jAJAJAJAJAJAJJ

Tja igen.
Asså shiiiit va snö de e idag då??
Seriöst...ta BORT det please. HATE IT.
Värsta chill morgon me underbara pappa & sis..mamma e borta.
Hahahahaha sjukt kul me Julia igår.
Hon e 15 jag fyller 11.....vem av oss e det fel på att vi umgås??   ;-)
Hahahhahahaha men as kul endå var det.

Idag hoppas vi träningen flyter på.
Att Bonnis blir mjuk & fin......jobbar as mkt på marken från början.
Funkar det då, så flyter hoppträningen sen.
Så är de på tävling....asså ja ska lägga 90 % på marken för att få henne lugn & smidig.
Sen hoppa några språng innan bara.
Fö hoppa kan hon - om hon vill ;-)

Stella...samma där.
Fast hon e mjuk som en jojo typ.
Ska mer jobba på vänster där hon e lite stelare & gärna går emot typ.
Sen hoppa lite högt me henne idag;-)
Yeeehh.

Ska be pappa filma & ta kort OFC <3





underbart att läsa alla era mål å va ni ska gö fö att komma dit.
ska berätta min dröm å va ja ska gö fö att komma dit sen för er såklart.
berättar ni fö mej så berättar ja fö er!!!

Läs en av mina bästa vänners blogg. Underbart att hitta en tjej som man klikkar så SJUKT bra med så snabbt.
KOMPIS föe livet - hon å jag!!!




* kille..bor på tjörn..född 97...ehm...tänker på dig med..*host*..låten är till dig



/ nellish

Kommentarer
Postat av: mandah :D

Skrivit om dig samt gjort en idol-bild på min blogg.

Så kolla snälla gmn <3<3<3



http://bbaramandah.blogg.se

2011-01-15 @ 11:40:46
URL: http://bbaramandah.blogg.se/
Postat av: Elin

Vill inte heller ha snö. Får gå med en hårfön och värma upp all snö så den smälter :)

2011-01-15 @ 16:17:36
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0