Jag börjar då....

Fick jue för mig att NI skulle hylla nån som ni tycker om!
Ibland får jag mina brille ideerxd

Men imatt det är min blogg, börjar jag själv!
Rättvist?..Jaråå!!

Clara Ask. En jättesöt bloggläsare...som hör av sig jättemycket & peppar mig på olika sätt. Har en bra blogg som mma mår bra av...hon lyfter fram tjejer instället för att dissa ne dom.....creed.

Linn Olsson är en idol!
Tjejen som tatt hand om min ponny då ja spelat in ponnyakuten & 1 extra vecka efter.
Linn ÄR helt galet säker på det hon gör. Nä hon pratar säjjer ja inte så mycket utan lyssnar mest o tar in det hon säjjer.
DET VAR EN HELT NY PONNY VI HÄMTA, lugn & otroligt välriden......en helt ny känsla.
Jag beundrar Linn as mycket.....hennes egna ponny winnie skall vi inte ens prata om.....oh my goosh.
Jag satt i bilen på v'g te Linn fö att hämta Thonna.....då kolla ja i kameran fö vi filmat Linn & winnie...JAG RÖS. Seriöst jag RÖS......känslan dom 2 emellan är enorm.
Hoppas du läser detta Linn & tar åt dig.
Tack för det du gett mig...lite mer tro på mej själv....Thonna...att få ha en lugn ryttare på ryggen som e riktigt duktig....

Lite från mej då.....hihi



Vart & hämtat min fina Thonna nu. Red henne i Linn`s paddock.....oh my goooosh..ponnyn e fin asså. Imon äre upp tidigt & dra till stallet & rida mina 2 ponnysar.
Sen får det bli stranden med Frida Z......som ska nana hos mej imon <3

/ nellie


Kommentarer
Postat av: matilda

kan ju verkligen säja att din blogg är den bästa av dom som jag läser!! :) <3

2011-07-03 @ 22:13:03
URL: http://essebestinett.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du nt fler bilder från när du rider winnie?

2011-07-03 @ 22:18:39
Postat av: clara

TACK SÅ JÄTTEJÄTTEMYCKET FÖR DOM FINA ORDEN , NELLIE!

DU ÄR VERKLIGEN BÄST! LOVE U



KOMMER EN HYLLNING OM DIG SEN PÅ MIN BLOGG (INATT TYP) <3333

PUSS O HA DET BRA!!!

vi ses i falsterbo

2011-07-03 @ 22:37:55
URL: http://claraask.blogg.se/
Postat av: Linn Olsson

Tack Nellie, verkligen!



Kramar Linn

2011-07-03 @ 22:45:05
URL: http://teamsl.se
Postat av: anonym

kan du inte skriva om ponnyn som är på väg in?;)

2011-07-04 @ 14:16:38
Postat av: Josefine Gidlund

Tycker verkligen att du är jätteduktig som kan uppskatta alla runt omkring dig! :)

2011-07-04 @ 17:10:17
URL: http://josefinegidlund.blogg.se/
Postat av: Emily Gottfredson

Hej, snygg bloggen har blivit :)

Kika in på TeamSL's blogg (Teamsl.se) där hittar du mig och ett part kompisar på bild med Sofia Genne :)

kram!

2011-07-04 @ 20:54:46
URL: http://Tornrosa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0