SVAR DEL 3

Julia W =D

Hej! Din blogg äger! :D

Hur länge har du ridit?
Har du en egen kamera? Isåfall vilken?
Hur kom de sig att du ville börja rida?
Vilken ä din favvofärg? =3

Din blogg äger.. igen ;D

SVAR: HEJ FINA SÖTA ELIN!!
JAG HAR RIDIT TYP AV & PÅ SEN JA VA 6 ÅR TYP.
JAPP..ELLER FAMILJEN HAR EN SONY CAMERA, SOM MAN KAN FILMA MED OXÅ.
ASSÅ MAMMA HAFY HÄST & SÅ...SEN SKULLE HON BÖRJA RIDA IGEN & DÅ KÖRDE JA PÅ DE ME SÅKLART!!


: tiffany

hur många läsare har du per dag?
vilka bloggar brukar du oftast läsa?
vilket år är du född ?

sjukt bra blogg.

SVAR:
HEJ TIFFANY..IGEN;-)

JAG HAR SVARAT PÅ DET INNAN,MEN OLIKA MELLAN 3-5000.
SVARAT PÅ DE ME.....ASSÅ DET E OLIKA. MEN LÄSER PAOW, KISSIE, HUGOROSAS, SEN NI SOM KOMENTERAR O LÄMNAR ER ADRESS LÄSER JA MED.
JAG ÄR FÖDD 00.
TACK SÅ MKT FÖ DU DIGGAR DEN GUMMAN :)


Emilia M

Hej underbara Nellie<3
Din blogg är verkligen super bra!<3
1. Vilka bloggar brukar du läsa?
2. Beskriv dig själv med 3 ord.
3. Vilket trivs du bäst med av: Singel eller förhållande?
4.Vilken är din favoritfärg?
5. Har du tips om hur man får bloggen så intressant?
Kram på dig Nellie
Kolla gärna min blogg också jag har frågestund där :)

SVAR: HEJ SÖTA EMILIA!!
1. SVARAT PÅ DET I MASSA FRÅGOR INNAN, KOLLA DOM SVAREN :)
2. ENVIS, INTE PERFEKT PÅ NÅT SÄTT, KÄRLEKSFULL
3. FÖRHÅLLANDE, JA E EN FÖRHÅLLANDE TJEJ HELT KLART <3
4. RÖTT E SNAJS & SÅKLART SVART PÅKLÄDER ASSÅ .
5. AA ELLER NE..ELLER JA VENNE. SKRIV RAKT UT VA DU TÄNKER O TYCKER O HOPPAS ATT DOM SOM LÄSER SKA FÖRSTÅ. VA ALDRIG ELAK MOT NÅN & UPPDATERA OFTA.
E DE SKIT SÅ SKRIV DE...E DET SUPER SÅ SKRIV DE LIXOM.
VA DIG SJÄLV & DIGGA DINA LÄSARE OM DOM DIGGAR DIG <3

TACK FÖR ALLT FINT DU SKRIVER GUMMAN <3

Hej vilken är din favprit häst affär?
Vilka ridkläder föredrar du helst märken och så?
vilken är din favorit affär där du handlar dina kläder helst?
vilket film program använder du när du gör iordning filmer?

Älskar din blogg pusisar//Nelly!

SVAR: HEJ NELLY.
ASSÅ IM A SUCKER GOR KINGSLAND..SERRI JA E VERKLIGEN DE :)
HANDLAR SÅKLART MKT KLÄDER I MAMMA SFFÄR, ÄLSKAR DERAS MÄRKE GRUNT. MEN ANNARS GINA GILLAR JAG & H&M TYP SÅ.
JAG GÖR MIN FILMER I WINDOWS MOVIE MAKER....MEN FATTAR F*N INTE DEN NYA :(



: Mikaela

hej nellie! :D

Vad är de högsta du har hoppat?

Din blogg är super bra!!<33

SVAR: HEJ MIKAELA.
ASSÅ SVÅR FRÅGA ATT SVARA PÅ. JAG GÅR INTE IN FÖR ATT MAXA MINA PONNYSAR NÄ JA HOPPAR. MIN TRÄNARE TRÄNAR INTE SÅ.
MEN VISST HAR JAG HOPPAT ENKELHINDER HÖGT MED PONNYSARNA.
I TÄVLING HAR JAG HOPPAT LA, 90 CM.
ENKEL HINDER PÅ THONNA 1,10, MED STELLA HAR JA HOPPAT 90 HINDER.
MEN SOM SAGT....INTE SÅ JA FUNKAR, HOPPA HÖGT KAN DOM & JA...MEN VI MÅSTE FÅ DET ATT FLYTA BRA DÄREMELLAN :)

KRAM N





 Tilde

Hej SÖTA Nellie,
fråga nr:
1. Vad är ditt drömjobb?
2. Vilka bloggar läser du?
3. Gillar du skolan?
KRAM TILDE

SVAR: HEJ TILDE.

1. ASSÅ MITT DRÖM JOBBE VETRINÄR (STAVNING). ÄLSKAR DJUR...TYP FAKTISKT ALLA DJUR. SÅ ATT FÅ JOBBA ME DJUR ALL TIME E MIN DRÖM.
2. SVARAT MASSA PÅ DET INNAN :)
3. JAG GILLAR SKOLAN - MEN KLASSEN E STOR & STÖKIG TYVÄRR.

: kajsa

är du kär i gurra ?

ni passar bra ihop <3333333333333333

SVAR: INTE KÄR, MEN HAN INTRESSERAR MIG TYP.
SVÅRT FÖR ATT BLI KÄR...ASSÅ KÄÄÄÄÄÄR SÅDÄR A NI FATTAR ;-)
TACK SÅ MKT...MÅNGA SOM TYCKER DE!!


: Malin

Hej Nellie :D <3
Din blogg är super duper bra verkligen!! <3
Till frågorna nu då ;-)

1. Har du fortfarande känslor för gurra? (a)
2. Har du några bra tips på vad man kan skriva om för att bloggen ska bli rolig att läsa?
3. När får vi veta mer om Stella? ;-) Grymt nyfiken!!
4. Hur hög är dina ponnysar + Midde? :p
5. När du inte rider tillsammans med din mamma, vem rider du med då?
6. Vem ser du upp till som är din förebild? :)

Kram kram <3

SVAR: HEJ MALIN!!

1. ASSÅ KÄNSLOR HAR JAG ALLTID HAFT. ELLER JA TROR ATT BÅDA VI 2 HAFT DE FÖR VARANN. VI HAR JUE ALLTID HAFT KONTAKT O SÅ.
2. SVARAT PÅ DET TIDIARE...MEN ASSÅ SKRIV FRÅN HJÄRTAT. INTE GE DINA LÄSARE TYP NADA.
3. NÄSTA MÅNAD KOMMER STELLA HISTORIEN :)
4. SVARAT PÅ DET INNAN...GEVALIA 1,23'THONNA 1,29,9 STELLA 1,30 MIDDE TYP 1,68
5. MED JULIA, KRISTINA ELLER SMILLA ELLER NÅN KOMPIS ELLER SJÄLV.
6. MIN TRÄNARE.....JUST NU. ELLER ALLT ME HAN GER MIG TRYGGHET  MED DE GÅR MAN LÅNGT.


: julia

När Gustav gästblogga så skrev han att han hade känslor för dig har du det för han ?
Och kan du inte visa ditt hus ?? i videoblogg
// kram julia


SVAR: HEJ JULIA.
MM LÄSTE DET...ASSÅ DET E KOMPLICERAT NU. VI FÅR SE VAD SOM HÄNDER MELLAN MIG & G.....TIME WILL TELL.
AAA ASSÅ HAR LAGT UT BILDER INNAN PÅ DET I BLOGGEN...MEN KANSKE FÅR SE.



 ebba! :D

1.har du faceeboook? hitta inte dej där när jag sökte ;)
2. gillar du nån nuu? :) isf,vem?
3. hur myclket tävlar du? :p :)

din blogg ägeeer stooort.


SVAR: HEJ EBBA!
1. NEJ JAG HAR INTE FACEBOOK, FÅR INTE FÖR MAMMA & PAPPA :)
2. JA DET GÖR JAG.....D DU ;-) BARA JAG & EN TILL VET.
3. INGET NU...MEN ANNARS VARANNAN HELG TYP.

: fiaaaaaaa

vilken storlek har du i bh? :o (om du har)
vilken affär köper du alla dina hästgrejer i? :D

loveee


SVAR: HEJ DU.....FIAAAAA
ASSÅ SERIÖST....SKULLE ADRIG FRÅGA NÅN EN SÅN FRÅGA....OINTRESSANT ELLER WHAT?
OLIKA....NÄTET, SJÖÄNGENS, SVENSK RIDSPORT

ja, vilken affär köper du dina hästgrejer i? :)
och stall kläder!

SVAR: HEJ IGEN. SE DINA SVAR OVANFÖR.

När du blir tillsammans med någon frågar du typ chans då eller hur gör du ?

SVAR: NEJ...ÄR LIKSOM FÖRBI CHANS STADIET. JAG FRÅGAR INGEN KILLE OM DOM VILL...ASSÅ...MAN BLIR LIKSOM BA IHOP. MAN MÄRKER OM JA E INTRESSERAD.



 Frida N

Hej Nellie!

Jag brukar läsa din blogg jätte ofta!
Men jag har ju klart några frågor att ställa dig nu!

1. Hur går det med kärlekslivet?
2. Hur många hästar har du?
3. Är du modell eller något?

Kram

SVAR: HEJ FRIDA N

KUL ATT DU LÄSER MY BLOGG, LOVE IT.

1. ASSÅ......HAR INGET SVAR PÅ DET. O DE E SANNINGEN.
2. JAG HAR 3 ST B PONNYSAR, MAMMA HAR EN HÄST.
3. ÄR MED I EN AGENTUR, AVENUE MODELLER I GÖTEBORG.

 Ella

hur många läsare har du haft som mest ? :)


SVAR HEJ ELLA.
NÄR DET STOG SLUT MELLAN MIG & **** VA MÅNGA NYFIKNA...DÅ SKREV JA AV MEJ GANSKA MKT DÅ VA DE EN TOPP, NÄSTAN 5000.
MEN VA SÅ DOWN DÅ ATT JA INTE KUNDE VA GLAD ÅT DE :(



: Malin

Hej finaste på jorden!<3:')

*Vad för kamera fotar du med ?
*Är du kär i gurra ?
*Skulle du vilja bli tsm me honom(gurra) ?
*Hur gammal är stella, thonna, midde & Gevalia ?
*Varför gillar du INTE justin bieber? ;)

du får jö asmånga frågor så frågar inte så mycket.
Har också frågestund förresten, mata på med frågor till mig tack :D<333333333Kram sötnos!

SVAR: HEJ MALIN, FINAST KAN DU VA <3

* EN SONY...DEN E GRYM.
* ASSÅ.....HUR VET MAN DET EGENTLIGEN??? ASSÅ TYP TVIVLAR PÅ VA KÄRLEK E JUST NU FÖR TILLFÄLLET. TRODDE JAG VISSTE DET. ELLER JA VA HEEEEELT SÄKER PÅ DET. MEN EFTER DET **** GJORT SÅ KÄNNS DET SOM JAG INTE VET NÅNTING LÄNGRE.
BARA JAG VET ATT JAG ALDRIG MER SKA BLI SÅRAD PÅ SAMMA SETT IGEN .
* ASSÅ.....MM TROR D...ELLER JA VENNE...ELLER DET BEROR PÅ HAN.
* STELLA 8, GEVALIA 15 THONNA 12, MIDDE 19
* MEN ASSÅ INTE MIN MUSIK STIL ALLS...O HAN SER INTE ENS BRA UT.


ebba lye!

heej!
hur länge har din blogg vart "känd" ? ;)
vad hände mellan dig och adam..?
kan inte du filma dig när du sminkar dig nån gång? :D

SVAR: HEJ EBBA.

* ASSÅ E MIN BLOGG "KÄND"?? HAHA....ASSÅ HAFT DEN I ÖVER 1 ÅR NU...MEN KANSKE SISTA HALVÅRET BRA MED LÄSARE ;-)
* VILLE INTE SVARA PÅ DOM FRÅGORNA......MEN JADU VAD HÄNDE??
HAN SVEK MIG PÅ DET VIDRIGASTE SÄTTET EVER, KROSSA MITT HJÄRTA TOTALT, BLEV KALL SOM STEN ÄVEN OM JAG STOD FRAMFÖR HONOM & GRÄT.
KÄNNER INTE ENS DEN PERSONEN LÄNGRE......JAG KÄNNER ADAMISH...ADAM VILL JAG INTE ENS KÄNNA.
* JOO FÅTT FLERA FRÅGOR OM D...VISST :)

jossan<3

är du å gurra på G ?;)
är ni lika gammla ?:)<33

SVAR: HEJ JOSSAN.

HAHA D DU ;-)
NEJ G ÄR 1 ÅR ÄLDRE :)


Har du ngn "stalker" eller ngn som är väldigt "på" dig hela tiden? Kan tänka mig att det är lätt att skramla ihop ngra sånna.
Tröttnar du aldrig på att ständigt få samma frågor? :P

SVAR: NEEEEJ ABSOLUT INTE HAHAHAHAHA
ASSÅ JAG ÄLSKAR NÄ NI E NYFIKNA PÅ MIG & FRÅGAR MASSA KULIGA FRÅGOR, INGA PROBLEM :)



är du ihop med nån ? isåfall vem ?

SVAR. NEJ JAG ÄR SINGEL!!!!!!

Elin

Hoppas det itne är för sent nu... Men om det är det så behöver du inte svara ;)
1.Du har känslor för Gurra, gurra har känslor för dig dig, ni 2 passar bra ihop, tror du att det kommer bli något senare mellan er igen?
2. Varför blev du intresserad av hästar för första början (om du minns)?
3. Kommer någon tävla Midde något och i vad isåfall?
Tycker det är jättebra med dina frågestunder <3

SVAR: HEJ ELIN SÖTIS !!

1. ASSÅ IGEN...JAG VET VERKLIGEN INTE. ÄRLIGT....HAR INGET SVAR PÅ DET.
2. SVARAT PÅ DET LIITE TIDIGARE..KOLLA UPPÅT :)
3. NEJ NEJ NEJ NEJ...MIDDE E MAMIS MYWS HÄST <3

KUL ATT DU GILLAR D...DE TAR TID O MAN ÖPPNAR SIG VERKLIGEN FÖR ER :)


julia

vad e det fö märke på din klocka?
kan du berätta vad stella heter i passet nu ? ;)

du & gurra passar väldigt bra ihop, så du vet! ;D

kramkram <3

SVAR : HEJ JULIA.

DEN ÄR KÖPT PÅ UR & PENN & KOSTAR TYP 600:-
NEJ...STELLAS NAMN E HEMLIGT, KOMMER I STELLA STORY NÄSTA MÅNAD <33
HAHA MÅÅÅNGA SOM TYCKER DET...TACK ;-)


Nellie gumman. Du vet vem det här är, för jag lämnar min mail.
Du e så ärlig i allt. Verkligen, men hur MÅR DU JUST NU??
Efter allt med hunden, adam, kompisar...aa allt.
Kan du berätta för oss litegranna gumsi.
Kom ihåg att du är värdefull för mig.

/ ****

SVAR: HEJ DU ****

BRA FRÅGA DÄR...JA HUR MÅR NELLIE BERNTSSON?
JOMEN JAG MÅR BRA. ASSÅ SKALL INTE KLAGA. VISST ÅRET SLUTADE JUE INTE VÄRLDS TOP CLASS PÅ NÅT SÄTT.TRODDE ATT 2011 SKULLE ROCKA FETT...MEN KÄNNS¨INTE SOM DE BÖRJA SÅ ALLS.
ASÅ VA KÄNAR DE ATT GÅ RUNT O VA LESSEN FÖR?? EGENTLIGEN??
SÅHÄR FUNKAR JAG.
JAG BLEV SÅRAD.....DÅ E JA LESSEN. SEN FÅR JAG PANIK TYP...ATT DE INTE E SOM DE BRUKAR VARA.....SEN BLIR JA ÄNNU MER LESSEN. SEN E JA SÅ LESSEN SÅ ATT JA INTE KAN BLI MER LESSEN. SEN BLIR JA ARG@
DÄR E JAG NU - ARG.
O SEN GÅR DE ÖVER TILL ATT VA BESVIKEN...O SEN FÖRSVINNER DEN PERSONEN UR MITT LIV.
FATTA NÅN DETTA`????? ;-)

JAG ERBJÖD DIG ALLT - DU GAV MIG NADA TILLBAKA, THAT`S IT@



hej

tror du adde läser din blogg nu??

SVAR: HEJ PÅ DIG.

NEJ ABSOLUT INTE, JAG VET ATT HAN INTE LÄSER DEN. KÄNNER HAN.


: Sanna <3

du verkar ju väldigt intresserad av musik. har du nåt speciellt minne med adam ( förlåt ja fråga gmn) till nån speciell låt. ofta kan msn ju ha det.
tror du fattar frågan ganska ok!
O om du vsrar ja, vad är det för låt & vad var det för minne??

bloggen äger

/ sanna <3


SVAR: HEJ SANNA FINA SÖTA DU!!!

MM DET HAR JAG. LÄGGER UPP DEN ISTÄLLET NERANFÖR.
VAD MINNET VA FÖR NÅGOT?
DET VET BARA 2 PERSONER......




HOPPAS NI DIGGA SVAREN - DOM KOM FRÅN HJÄRTAT IALLAFALL :)

/ NELLIE BERNTSSON



Kommentarer
Postat av: elin

Du har glömt in fråga:( <3

2011-01-07 @ 17:45:38
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack :) & nej du är finast!

Okej, förstår..eller tror de iaf, men tror du & gurra skulle passa riktigt bra tsm :) bara säger de ;)

Och haha, bra på ett sett för Justin är MIN!:)<3

2011-01-07 @ 18:40:08
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Julia W =D

Jag heter inte elin ;)

2011-01-07 @ 19:31:50
Postat av: F

Varför får du inte ha facebook ? :o

2011-01-07 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0