PONNY MAMA PART 2

HAHA NI VET JUE HISTORIEN OM MIN EGNA HOVSLAGARE SOM PONNY MAMMAN RINGDE RUNT OM.
SMART!!
NU VAR HON PÅ G IGEN NÄR JA & MAMMA DROG IN FÖR ATT KOLLA PÅ JULIAS FÖRSTA START PÅ DEZZIE IGÅR. VI E JUE MORRON PIGGA SÅ VI DROG IN TIDIARE - INNAN DOM ANDRA.
EGENTLIGEN HADE VI INTE NÅN SPECIELL ATT KOLLA PÅ, SÅ HON HADE NOG INTE RÄKNAT ME ATT VI SKULLE KOMMA;-)
MEN TROTS ATT VI VISSTE ATT ALLA EXPERT PONNYMAMMOR FANNS PÅ PLATS, SÅ DROG VI IN.
HAHAHAHA SJUKT KUL ATT SE HUR VUXNA SITTER & KOMENTERAR HUR TYP VI KIDS RIDER??
MEN HALLÅ - HOPPA UPP SJÄLVA DÅE LIXOM & RID.
DE VA JUE INGA SNÄLLA BLICKAR LILLA JAG FICK AV EN VUXEN MAMMA.
NÅN FÖRSÖKTE LA SPELA SNÄLL??
MEN GICK LA SÅDÄR;-)
& DE VA JUE INTE LÄNGESEN NÅRA PONNYMAMMOR VA VÄRSTA OVÄNNER...MEN DET VERKAR JUE  VA ÖVER;-)
MEN FATTA SJUUUUUUK VÄRLD DENNA SPORTEN E.
DE E LIXOM INTE VI KIDS SOM BRÅKAR ME VARANN??
DE MORSORNA SOM E HEEEELT GALNA I PANNAN ASSÅ.
ELLER JA...VISSA KIDS GILLAR JUE ATT BRÅKA MED TYDLIGEN.
TÄNK VA BALL DE VA OM VI KUNDE SITTA PÅ LÄKTAREN & SNACKA OM VÅRA MAMMOR OM DOM VART DUKTIGA & KVALAT IN SIG TILL SM ELLER INTE ;-)
HAHAHAHAHA TUT TUT...JA HADE GARVAT IHJÄL MIG DÅ ASSÅ.

TYDLIGEN HADE EN PONNYMORSA TROTT ATT VI KOM IN FÖR ATT LIXOM VA TJENIS ME DOM DÄ INNE???...HALLÅ!! HON FATTA JUE INTE ENS ATT DE E BARA DOM SJÄLVA SOM GÖ BORT SIG.
MEN ERKÄNN ATT DE E SJUKT.....ATT EN,TVÅ ELLER 3 MORSOR TYP HÄNGER UPP SIG PÅ LILLA MIG LIXOM??
SKAFFA DIG EN EGEN HÄST & GÖ DE JOBBET PÅ HÄSTRYGGEN LIKA BRA SOM DU E J*VLIT SNABB ATT DÖMA ANDRA PÅ :)
& NU KOMMER DE SJUKASTE AV ALLT - MAMMOR SOM SITTER PÅ FACEBOOK Å CHATTAR OM HUR DÅLIGT VISSA RYTTARE - ASSÅ KIDS RIDIT PÅ NÅN TÄVLING. Å DÅ RIDER DOM FÖR SAMMA KLUBB.
DOM & JAG E JUE BARA BARN,ELLER?
NI BORDE SKÄMMAS.
Å VI KIDS BORDE VERKLIGEN SKÄMMAS FÖR ER.

 



/ NELLIE



Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt till dig innan. VET vem du talar om. Har själv vart utsatt för denna "påklistrade" äckel mamma.

Så elak innefrån & ut. Jag tävlar i samma klubb som hennes barn gör & hon har i princip snackat ner alla ryttare i klubben, utan sina "egna" såklart.

Du gör samma som Linn gjorde mot en annan klubb, bra att ngn vågar stå emot.

Har aldrig på senaste vart i hennes sällskap då hon inte pratat om dig eller er familj.

ALLA tycker att hon är tragisk, men ingen vågar säga något.

Hon är en mobbare uti fingerspetsarna.

Tycker synd om dig - men tror ärligt att du inte bryr dig.

Hoppas jag har rätt.



Kramar från ( lämnar min mail )

2011-01-10 @ 09:15:06
Postat av: oolinekristiansson

dom borde ju faktiskt tänka lite, för dom ska ju inte stå & vara emot "stora" dig lixom för du har ju 3 ponnysar att rida varje dag ungefär & du sliter ju lixom mä allt inom hästsport. Om mamma skulle höra om ngn snacka skit om min ridning på en tävling skulle hon gå raka vägen & säga ngt elakt till dom dt vet ja lr så säger hon emot. För typ ett lt två år sen så va ja på en tävling i Örebro :) & sen så satt mamma bakom två vuxna tror ja och då sa dom att min sadel va för stor och mamma bah det ä den minsta storleken och hon får gröt varje natt :)



kram oolinekristiansson

2011-01-10 @ 09:48:38
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Anonym

Det är ju helt galet! Det är samma i galoppvärlden, knäppt.

2011-01-10 @ 10:03:14
Postat av: Elin

Det är helt galet! Det är samma i galoppvärlden, knäppt.

2011-01-10 @ 10:03:45
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: nelly

hahahahaha så klockrent unge skrivit !

såg dig igår därinne & tjingsa på dig men såg hur dom höll på. pinsamt på hög nivå.



/ nelly

2011-01-10 @ 10:28:14
Postat av: feliciaaldebjer <3

HAHA, roligaste jag hört !



Btw, tycker d va sjukt bra skrivit av dig Nellie !

Att unga kan vara mognare än äldre, hah! ;)



puss, felicia <3

2011-01-10 @ 10:55:21
URL: http://ffeliciaaldebjer.blogg.se/
Postat av: Lova.

HAHA, craaazy, stackars barnen till dom här ponnymammorna :p

2011-01-10 @ 11:40:56
URL: http://thegirlintown.blogg.se/
Postat av: Sanna<3

Hahaha vet vilka dom e

2011-01-10 @ 12:39:19
Postat av: anonym fegis

Håller med helt & hållet.

Sjuk sport. Spärra in dom dära morsorna på mental sjukhus istället.

Eller kasta upp dom på en jvla ponny & låt dom kvala in sina 200 000 kr ponnysar själva till SM.

Lycka till.

2011-01-10 @ 14:24:23
Postat av: Linn

Tur att in mamma inte håller på så! :P Hon klagar inte på mig bara om jag blir arg så säger hon till mig! Men hon bråkar inte me nån annan som tur va! :)

2011-01-10 @ 19:16:28
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0