Hyllning!

Hej Nellies alla fina läsare! ♥
Jag vill berätta om en speciell vän, hon heter Linnea. Hon är den finaste vännen på hela jorden, skulle inte klara av att leva utan henne. ♥ Hon finns ALLTID där, och hon kan vara både seriös och världens pajas. Jag trodde änglar fanns i himlen, men vad gör hon då på jorden? Jag vet inte hur ska jag förklara hur mycket hon betyder för mig.
Vi har alltid så roligt ihop.. Du är världens bästavän Linnea!
Kommer alltid finnas där för henne, och stå bakom henne och stötta henne i allt hon gör. Hon är den finaste som finns! Skulle aldrig klara av att leva utan henne.
Linnea Lindroth, jag älskar dig min allra bästavän.
En värld utan dig, är ingen värld alls.

puss från frida! ♥


(http://fridaeriiksson.webblogg.se/

Kommentarer
Postat av: hedda ♥

ställ gärna en fråga i min frågestund, fråga precis vad du vill och hur mycket du vill! :D

2011-07-04 @ 09:41:14
URL: http://josefssonhedda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0