liiten update dårå

Okey hemme nu snabbt.
Nellan & Julia vart med idag.....live till det asså.
Jaaaa nellan e 98 & julia går i 9 an...haha skitsamma ;-)

Okey...Stella åkte själv...va jätte pigg & lite orolig.
Hanna hjälpte mej på framhoppningen......tack tack tack.
1 a klassen tyckte hon ljuset i manegen va läskigt o liite mer saker
Fick ett pet på hinder no 2...men skitsamma.

2 a klassen hoppa hon jättefint. Hoppa nästan ur mig ur sadeln på hinder no igen;-)
Men jättenöjd.

FILMER IMON......FÖ JA SKA IVÄG!!



ASSÅ PONNYN E SÅÅÅÅÅ FIIIIIIIIIIIIN !



Bilder från träningen i lördags.
Jag rider min ponny Thonna & Frida rider Gevalia



asså MÅSTE dra

/ nellish

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad hoppade du för klasser/höjd? :)

2011-01-30 @ 17:25:26
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej Nellie!

En fråga. Är det på jordhammar??



ÄLSKAR DIN BLOGG!!<3<3<3<3



//Jonna

2011-01-30 @ 21:08:55
Postat av: vilma :)

jag måste bara fråga dig några frågor, jag vet att du hade frågestund rätt nyss men jag måste få veta.

asså jag bor i gislaved (ett litet samhälle i småland) och ska flytta härifrån till kungsbacka, vi ska köpa hästar och så.

jag måste bara få veta hur har du tid att ta hand om 3 hästar, vara med kompisar och blogga samtidigt?

menar inget illa, för jag beundrar verkligen dig och hur du jobbar med dina hästar.

och om du skulle vilja, kan inte du skriva ett inlägg med tips om hästar? och så vidare.

tack för sveriges bästa hästblogg!

2011-01-30 @ 21:10:37
URL: http://vilmatimmer.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Nellie jag ÄLSKAR verkligen din blogg Jag undrar hur högt du brukar hoppa med häst asså . Jag rider oxå och har en sköthäst som heter Champis <3<3 kolla gärna in min blogg och skriv i gästboken om du vill elr nåt / Sandra



p.s Din blogg är verkligen jättefin

2011-02-01 @ 12:28:03
URL: http://sandraoster.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0