på repeat JUST nu in my room & rakt in i mina öron!!



Seriöst, kan nog inte bli så mycket bättre än detta asså.
Slow jam lätt & beaten e grym.
Sjukt min stil & i love it.



Cassies låt som ja haft med innan on my blogg.
Åhh så bra den e.
Grym att dansa till eller springa till.
Riktig TJEJ låt.



Seriöst kan denna ens BLI dålig??
Måste vara VÄRLDENS bästa låt fortfarande??
Texten, beeaten, soudet e såååååå bäst.
Tror inte det går att göra en bättre låt.
BTW kysstes jag & **** till denna för sista gången ......



Nelly e bara GRYM asså.
Videosarna e som filmer. GRYMMA.
Denna rullar på mitt rum lätt.....refrängen e BÄST!!

MUSIK E SÅ VIKTIGT I MITT LIV. LIKA VÄL SOM JAG KAN BRYTA IHOP NÄR JAG HÖR LÅTEN SOM GER  MEJ MINNEN, KAN LÅTEN EFTER ÖYFTA UPP MIG TILL HIMLEN.



/ NELLIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nellie! du är grym! och jag älskar dem 4 låtarna :D nu blev man ju nyfiken när du skrev igår kvälls inlägg. vem träffa du?? <3 pussssss

2011-07-26 @ 09:46:27
Postat av: olivia

shiiiieeeet, du har jävligt grym musik smak tjejen!

2011-07-26 @ 12:52:43
URL: http://oliviasafarzadeh.blogg.se/
Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

du och jag har nog precis samma inställning till musik x) det finns låtar som e SJUKT underbara, men för sorgliga... kan inte lyssna på sånna låtar då kan jag börja böla (a) men samtidigt finns det låtar som gör att jag känner mig typ cool? nä, men du fattar... känns som att vad som helst är möjligt :D

2011-07-26 @ 21:59:55
URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com/
Postat av: mm

du har ite bra musiksmak.. :Z

2011-07-27 @ 00:20:00
Postat av: klara källehult !

åh roll up är så jäkla mthfckin grym x'd



tycker inte dom andra var så bra men vi har vell olika smaker ? :)

2011-07-28 @ 20:16:44
Postat av: Elsa

hej nellie skall vi bli kompisar snälla

2011-07-30 @ 08:27:34
URL: http://elsael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0