Sitter i sängen...

Nu sitter jag i sängen & skriver detta.......vakna tidit idag.
Pappa åkte kl tyo 04 imorse till köpenhamn...så ja vakna då.
Tänker på min blogg.
Nån skrev om ja tröttnat på bloggen??
W H A T ???
Om jag tröttnar på den....då finns den inte mer kan ja lova er.
Så länge ni läser.....då skriver jag.
Nu känns de som inget kan stoppa mej längre asså.
Nu är allt...bara på min sida.
Stella blev en underbart fin B ponny.......allt med henne e magiskt.
Ända från ja fick henne har allt gått bra. ALLT.
Inte en enda träning har hon bråkat eller dummat sig.
Bara bjussat mej typ.
Visst..ja e inte dum. Klart hon kan få sina fri spel ibland.
Men hon e SCHYSST.....& hon ÄR en dröm. MIN EGNA.



random cam på mig, Nellish



Sen ALLA mail ni skickar te mig.
ASSÅ ärligt nu...svarar ja inte på mailen...så LOVAR ja att ja nämner er här eller svarar på bloggen.
E lixom lättare att lägga all tid HÄR.
Hoppas ni fattar.





Som Julia du som maila mig.
Maila mig din adress en gång till nu.....så fixxar jag du vet vad ;-)
Var en "annan " julia som mailat innan....men maila DIN adress nu.



älskar minen ;-)

SEN ALLA AS COOOOOLA IDOL BILDER. ASSÅ NI MÅSTE KOLLA.



TACK FINA JENNIFER JULIN



TACK FINA JULIA P



TACK FINA WILMA J

E SÅ OTROLIGT GLAD FÖR ALLA DESSA SOM RAMLAR IN VARJE DAG.
TACK!!!

SKVALLERBLOGGAR??????

NÅN UNDRA VA JAG TYCKER OM SKVALLER BLOGGAR.
NI SOM INTE VET VARE E SÅ ÄR DET BLOGGAR SOM POPPAR UPP DÄ NÅN/NÅRA ANONYMA SKRIVER OM STORA BLOGGARE INOM RIDNINGEN.
OFTA HANDLAR DE OM ATT MAN KAN TIPSA OM NÅT MAN SETT ELLER HÖRT.
SÅ KANKSE DET LÄGGS UPP PÅ BLOGGEN.
MEN ÄR DET VERKLIGEN OKEY?????
DÅ ÄR DET EN BLOGG SOM TILL VISS DEL ÄR OM OSANNINGAR & RYKTEN????
TYP ATT NELLIE BERNTSSON DISSAR TRETORN.
MEN ENDÅ RIDER HON MED DET.
JAPP DET STÄMMER BRA.
JA SKREV ATT DOM E SJUKT SKÖNA....MEN JA TYCKER ATT DOM E KLUMPIGA.
SEN ÄR DET ANDRA SOM RÅKAR UT FÖR ATT DOM SITTER ELLER RIDER DÅLIGT :(
SÅ SKA ANDRA MENNISKOR GÅ IN O RÖSTA PÅ OM HON/HAN RIDER DÅLIGT??
E DE OKEY???

INTE SÅ VA.
MEN VISST...SKVALLERBLOGGAR E OKEY. BARA DOM HÅLLER SIG PÅ EN SCHYSST NIVÅ.
MAN E TROTS ALLT INTE GAMMAL....O FÖRSÖKER ATT STÅ EMOT ALLT DE TUFFA INOM RIDNINGEN ANYWAY ;-)

MEN HÄR KOMMER EN LÄNK ENDÅ...FÖR DENNA VERKAR RIKTIGT BRA. TRYCK!!

/ NELLISH ( TIDSINST)

Kommentarer
Postat av: julia wallander <3

Shiiet!! Ja e kär i din blogg ;oo Så grymt bra asså! Ja läser den varje dag och du vet inte hur roligt de hade varit att känna dig!! ;)

Asså på riktigt!! Du e så fin och söt!!!! // Julia Wallander :) <3

2011-01-19 @ 15:57:46
Postat av: angela

vilken klass går du i ?

2011-01-23 @ 13:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0