Mina svar till just DIG

har du kommit över adam?

svar: JA


Sanna<3

Har du nån GÅNG haft känslor för alex???????????????

svar: asså jag har SJUKT svårt för att bli kär. INtresserad kan jag bli...men KÄR typ hänt 2 gånger.
Nej jag har inte haft dom känslorna för alex....han e som en brorsa<3


: amanda henriksson<3

Hej vackra nellie B!!<33

om en vän sårat dejj jätte mkt... och typ pratat skit om dej o sagt : aa hon tror hon e nått den där nellie. Du får reda på detta och sen eftar ett tag vill denna person säga förlåt o bli din vän igen. vad skulle du gjort? detta hände mig idag så vill veta!! ibland e du den är det bara dejj jag ser nått bra i. inte lika falsk!! du e så jävla bäst nellie!<333

svar: en sån kompis e körd i mina ögon. ALDRIG. Ja e noga med att dom som e närmast mig e ärliga & ALLTID står på min sida.
SÅ NEVER!


: Adam

Hej. minns du mig??

svar: nej tyvärr. påminn mig helst inte heller.


SARA

säg nån som sårat dig SJUKT SJUKT

svar: adam..


Emma*

vem e den som etyder alldra mest för dig... ?

krammizar Emma*

svar: asså tror nog att ni fattar att de e min familj. men UTAN dom...såklart MINA NÄRMSTA VÄNNER.

Ska du till Häggvall eller Bleket???

svar: lutar starkt åt bleket!

Karin

vad vill du satsa på när du blir stor? ridning elr ngt annat ? din blogg är bäst och du med såklart ! <33

svar: helt klart ridningen...om man kommer så långt. men annars vetrinär hade passat mig!


: thilda

vad gör dig lyckligast inom ridning? <3

svar: asså när det FUNKAR. Inga stopp o dumheter..bara när det rullar liksom framåt. behöver inte hoppa högt o så..men det skall funka :)

<3

Vad hände mellan dig och adam??

svar: han blev en elak idiot.


Rubiini

Beskriv din drömponny:)

svar: Stellas kropp, thonnas färg & gevalis snabbhet ;-)


Hannah

Hej Nellie!

Har du mörk hårfärg om du inte färgar det?Med tanke på att du har mörk i hårbottnen,eller har du färgat det?

svar: asså ja e inte helblond. blondare på soammaren visst. Men jag slingar det MASSA slongor så att det blir olika nyanser.
Skulle inte helblondera liksom....nesh.

elin

HAr du någon gång känt att du verkligen inte orkar med hästarna den dagen eller någon vecka? (Vill bara få häst ledigt) :) Din blogg är bästa bloggen <3 Läser den flera gånger/dag och är bland det första jag går in på <333

svar: asså ärligt NEJ.
Jag kämpar varje dag för att komma nånstans. Troligtvis ska det visa sig på tävlingsbanan detta året;-)


Hedda ;D

har du nån länk till typ en hemsida där man kan beställa Kingsland och sånt ? :D

du är underbar! <3

svar: tja hedda!!
kolla denna en outlet med GRYMME priser !!!!!

http://shop.carlstaddepa.se/


????

skulle du om du fått chansen att gå tillbaka till de du o adam hade???

svar: A L D R I G !!!!!


HOPPAS SVAREN DUGER FÖR ER MINA LOVERS...NU SKA JAG KÄKA O SÅ.
SEN LIIITE MERA UPDATE & SEN SKA 2 PONNYSAR IVÄG I TRAILERN TILL TRÄNING!!



VILL NI HA FILMER ELLER BILDER FRÅN TRÄNINGEN???

/ NELLISH


Kommentarer
Postat av: Hannah

2011-01-15 @ 10:31:39
URL: http://jumpingstar.blogg.se/
Postat av: Hannah

Både och! ;)

2011-01-15 @ 10:31:53
URL: http://jumpingstar.blogg.se/
Postat av: Elin

Helst både och men annars spelar det ingen roll! ;)

2011-01-15 @ 11:16:43
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: H ;)

Tkr det är as kul när du laddar upp filmer från näru rider ! :DDD <3

2011-01-15 @ 11:34:34
Postat av: Emma

Båda ! ;-)

2011-01-15 @ 11:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0