TISD & ONSD 2 ÄMNEN.....

Nu få ni tisdan`s å idag`s saker ja skulle skriva om.
Missa jue lixom d igår me fotning & träning å allt;-)
Shit happend`s lixom.

SAKER SOM SÅRAT MIG

Asså ni vet jue nu hur ja funkar. Men nu ska ja ta upp nåt annat.
Personer som snackar. OM MIG.
Har nåra exempel...på bloggen o bdb.
Tjejer som typ hört av sig 100000000 gånger på pm o annat.
Som HEEEELT plötsligt diggar mig stenhårt..men som snackat om mig innan?
ehhh ok??
tjejer ja inte ens känner - inte träffat - inte nåt.
Typ som sett mej på tävling eller så innan o snackat bla bla bla bla.om mig som dom erkäner..men NU heeelt plötsligt tycker jag e UNDERBAR.
Ok..alla kan göra fel. De gö ja me. OFTA.
Men jag SNACKAR f*n inte om nån ja inte känner.
Vaffö ska man gö d lixom?? fattar inte??
Kan VI tjejer aldrig NÅN gång lära oss att inte gö så.
Sen skiter ja i om jag får 100000 mail o pm från nån som nu e as lessen o ber om ursäkt.
KLART man blir lessen fån början..eller what???
TÄNK EFTER FÖRE!!!!!
De har ja fått lära mej..ialafall me bloggen här o NU.
Man ska inte snacka om nån man inte känner .......den personen kommer BLI sårad o bli lessen o hur schysst e det.
De sårar mej.
Hej nellie...jag känner inte dig men tyckte du verka si eller så...men NU VET ja att du inte esån o ja ser UPP te dig......
Ehhh okey??
Tror 17 att man blir sårad.....eller what??



SAKER SOM GÖR MIG LYCKLIG

Nä ja bara får vara Nellie.
Nä jag kan vara me såna som diggar mig fullt ut. Som inte dömer mej för att ja har bloggen eller ser ut på nåt sätt.
Som bryr sej om mig & hur ja mår.
En enkel sak...alex glömde nyckeln o va utelåst...han ringer mej o drar me mig hem.
Vi käkar o chillar lite ihop. En sån sak...eh najs asså.
Sådä enkla saker.
Att man får en kram från kristina nä man ridit mirja o gjort d bra.
Nä man får ett sms från kristian då man tränat super.
Elle ba nä allt e chii...
Nä ja får vara me alla mina super tjejj kompisar.
Ella som kommer upp på fredag...nellan som kommer me mig & frida som bäsht.
När ponnysarna bara e super...behöver inte hoppa 1 m..men e ba sådär underbara.
Nä man får en kram från mamma o papi o dom säjjer att dom love me.
Ell nä smilla INTE bråkar me mej fö en gångs skull.
Inga konstiheter...bara ENKLA saker.

Hängde ni me på d eller what;-)



(tack fina julia för snajs idolbilder)



VEM VILL NI HA SOM GÄSTBLOGGARE??
NI VÄLJER, JAG FIXXAR !!!!!


(tack fina felicia dahl för bilden )

/ nellie berntsson OFC (inst)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker att du ska ändra design..

denhär börjar bli tråkigt, och det gör bloggen ointressant :/

2011-01-26 @ 12:46:52
Postat av: Hannah

Typ,jah :P Nej,men kanske Frida?

2011-01-26 @ 12:48:25
URL: http://jumpingstar.blogg.se/
Postat av: julia

hm..han ludde kan gästblogga;)

2011-01-26 @ 13:16:46
Postat av: julia

han där ludde!

2011-01-26 @ 13:30:08
Postat av: Anonym

det börjar att bli trök nu !!

2011-01-26 @ 14:26:15
Postat av: Linnéa

ELLA SOM GÄSTBLOGGARE!! :D

2011-01-26 @ 14:29:41
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Du skriver as bra Nellie

2011-01-26 @ 14:38:48
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: oolinekristiansson

ludde? :)<3

2011-01-26 @ 15:02:22
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Anonym

www.wilmajohansson.webblogg.se!

2011-01-26 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0