Nellie Karksson svar på GÄSTBLOGGNINGEN!!

Hej, det e jag som e nellie. Ska svara på alla frågor nu, puss.

"1. hur e nellie för dig ?
2. har du ridigt nån av nellies hästar ?
3. har du vart med på en tävling ?
4. har du varit med på en träning ?

aa det va alla frågor ;-)"
Svar:
1. Nellie är som en lillasyster för mig :)
2. Japp, thonna och midde
3. Nej, tyvärr.
4. Ja, när hon tränade för Camilla

"okej jag har nåra frågor!<3
1, snodde nellie din kille??
2, hur gammal är du och vart bor du??
3, har du nån kille isf vem?
4, känner du adam l

kramar tack i förväg!!! :D
kolla jätte järna mi blogg"
Svar:
1. Japp, fast det var längesedan ;)
2. Jag är 13, bor i kållekärr, nära nellie
3. Nej det har jag inte
4. Jaa, vi går i samma klass :)
Kram

"är nellie en bra vän!
skulle du vilja se ut som nellie
är du kär i nån? vem? e ni tsm?
kram !! <<3"

Svar:
1. Nellie är en sjukt bra vän
2. Hon e jättefin, men jag gillar mitt egna utseende så nej !! :)
3. Jaa, hemligt. Nej
Kram, <3

"Här kmr två!
1. Vilka har du varit ihop me? (vem är du ihop med just nu?)
2. beskriv NELLIE med tre ord och säg ngt pinsamt eller roligt vi inte vet om vår coola Nellie! :D"
Svar:
1. Många, tyvärr. Jag e nt tsm med nån. SIIIIIINGEL
2. rolig, galen, fin. Haha, ibland tror många att hon är en kaxig liten fjortis, men ni har SÅÅÅ fel. Hon är den galnaste/roligaste person jag någonsin träffat i hela mitt liv.

"1.Vem var killen?:)

2.Rider du också?:)

3.Vad är din högsta önskan?:)

//JuliaPelosio:)"
Svar:
1. Gurra
2. Japp
3. Att jag inte ska växa ifrån min ponny :(

"vem av nellies killar snodde du och varför? och håller ni fortfarande lika tätt?:) kram !<3"
Svar: Hmm..va ?? Nellie snodde min kille. Jag och vem ?
Fattar inte frågan...

"I ett inlägg där nellie bad läsarna välja mellan Stella och gevalia så hade hon två videos med samma låt i båda, vad heter den låten? :D"
Svar: Jag har INGEEEEENANING ;)

"hej! fin du va!:)
1. rider du?,har du ponnys hästar?
2. har du varitt med nellie när hon tävlat?
3. vad menar du med att du snott hennes kille? adam,G elr vem?"
Svar:  Tack
1. Japp, svårt o förklara men typ :)
2. Nej
3. Nellie snodde min kille, gustav.

"Ska "nellie B" gäst blogga på sin egna Blogg ? XD"

Svar: Haha, hon skrev fel ;)

 

"vem är ludde ?"
Svar: En kille, från stenungsund.

"har nellie vART SÅLEDSEN ÖVER A SOM HON VERKAR - ELLER SPELAR HON BARA???
hur tycker du deras "slut" var??"
Svar: Hon har varit ledsnare. Nej, nellie spelar inte.
Adam va taskig, han behandla nellie som luft. Så gör man inte.

"asså DU känner ju nellie berntsson om NÅT.
Säg EN kille du tycker VERKLIGEN skulle passa henne.
Vilken du vill.

Behandla adam henne som skit???"
Svar: Gurra ;)
Ja det gjorde han.

 "älskar nellie adam fortfarande. vågar du svara ärligt nellan?`?????????????"
Svar: Hon gjorde, men nej, det tror ja nt :)

Tack för mig, hoppas ni blev nöjda över svaren :D
/Nellie K



/ nellish

Kommentarer
Postat av: julia

din kompis ella är sjukt rolig!;)<3

2011-01-30 @ 21:52:56
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Fucking awesome - en gravid blogg

Kom igen, va med & chansa !

http://citymom.blogg.se/2011/january/gissa-pa-nu.html#comment



Kram

2011-01-30 @ 22:19:57
URL: http://citymom.blogg.se/
Postat av: M A J A

Jag är 11 :)

2011-01-30 @ 22:20:49
URL: http://enligtmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0