Schhhh säg inget, lova ;-)

Scchhhhh......säg inte detta te nån. Lova;-)

* Nä ja skriver på bloggen ibland å ja vill va duktig skriver ja i rättstavnings program på datan o kopierar texten te bloggen.
Då markerar den alla felstav* fast ibalnd då skiter ja i det anyway;-)


* Ja e intresserad av nån JUST nu.....o nej de e inte ****


* Vet att de finns en äldre tjej som många ser upp te...även jag. Som ska va såååå himla schysst mot allt o alla...men sommsen går o snackar skit om dom. ÄVEN mig. DISS


* Att ja tycker att min klädstil e snajs nu mer äm innan. Å den som klär sig SJUUUKT hett e Lisa my big sis`ta Ågren :) ME MUCHO LIKE


* Att jag har galet svårt för att bli kär i nån. Intresserad...javisst. Men KÄR??
Har en otroligt speciell stil på killar. INTE den "snyggaste" i klassen killen faller ja för, NEPP. De ska va nåt speciellt me han som ba ja diggar sjuuuuukt mycket.
Dom får inte va för långa......diggar lite kortare killar. Sen måste dom ha SNYGGA jeans eller Chinos. JOGGING - nejtack. Häng ska de va......mums.

* Att ja kan bli blyg nä ja möter såna som läser min blogg. Måste kanske ändra på de nu när ja har nåra 1000 läsare;-)  eehh???  ;-)


* Att ja e godis beroende...o mjölk beroende.

* Imon kommer det S M Ä L L A- de kan ja lova er ;-) !!!!!


* jag träffat **** nu sen de tog slut KÄNNDE ingenting....& de e sant. F R I !!!!!!



Ludde <3

/ nellish

Kommentarer
Postat av: <3

Så jävla söt!

2011-01-27 @ 15:17:01
Postat av: Elin

smart att skriva i rättstavnings pogram om det är svårt. Alltid lika kul att få veta lite mera sånt här om dig :) <3

2011-01-27 @ 15:18:37
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: nelly

jag är också mjölk beroende alla mina kompisar tycker att jag är konstigt bara för att jag dricker så jävla mö mjölk (x<

2011-01-27 @ 18:46:38
Postat av: Ebba

jag är kär i den bilden (y)

så otroligt ffin och vacker <3

2011-01-27 @ 20:58:04
URL: http://ebbamagdalena.blogg.se/
Postat av: Annie

Vilken färg e din mössa? Har också en asså så snygga!:p

2011-01-27 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0