it`s all about my answers yaaa

skulle du kunna ha en blggträff någon gång? ;)

Hej....ja kanske det. Men just nu ska bloggen flyttas, så det känns viktigast just nu.

Vad är det du vill bli i framtiden och varför?

Gillar din blogg SKARPT <3

Hej...asså vetrinär eller advokat, känns väldigt mycket JAG.


heey, du är grymmt fin cheyen! :*
nu till frågorna:
*kan stella gå på tygeln ?
*När någon påpekar ditt utseénde, seriöst nu hur blir din magkännsla när det är negativt om det..
Jag har svårt att tro att du bara kastar bort det `?
Dock borde det vara få som säger så pga ditt sockersöta ansikte ;)

Hej du....
* japp stella kan gå på tygeln & i rätt form ja.
* Asså....jag ärligt bryr mig inte så mycket om det. Folk tycker & tänker saker om mig ALL time. Jag är trygg i mig själv o me vem ja e.
Fine..det finns la dagar ja känner mej..all fuc*ed up....men bjuder på det xd

Varför kommer tobbe hem till dej i två veckor eller vad du nu hade skrivit? :)

hej: För att han skall till gbg & ville komma hem till oss & käka & umgås!


* om adam skulle komma tillbaka till dig och säga att han gjorde ett misstag, skulle du förlåta honom då?
* vad är det mellan dig och victor?
* Har du/har du haft känslor (utöver vän) för nicholai?
* Hur är dina favorit kommentarer? asså vad gillar du att få för sorts kommentarer? typ "fin blogg" eller kanske " du är grym"?
* varför fastna du för stella?
* hur skulle du beskriva di själv för någon som inte har en blekaste aning på vem du är?
* tycker du om din "ridstil"?
* fördelar respektive nackdelar med dig på hästryggen ?
* Vilken PONNY hade du valt om du inte hade haft dina egna? oavsett storlek? (utom din tränares hästar, winnetoo, dina gamla hästar)
* sen bara en rand0m fråga, varför skriver du winnetoos namn som " winnietoo"? XD

Hej hej hej

* Efter allt skit han utsatt mig för?? Nääää.....hate him & his name.
* I.N.G.E.T
* Isånnafall vet han om det.
* Stå upp för den du e nellie!
* ALLT..kolla på henne lixom.
* En random..med en för stor blogg xd
* är 11 bast...klart ja lär mig hela tiden.
* hmmm frågar stella imon xd
* vaffö inte winnietoo?? :o Hmm...miss money penny då!!
* va e skillnaden???







/ nellie

Kommentarer
Postat av: julia

Hej, där :)

Har precis hittat din blogg och jag undrar om du ska vara med på ponnyakuten? Jag har inte fattat detta ;)

2011-07-25 @ 22:38:43
Postat av: vendela

bra svar :* <3 <3 <3 <3

2011-07-27 @ 09:10:30
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Effy

Inte för att vara elak mot dig Nellie, du har en jättefin blogg och du får ju självklart välja själv hur du hanterar den, dessutom har du många år kvar och kan gott och väl göra detta senare.

Men första steget mot dessa yrkesval som du kan börja med redan nu är att rätta till grammatiken och börja skriva 'ordentligt'.

Ha det bra!

2011-07-28 @ 09:16:31
URL: http://theimhermione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0