Läser runt..

..bland olika bloggar & blir mörkrädd asså.
Är det nu man ska kasta in handukken på riktigt elle??
Say wut??

Vad hände med kompisar med den brevid..o vi vill alla samma sak?
Ne...seriöst.
Ni som kommenterar har oxå en del i detta asså.
Ni är med i leken, leken som vi börjar, vi som skriver.

Veeeet att det är en del tjöt om kommentarer & elaka påhopp o bla bla.
men klaaart....man läser jue dom.
Sen väljer man vart man lägger dom.
I soptunnan eller i hjärtat.



Exempel på kommenatarer:

- Asså när du va ihop med adam va han sjukt ful,du skulle se han nu,  han är sååå snygg.

Okey??
Den som skrev denna måste va dum i skallen på riktigt, om det inte är adam själv.
Skulle han sårat mej mindre om han vart snygg??
Skulle han betett sig mindre illa om han va ful??
Killen har sårat mig pronto....spelar la ingen roll om han e ful på tisdag eller snygg på lördag.
Btw kommer skönhet från insidan, därför blev han ful i mina ögon.

- SERIÖST, HUR RIDER DU??

Jadu..hur rider jag.
Jag rider på en b ponny, som kag kvalat till MSV på 6 månader typ.
Lär mig nåt varje dag....kommer inte ens rida perfekt när ja e 24..men kämpar för att nå toppen.
Har aldrig tänkt såhär:
- nu lägger jag ut denna filmen, så att 6000 personer kan se hur BRAAA ja e.
Tvärtom....ni får döma mej exakt hur ni vill - om det görs fair play.



- Åh du är perfekt vill verkligen vara som du. hela ditt liv e bäst.

Okey. Låt oss tare från början.
Kommenataren e sjukt snäll. Man blir glad. Lätt man blir asså.
men den e feeeeel.
Mitt liv e sååå inte perfekt.
Fine...liten & blond med 2 egna ponnysar, mamma o pappa som ställer upp jämt....o massa kläder o killar.
Men så är det inte.
Jag tar OTROLIGT mycket ansvar för att va i min ålder.
Pressar mej själ sjukt mycket till att bli så bra ja kan på allt.
Ridningen...jag SKA lyckas.
Pappa reser mycket o e mycket borta. Mamma jobbar mycket.
Sen killar.....noway.
Jag har sjukt svårt att träffa nån.
Killar stör sej på mej..elle blir rädda för mej.
Sen sitter ja i nåt dö läge me killar me....för ja vill ha en äldre kille...inte nån lika gammal...o för dom eja för liten.
Så vare med det serrö XD
Singel hette de va?? XDXD



- Åh hur gör du din blogg såååå bra & grym??

Svaret på den frågan ....asså finns det nåt??
Man gör la inte nån blogg bra?
Är man en intressant person så läser man den.
Jag läser Teamsl för att Linn e en sjukt intressant person i mina ögon.
En sån person man träffar nångång ibland bara. Som alltid finns där.
Jag ser upp till henne sjukt mycket. I ridningen & i livet.
Mamma sa te hennes mamma:
- Om min dotter blir som din, då blir jag stolt.

Linn e fantastisk & hon har stått upp för mej.
jag står oxå upp fö henne. För hon e min syrra 4 real.
Hon har sett mig nästan gråta..då min tid va som värst med ridningen o vissa "morsor".
En kram från henn o grymma ord...HJÄLPTE.
Hon e ordet respekt för mig.
Alla ni som läser hennes blogg & tycker hon verkar grym...TRO mig, hon bor 5 min från mig.
HON E GRYM.
Tjejen har en känsla som e awsome.
Klok....o jag vill bli som hon..exakt så.
Vet att ja e liten för dig Linn...men jag har iallafall 7000 läsare & vill att DOM ska veta att DU E LINN, exakt så bäst du bara e.
Du sa te mig: Ta ingen skit gumman.
Nu vänder ja dom orden te dig <3

VI tar INGEN skit.
Tack för ALLT du gjort för mej.
Du är en av dom viktigaste personerna på min top 5 lista!!



Kommer aldrig ändra mig.
Ful, snygg eller mittemellan....sm ponny eller inte.
Jag skiter i vilket..jag vet vem ja e.
Det får räcka!



Hoppas på kommentarer nu!!

/ nellie

Kommentarer
Postat av: Jonna

F*N VAD BRA SKRIVET NELLIE!!

DU ÄGER TJEJEN, TRO PÅ DEG SJÄLV!!



PUSS JONNA!

2011-07-27 @ 20:41:20
Postat av: stina :)

åhhhh vad jag älskar dig nellie! så himla coool är du! älskar det sättet du står upp för dig sj! helt sjukt! <3<3<3<3<3

2011-07-27 @ 20:45:01
Postat av: sofia

2011-07-27 @ 20:45:18
Postat av: isabella

Helt rätt!

2011-07-27 @ 20:45:30
URL: http://bloggenisabellaalskar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt vara den du är, du är grym! :)

2011-07-27 @ 20:46:10
Postat av: Elin

Sjukt grymma ord, sjukt grym text, sjukt smart chey, sjukt mogen chey, sjukt söt chey, sjukt söt grym tjej!

F*n Nellie du är bäst! haha vilka idioter som gett sig på dig!

Jag säger det igen:



F*n Nellie du är bäst!



// www.elinhogstrom.devote.se

2011-07-27 @ 20:51:45
URL: http://www.elinghogstrom.devote.se
Postat av: Anonym

Råkade skicka en tom kommentar :P



Jag tycker du har så sjukt bra ord val. Du får till orden så bra i det du vill säga, så man förstår exat hur du menar, iaf jag! Som du skrev om Linn, att hon är grym det tycker jag med - igenom det jag hör och läser om henne. Jag tycker ju att du är grym. Du bor 5 min ifrån Linn, jag bor 10-15 min ifrån dej!! Dock har jag ju inte lärt "känna" dej verkligen personligt hur du är bakom dataskämen (vilket jag skulle vilja). Träffade dej ju i går (tisdag) men kunde dock inte prata, min häst vill inte riktigt stå stilla och du hållde på att greja med stella. (så du inte tror att jag undviker dej) ;)



Ville lämna en kommentar, visste inte riktigt vad jag skulle skriva. Skrev det som kom ifrån hjärtat och kom upp i huvet ;)



Kram till dej Nellie!!



/sofia

2011-07-27 @ 20:54:48
URL: http://teamrs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej nellie ! Jag ville bara säga att din blogg är jätte fin och as bra ! Och sen en sak till jag tycker du är jätte fin och as gullig :)



Och titta gärna in på min blogg . Kram

2011-07-27 @ 20:55:40
URL: http://eemelieeperssonn.blogg.se/
Postat av: kiccan

du har såå rätt Nellie! :) Verkligen bra skrivet! :D

din förebild är Linn & min förebild är du...<3

2011-07-27 @ 21:00:35
URL: http://kiccan.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Nellie, du vet vem du är och du står upp för det! Fortsätt så och du kommer långt! So GO girl! Du är en underbar tjej <3

2011-07-27 @ 21:02:37
URL: http://qvenild.blogg.se/
Postat av: Johanna

nellie du anar inte hur underbar du är! du är sjukt duktig. ta inte åt dig av kommentarer, även om de kanske är svårt. vissa har helt enkelt svårt att inte såra folk och skriva elaka pikar åt andra. du är underbar precis som du är, du gör ett grymt jobb med hästarna o bloggen o har aldrig sett något liknande som dig, så mogen. kram på dig sötnos

2011-07-27 @ 21:06:40
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Anna<3333

Hej, ville bara säga att jag förstår dej det något hade skrivit om Adam va skitdumt, och att du skulle rida dåligt eller nåt e bara lögner du håller ju på/ har kvalat in te sm de e inte vem som helst som gör det.... Det om att du har ett perfekt liv, liksom inget har ett perfekt liv till och med kändisarna har inte ett perfekt liv, ingen kan vara perfekt... Men för någon som jag som har en c-ponny som sköthäst, rider på ridskola och kan inte hoppa högre än 70 cm med min sköthäst för då vägrar hon, och inte vill något hällre än att tävla ja då verkar ditt liv ganska perfekt, du som har 2 ponnysar massor med kläder och tävlar ofta, och du är bara 11 jag är 14. Men det är hur jag ser det. / kramisar Anna

2011-07-27 @ 21:07:07
Postat av: Linnea

Fin blogg :)

2011-07-27 @ 21:07:54
URL: http://linneakallqvist.devote.se/
Postat av: Amanda

Jag förstår precis, men du.. har Nicholai gjort en ny blogg eller slutat 4 ever? Älskar din blogg. Och kommer följa den tills du sluter :D<3 Om du vill kan du kika förbi på min blogg och kanske lämna en kommentar? Skulle betyder så mke för mej. Men bara om du vill xD www.mandizzblogg.blogspot.com :D förresten rider jag med :D

2011-07-27 @ 21:08:41
URL: http://mandizzblogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vill bara säga att du är så jävla fantastisk så det Fromms inte driva en f1 stor blogg, ha 2 underbara hästar & bara va 11 bast, fan otroligt. Önska jag kände dig. En dag vet jag att alla vet vem du är både av bloggen och dina hästar.. Vill bara säga det, du är så jävla fantastisk forsätt så tjejen.. :)

2011-07-27 @ 21:11:15
Postat av: tyra

Helt jävla rätt Nellie!!

2011-07-27 @ 21:12:47
Postat av: J

''Killen har sårat mig pronto....''

Haha, asså du vet vad pronto betyder va?

2011-07-27 @ 21:14:18
Postat av: moa

fortsätt kämpa och ge aldrig upp!<3

2011-07-27 @ 21:14:19
Postat av: felicia :-)

Idioter finns och kommer alltid att finnas - överallt. Du är du, det är ditt liv. Jag tror att man alltid tar åt sig lite grann av elaka kommentarer..... Hur stark man än är. Men en sak ska du veta innan du bestämmer hur mycket du ska ta åt dig- varför skrev denna människan kommentaren? I de allra flesta fall på din blogg så vet jag att det handlar om avundsjuka. Tänk att det gillar dig så sjukt att det måste vända sig MOT dig istället för TILL dig, för att själva känna att de räcker till.... Sick, or what?? En sak skall du iaf komma ihåg; fortsätt att vara dig själv till 110 % , så kan jag lova att folk alltid kommer se upp till dig som du ser upp till Linn. Nellie, you ROCK!

2011-07-27 @ 21:17:19
URL: http://kladdbarnen.blogg.se/
Postat av: Lisa

grymt bra skrivet nellie!

2011-07-27 @ 21:23:04
Postat av: Team Julia

Är ni kvalade till msv än? :)

2011-07-27 @ 21:27:01
URL: http://teamjuliia.blogspot.com
Postat av: Sofie

Förstår, dig nellie! Du är grym på att skriva, sjutk bra text!<3

Ha de bra! Kram! :D<3

2011-07-27 @ 21:34:08
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/
Postat av: braxaan

Oh ja! Absolut bra sagt! Du vet vad du vill!:)

2011-07-27 @ 21:37:23
URL: http://braxaan.blogg.se/
Postat av: H A N N A

Du är grym :)

2011-07-27 @ 21:37:57
URL: http://barahannizz.blogg.se/
Postat av: isabellewilma

Heej! Snälla svara på dessa frågor!:)

1 hur blev din blogg så stor?

2 har du flera besökare nu när du har varit med i pa än vad du hade förut?

3 känner du dig bortskämd?

4 har du ett eget stall?

Säger bara: var stolt för den du är och shit i dom dumma kommentarerna och skvallerbloggarna. Dom är bara avundsjuka på allt du har och hur du är!:)

2011-07-27 @ 21:48:54
Postat av: Anonym

Hej nellieberntsson ! Det är typ 1 på 1000 att du kommer svara på mina frågor ;P men jag provar <3



1. Hur har du färgat ditt hår?

2. Hur långt är det nu? :D

3. Brukar du ha löshår i?

4. vilken är din permanenta hårfärg?

Kan inte du göra en video och lägga upp den på bloggen på hur du fixar dig till skolan;) smink,håret och kläderna:) skulle vara jätte tacksam! Kram på dig<3 ( älskar din blogg )



Av 12 åringen;)

2011-07-27 @ 21:53:44
URL: http://emmaviktorianystrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Bra skrivet Nellie!

2011-07-27 @ 21:55:13
URL: http://horselisa.blogg.se/
Postat av: G

Ett riktigt bra och ärligt inlägg :) man ska vara medveten om sina styrkor, vet man dessutom sina svagheter, då blir man starkare! Då har man självförtroende. Fortsätt våga vara dig själv, då är du som bäst ;) :D

2011-07-27 @ 22:03:54
Postat av: Maria Dahl

Vad har du gjort för övningar och koncentrerat dig på för att stärka högergaloppen? Du kanske har skrivit det i något dagens ridpass-inlägg, minns inte, men om du har lust får du gärna svara i ett inlägg:D

2011-07-27 @ 22:05:24
Postat av: Johanna

sv: åh jag håller med dig. det är såå sant. det behövs verkligen, mer än mest. det är tyvärr dåligt med sånt just nu vilket är tråkigt :(



du verkar iallafall vara en rolig, trevlig tjej som har lätt att skaffa nya vänner och älskar det :) synd att du bor så långt bort bara!

2011-07-27 @ 22:07:46
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Helt rätt Nellie! Fortsätt var den du är och stå upp för dig själv, så ska du se att allt löser sig :)

2011-07-27 @ 22:24:48
Postat av: natta

skulle bara säga hur mycket jag ÄLSKAR din blogg nellie ! :) kram / natta

2011-07-27 @ 22:37:47
URL: http://nattaorodde.blogg.se/
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

De du skrev är riktigt bra, du ska inte ta åt dig.. för du är j*vligt GRYM för att bara vara 11, de är sjukt :) du är en stor förebild för mig tjejen!

KÄMPA PÅ! tro på dig själv, du klarar detta jag lovar!

Kraam!

2011-07-27 @ 22:39:43
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Isabell

Nellie bra skrivet, du är grym.. målinriktad och kommer komma långt i det du vill.. Du är en av mina förebilder innom ridningen :)

2011-07-27 @ 22:40:32
Postat av: julia wallander

Du är så fett bäst nellie, d är grymt hur du står upp så för va du tycker! Love ya cheyen <3

2011-07-27 @ 22:40:37
Postat av: elin :)

Tumme ner till dom dåliga kommentarerna. Och, en riktig stygg sak. Typ som gangsterponnyn så skriver dom att du är en fjurplågare för att dina ponnysar behöver ett speciellt bätt..?! Asså, det är dina ponnisar, du bestämmer och helt klart så är du ingen djurplågare, om jag känner dig rätt!

2011-07-27 @ 22:49:54
URL: http://elinamadeuz.blogg.se/
Postat av: ridsportförbundet

du vet att man måste vara dubbelnolla i LA sen 1juli, så jag tror inte du är kvalad ! ;(

2011-07-27 @ 22:50:59
Postat av: matilda

haha här bråkar isabella och linn som idioter med inlägg och pikar och blablabla...och du lägger upp en inlägg som bara sitter som en "snöboll i skrevet" och FAN vad du äger. kör bara!

2011-07-27 @ 22:51:07
Postat av: amanda h

Nellie.. om det är någon som vet hur man använder ord på rätt sätt.. så är det du!

vill bara säga det att Våga var dej själv och stå för den du är.. tycker du är grym bra! och sjukt begåvad!

du kommer alltid vara speciell.. du är NELLIE.



kram på dej gmn <3

2011-07-27 @ 22:51:19
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Ida Thomasson

jag tycker/har tyckt att du e perfekt... men ja förstår att inte alla e perfekta, men i mina ögon e du de, ser verkligen upp till dig, även om jag vet att du e inte perfekt, men de e ju inte ja heller?



tycker de va jätte starkt skrivet av dig, kämpa på tjejen, du klarar detta, de har du alltid gjort. visste de e jätte ner tryckande att å en sån kommentar.... MEN de e så mycket mer än så. om dom ska klanka ner på dig e de inte OK... ja vet att du skiter i de kommentarerna, men ibland är de jäkligt svårt... men tycker du e stark tjejen



så fortsätt kämpa. Jag vet att du klarar de



KRAM

2011-07-27 @ 22:58:21
URL: http://idathoomasson.blogg.se/
Postat av: Wilma

Asså du har rätt inställning! Asså blir liksom också kallad typ snobb och jag får allt jag pekar på! Asså en del människor har ingen jävla hjärna!! Typ en del människor: vart var jag när Gud gav oss hjärnor?! Man får bara inte aceptera det!! Men ibland är det svårt!;)

Du är jävligt grym Nellie du vet det! Fortsätt bara vara dig själv och bry dig inte<3333

2011-07-27 @ 23:03:53
Postat av: Anonym

Nellie du är f1 grym.. :)

2011-07-27 @ 23:13:51
Postat av: Elin Åkerholm

all skit ska du bara kasta i sopptunnan ! Du är ju så grymt stark ! Även fast du får många elaka kommentarer och sån sånt så försök att titta på alla positiva ! Jag vet att du har många läsare som älskar dig ! Jag är en av dom. Fortsätt kämpa bruden ! :D <333

2011-07-27 @ 23:16:08
URL: http://akerholms.blogg.se/
Postat av: Felicia

You´re awesome, bara så duvet :D

2011-07-27 @ 23:19:36
Postat av: FIA

Det är så tråkigt att det blivit sådan smutskastning..! :-(



Föresten, har skrivit ett åsiktsinlägg om "Onödig utrustning" på hästen.. Släng gärna in en mening om vad du tycker!

www.trippelbarr.spotlife.se/2011/07/27/asikt/

2011-07-27 @ 23:23:20
URL: http://www.trippelbarr.spotlife.se
Postat av: johanna

du har svar på allt ....

2011-07-27 @ 23:30:00
Postat av: Julia

Så sant.

2011-07-27 @ 23:30:17
Postat av: Team norrlandsryttarna

Det är så svårt att tro att du är så pass ung, du har så otroligt sunda tankar och funderingar! Jag tror på dig, med din inställning, ödmjukhet och vilja kommer du verkligen bli någon stort!

2011-07-27 @ 23:38:10
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: E

Ingen är perfekt, men du är modig Neliie som vågar vara den du är! Du är 11 år och är så himla duktig på att rida, du ska inte bry dig om vad andra säger! (jag vet det är jättesvårt att inte göra det) Men ville bara säga att du är sjukt duktig och hoppas alla som snackar massa skit slutar med det!

Kramar Erika! :-)

2011-07-27 @ 23:50:23
Postat av: wilma

du är en klok tjej, ser upp till dig.

du är en fin och söt tjej.

unik på alla sett och vis.

tro på dig själv och låt ingen annan trycka ner dig.

ta inte åt dig av skit.

de är du ikke värd.

massa kramar från wilmaJ. <3

2011-07-27 @ 23:58:19
Postat av: Anonym

Vilka smink produkter använder du? Snälla svara! <3

2011-07-27 @ 23:59:38
Postat av: linnéaviklund

Sjukt bra skrivet Nellie!!

2011-07-28 @ 00:12:15
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Veckans-blogg tävling är fortfarande igång, så har du inte anmält dig? Skynda dig! ;)



http://sandralouiseisabelle.blogg.se/2011/july/vinnarna.html#comment

2011-07-28 @ 00:15:27
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är grym nellie, och glöm inte du är perfekt precis som du är! Stå upp för dig själv, för jag och alla andra där ute vet att du kommer lyckas!

2011-07-28 @ 00:32:37
Postat av: Sara

Hej Nellie, (och alla som läser dethär) Jag tycker det är så jävla synd att alla har så höga krav på dig. Att du ska rida på det sättet och du får inte göra så... jag tycker synd om dig på ett sätt eftersom alla verkar vilja att du ska bete dig som en 17 åring när du bara är 11 år! Helt awesome att du är så mogen för din ålder. Det verkar ju vara det som gör vissa kommentarstöntar så avundsjuka och arga. Jag säger bara GO GIRL! och ta inte åt dig skiten, för hur du rider gör du ända så sjukt bra, sure, alla är dåliga på nått inom ridnigen. Och alla kanske inte får en pojkvän därför kaxar vissa upp sig. Nellie för att vara en 11 åring är då så duktig på att göra det du gör just nu, driva en stor blogg och sköta om dina ponnier. Fortsätt med det! <333

2011-07-28 @ 00:48:49
Postat av: Emilia

Grymt skrivet Nellie!

Du är modig och du är du, men framför allt: Du är en Fantastiskt person <3

2011-07-28 @ 00:54:12
URL: http://horzejumperz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Anmäl dig till dagens blogg hos mig. Avslutas imorgon kväll!

MVH Emelie :)

2011-07-28 @ 01:15:57
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Din kusin heter David va? :))

2011-07-28 @ 01:30:40
Postat av: Sara- Hamreryttarna

Riktigt fint skrivet om Linn alltså, man blir nästan rörd själv! Du är en så söt och grym person Nellie, kan ibland fortfarande inte förstå att du är så ung! Du skriver så otroligt bra texter för att vara så "liten", missförstå mig inte nu. Du är grym tjejen! <3

2011-07-28 @ 01:31:04
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/
Postat av: Linda Gustavsson

Helt rätt! :) Tycker du är grym som vissar ditt sanna jag o inte låtsas va nån annan<3 du är GRYM! :) Fortsätt kämpa :)

2011-07-28 @ 01:49:42
URL: http://liiindagustavsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) jag har startat en webbshop och undrar om du skulle vilja ha en tävling och lotta ut valfritt smycke, hittade ingen mailadress till dig så maila mig gärna på [email protected] så kan vi prata mer, du hittar min webbshop här:

http://www.ehl.nu/shopbyalexandra/

2011-07-28 @ 07:30:53
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emma

Sjukt bra skrivet Nellie! :D

Verkligen en megastooooooor HISS till dej!

2011-07-28 @ 08:21:51
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jättebra skrivet, du e grym:)

2011-07-28 @ 08:45:04
URL: http://girlsphoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nellie, du är sjukt grym för att vara ett år yngre än mig !

Du är helt amazing på att rida, jag har aldrig ens tävlat, du hoppar den dära LA:n som en lek !

Förundras varje gång, för du är så duktigt !



Sluta aldrig blogga, keep it on och låt inte nån sänka dig !

2011-07-28 @ 09:25:07
URL: http://johannaeriikssons.blogg.se/
Postat av: Emma

DU ÄR GRYYYYYYYYMM NELLIE !! :D :D <3



SLUTA ALDRIG BLOGGA, FÖR VI ÄLSKAR DIG !!



2011-07-28 @ 10:00:33
Postat av: Emmie

Du är grym Nellie! Otroligt mogen och vuxen för din ålder, verkligen i huvudet. Du rider jättefint så jag fattar inte varför folk ska klanka ner på det? Avundsjuka... Du är en grym förebild för unga som gamla och låt inte några kommentarer trycka ner dig! De är inte värda din ilska! :)

2011-07-28 @ 10:00:38
URL: http://emmiestolt.devote.se
Postat av: nelly segerqvist:)

Asså nellie du är helt unik liksom du står värkligen upp för den du är! Du spelar licksom inte cool eller trycker ner någon du är en sån sjukt bra person!:D<3

2011-07-28 @ 10:21:53
Postat av: Daniella,

va ara den du är

driv din blogg.

dom som tycker om den tycker om den .

dom som inte gör det gör inte det.



gör ingen big deal av det :)

det löser sig.



va bara dig själv i alla lägen .

2011-07-28 @ 10:39:51
URL: http://daniellaabackstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

det är trist men sant att man får stå ut med knasiga, elaka och fruktansvärda kommentarer. Men samtidigt så har man rätt att radera, skita i och bara total ignorera dom då det är sjukt fegt att sitta bakom en skärp och skriva elaka saker till andra människor.



eller så kan man välja att plocka fram dom i ljuset så att andra människor oxå får se vad folk skriver så att kärleken och de trevliga kommentarerna tar över och att folk istället anstränger sig lite extra för att skriva " bra och härliga " kommentarer.



hoppas du får en underbar dag tjejen !

kram

2011-07-28 @ 10:46:26
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Chaylah ~ Nearly bitten, still unwritten

Det är tänkvärt det du skriver :)

2011-07-28 @ 10:55:04
URL: http://chaylah.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag vet inte riktigt om jag kan ställa frågan i just detta inlägget, men tjänar du pengar på din blogg? :)



2011-07-28 @ 11:09:53
URL: http://aliceme.blogg.se/
Postat av: Astrid

Vad e ditt Skype Namn!?

2011-07-28 @ 11:23:46
Postat av: Savannah

Följa varandra via bloglovin?;)

2011-07-28 @ 11:25:01
URL: http://ssavannahs.blogg.se/
Postat av: E

du har en jättefin blogg! :)



kolla gärna in min, släng även in en kommentar! ;)

2011-07-28 @ 11:43:56
URL: http://ellaamobeerg.blogg.se/
Postat av: malim

det är nog inte så bra att du vill vara som Linn. Du ska ju sluta att dra dina hästar i munnen men det lär du dig inte utav henne ;) hon dra ju nästan ännu värre ..

2011-07-28 @ 11:47:55
Postat av: Anonym

Älskar din blogg:)

JO jag undrar om du har stallet.se?

För det är en som heter "Thenellieb" som har köpt en av mina hästar på stallet.se

Har ingen blogg så jag undrar om du kan svara på den här komentaren i ett inlägg:)

2011-07-28 @ 12:00:26
Postat av: wilma

Nellie, titta in på våran blogg vetja ;)



http://skimmelmupparna.blogg.se

2011-07-28 @ 12:20:23
URL: http://skimmelmupparna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fin blogg!!

2011-07-28 @ 12:38:50
URL: http://popiss.blogg.se/
Postat av: Hedda

Delta i min tävling på min blogg nuu!!

2011-07-28 @ 12:54:02
URL: http://tuckmill.blogg.se/
Postat av: Isabel

Nellie, fortsätt att vara den du är, för du e grym!

Stå upp för den Nellie som jag vet att du är, du är så sjukt stark, klok och duktig för din ålder! Älskar dig och bloggen din oxå! <3 Varje gång jag ser och tänker på dig så ler jag, STORT! Det var så du skrev till mig en gång och jag gör dsm! Tack för att du finns gumman! <3 :)

2011-07-28 @ 13:39:44
URL: http://www.egenfottat.blogspot.com
Postat av: Emmi

Du har en jätte fin blogg :)

Men jag kan ge dig ett tips: Du är 11 år och har en stor blogg, har du aldrig funderat på varför? Jag har svaret på det: Alla som ska vara med på tv eller har vart med på tv har stora bloggar. Så om det bli för mycket, sluta blogga. Det var det jag gjorde, det var för mycket press. Sen när jag hade slutat så har mitt liv blivit bättre och jag har kunnat vara en vanlig person igen. Utan att behöva gömma mig när jag går ute på gatan, det är rättså skönt. Du får välja själv om du ska ta åt dig eller inte. Kram

2011-07-28 @ 13:43:44
Postat av: Ida

Jätte bra skrivet verkligen! Du är bra precis som du är. Jag gillar din blogg, du är en sjukt intressant person :) <3



/ Ida

2011-07-28 @ 13:50:04
URL: http://betterthanall.blogg.se/
Postat av: Marcus

Bra skrivet, tjejen! Keep on blogging!

2011-07-28 @ 13:50:59
URL: http://tokigamasen.se
Postat av: Anonym

fin blogg..

2011-07-28 @ 13:58:31
URL: http://carelillen.blogg.se/
Postat av: Luucy

Tyvärr finns det avundsjuka människor som bara vill trycka ner andra. Stå på dig. Kram

2011-07-28 @ 14:13:04
URL: http://laughinglouise.bloggplatsen.se
Postat av: julia

Helt rätt Nellie!

2011-07-28 @ 14:16:01
URL: http://jjuliaosofiee.blogg.se/
Postat av: Amanda

Riktigt, riktigt bra skrivet Nellie! Det är JUST DETTA som gör att du ligger 1 på blogg.se´s listor, för du är grym, står på dig och låter skiten rinna av dig. Asså fan ta dom omogna som sitter bakom dataskärmarna och skriver skit om folk dom inte känner. Omognare finns inte. Ingen skulle gå och pika varann IRL.. INGEN! Varför göra det på datorn? Jo för man är feg, avundsjuk och omogen!



Fortsätt nu vara DU. Nellie TOPCLASS Berntsson. Och du vet vart du har oss. Läsare med förnuft. Just det, oss har du vid din sida. ALLTID!

2011-07-28 @ 14:29:38
URL: http://mollke.blogg.se/
Postat av: Flopaz <3

Jag har en fråga till dig.

Är du modell? <3

2011-07-28 @ 15:06:05
URL: http://flopaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra skrivet, men lägg inte ut samma bilder hela tiden :/ <3

2011-07-28 @ 15:08:45
Postat av: Olivia

Asså serist, jag blir helt chockad att det finns människor som tror att dom kan bestämma över dig, få dig att ändra på dig! fast egentligen är jag inte chockad för världen är påväg någonstans, ja jag vet inte vart! men jag tycker att du är en über gullig 11-åring som behandlas som skit! asså alla ni som skriver såhära till henne HON ÄR 11 ÅR, O INGEN JÄKLA STJÄRNRYTTARE! och om hon nu inte rider "så perfekt som malin payard " så är hon ändå en fantastiskt bra ryttare, 11 år o behöver en, EN nolla till att kvala till msvb! det är faktiskt inte så lätt, och hon är 11 år och gör det, jag gjorde det när jag va 12 (skulle fylla tretton) tänk så bra hon är ? och om ni tycker att hon är blablabla SÅ TYCK DET, men säg inte det, för det är dom små sakerna som sårar, och tänk, hade du viljat bli behandlad så ? HON RIDER INTE FÖR NÅGON ANNAS SKULL, UTAN BARA FÖR SIN EGEN! asså ni vissar ingen respekt alls, så himla dumt gjort! och ja, jag tycker ni borde växa upp o skaffa lite respekt! och nellie va ju inte med i ponny akuten för att bli känd ? VERKLIGEN INTE, hon va med där för hjälp, för hon hade problem med sin häst, asså noway att bara för hon är känd ska hon inte få leva ett 11-årigt liv, det är töntigt, att man kan behandla någon så!



& nellie, jag säger precis som Linn, ta inte åt dig av någon, för dom är bara avensjuka på dig, för att du blev så som dom ville bli. och du rider otroligt bra, tycker jag! och söt är du med. och perfekt liv ? ash vf skulle du ha det?.. du har också problem, du är precis som alla andra, fast..lite mer känd, stå på dig, kram!

2011-07-28 @ 15:22:22
URL: http://liitenolivia.blogg.se/
Postat av: milla

hej nellie, det är första gången jag kollar in på din blogg idag och mitt första intryck var verkligen att du vill dethär. jag är själv en hästtjej och jag tycker du är jätte duktig på att rida !

jag vet inte hu gammal du är, har läst 11 och 14 och börja 6an osv.

men i vilket fall, för att vara 11 så är det grymt duktigt gjort av dig att ha kvalat medelsvår och att ha en sån stor blogg med flera tusen läsare. som vanligt i bloggvärlden så är de flesta (nästan alla) elaka kommentarer skrivna av avundsjukan själv. jag tycker du verkar som en grym och snygg tjej ! lycka till med ridningen och allt annat här i livet. Kram

2011-07-28 @ 16:09:56
URL: http://millaolssons.blogg.se/
Postat av: therese ekendahl

Helt rätt nellie due speciell pa ett underbart sätt nellie glom inte det du e nellie berntsson !!! E det nagon som vet hur man skriver sa e det du ;) kram pa dig gumman och ha en bra dag <3

2011-07-28 @ 16:23:45
URL: http://theresefabienne.blogg.se/
Postat av: Maria Jackson

Hejsan, har en frågestund i min blogg, skulle vara snällt om du frågade nånting, fin blogg förresten :)

2011-07-28 @ 16:57:22
URL: http://marialover.blogg.se/
Postat av: J

Du är en klok liten tjej <3

Fantastiskt ödmjuk, fortsätt kämpa och var dig själv!

2011-07-28 @ 17:56:48
URL: http://mysdags.blogg.se/
Postat av: Frida

Jätte söt blogg! :)Hade bara en liten fråga..Hur många år är du? Jag vet att det kan verka som en efterbloven fråga men jag undrar verkligen och skulle bli jätte glad för svar!

2011-07-28 @ 19:42:08
URL: http://fridaasdrom.blogg.se/
Postat av: Frida

you go girl! bra skrivet. låt inte dom där avundsjuka jäklarna bestämma över dig, ta inte imot nån skit:D

2011-07-28 @ 20:18:43
URL: http://ponnyryttarnaa.webblogg.se/
Postat av: Klara

Kolla min blogg, jag har tipsat dig där :)

2011-07-28 @ 20:19:15
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Daniela

Alltså, du skriver ju SÅ bra, så bra ordval!

Enligt mig är du i princip perfekt, jag ser faktiskt upp till dig.

Sedan, så rider du jättebra!! Jag önskar jag kunde rida lika bra, men eftersom mina föräldrar inte är hästintresserade, så jag rider bara på ridskola en gång i veckan.

Keep it up!

2011-07-28 @ 20:34:07
URL: http://smelle.wordpress.com
Postat av: Isabella Bergh

Nellie du är awesome! Fortsätt kämpa som du gör för du är så grym!

2011-07-28 @ 22:01:39
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: Filippa (FOTO)

Du är helt fantastisk nellie! <3 Vara lika grym som du är <3

2011-07-29 @ 09:12:25
URL: http://filippasfoton.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jätte bra skrivet!

Vad heter Linns blogg?

Svara gärna med en kommentar i min blogg eller via mail!

Tacksam för svar <3

2011-07-29 @ 11:25:41
URL: http://corneliarailert.myshowroom.se
Postat av: Felicia

Ta inte åt dig av den där skiten . Dom vill att du ska svara i inlägg , dom vill att du ska ta åt dig . Det är därför dom håller på sådär . Ignorera dom , eller som jag bruar säga ;) - Dont cry, just say "fuck you" and smile !

Du är grym Nellie , låt dem inte trycka ner dig! <3

2011-07-29 @ 11:43:54
URL: http://www.westerlundarns.devote.se
Postat av: felicia

Nellie Du är en sjukt mogen 11åring!! fortsätt som du gör och tro på dig själv....

Du kommer gå LÅÅÅÅNGT tjejen! <3

2011-07-29 @ 11:53:19
URL: http://tolftemars.blogg.se/
Postat av: J

Lägg av att bete dig som en 14-åring nä rdu bara är 11!! K?? Du är bara 11 en gång i livet och ta vara på året som 11-åring!!! >:( Sluta bara?

2011-07-29 @ 19:06:45
Postat av: Emma

alla som hackar på dig kan ta sig i röven...

Du är 11år men mogen! det önskar jag att jag var när jag var 11 år,mitt häst liv dog ut pga alla hemska ord och svek..när man tänker på det nu så var det väl inte så farligt men..jaja

Du vet att du har en tung börda på dina axlar,du reser dig efter Hemska kommentarer det är det som gör dig till

NELLIE BERNTSSON !

Och som sagt er fega personer som sitter gömda bakom en dator kan

TA SIG I RÖVEN!

2011-07-31 @ 20:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0