saker & massa andra grejjer

nåt som hänt 2010 som jag aldrig glömmer
a de e jue massa saker egentligen. ett sjukt roligt år var det. fick 2 nya ponnysar, 2 helt olika. var på mitt första meeting, som var sjukt kul.
utvecklades as mkt inom ridningen - me alla ponnysarna.
29 augusti - magiskt datum 4 life <33333333
massa nya coola vänner som kom in i mitt liv. bloggen ba explodera :)
asså...finns massor.
ett bra & dåligt år....på många sätt.

nåt som fått mig att tänka till lite extra
mmm finns jue sjukt många knasiga menniskor runt om i denna ponny världen. haha egentligen heeeelt galet.
tänka till liit extra??.......mmm ge aldrig mer te nån än du får tillbaka.
de vinner du mest på :)

nån låt som jag diggar lite extra just nu
helt klart robyn indestructible
texten e jue f*n amazing top class

nån jag litar på extra mkt
alex alex alex alex alex

nån jag inte litar på
säkert många.....whatever lixom

nåt jag hoppas skall hända
aaa & den enda som vet det e alex <3


saker jag vet  kommer att hända
asså just nu vet ja nada om framtiden?
jag vet att en ponny kommer att säljas snart.
2 kommer finnas kvar & dom skall jag tävla med jämna resultat.
jag kommer fortsätta va en snajs kompis & ´ja kommer gö bloggen ÄNNU större.

nåt jag vill as mkt
mmmm :(


nåt äckligt som hänt
aaa att ja fick ett sms från en person....ba så vips !!!!



min stil detta året
slitna jeans, schyssta linnen & koftor.
lite looose stil så......mer typ chill.
har sjukt mkt snygga kläder nu <3
Tjejjigt.....ofc
inget kjol o sånt skit ;-) mer loose...satsa på as heta jeans & schyssta linnen.

min hårfärg detta året
blondiiiieeeeeee OFC


mitt jag detta året
singel singel singel
ba massa discon me alla grymma tjej kompisar!!
Ja & ella på GOTHIA jaaaaa!!! (mami & papi.... vi tar de sen;-)
sommaren kommer ÄGA me alla tävlingar...jag & ELLA i varberg!
Jacob LV here we come <3
Satsa grymt på träningarna.......
satsa på MIG MIG MIG MIG



idag skall alla ponnysar vila. skulle rida ut. men de e såååå halkigt att ja inte vågar de asså. vill inte att nån ska halka o strecka sig elle nåt.
nu när alla funkar & thonnis bonnis e igång ;-)
imon blire ute ritt me alla 3 & mami.

Ikväll kommer massa folk hem te oss & massa KIDS = snajs.
Kanske alex kommer me.....tror d <3



nästa vecka SKA jag & faster T vara. L Ä N G T A R. va typ år sen vi 2 va.
Sen börjar jue skolan...hmm va tycker vi om d då??
Asså...jooo me de funkar  la.....gött att komma igång igen.
Så hövvet får fungera igen :)
Me like skolan......liite :)

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Denise

Gothia?

2011-01-08 @ 12:07:21
Postat av: Elin

Ska du börja spela fotboll eller vad menar du med gothia? :)

2011-01-08 @ 12:53:15
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Ella

Hahaha såklart;) Vi kommer ha det bääst!!!:D<333

2011-01-08 @ 13:16:38
URL: http://ellaolssonbroander.blogg.se/
Postat av: Ebba

SKA DU TRÄFFA JACOB LING VANERUS?

2011-01-09 @ 11:45:44
URL: http://kameraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0