JA VET SEEEENT!!

SIKKEN KVÄLL ASSÅ HAHAHAHAHA
VAR JUE & TRÄNA IDAG. HOPPTRÄNA.
DE BÖRJA ME ATT VI KÖRDE FAST TRAILERN I SNÖN NÄ VI KOM FRAM.
SÅ KRISTINAS JEEP FICK DRA LOSS VÅRAN TRAILER ME STACKARS THONNA I.
SEN HOPPA JAG, KRISTINA....SEN DROG KRISTINA FÖ DOM SKULLE PÅ BIO ME SMILLA & ANNA Å MIRE.
JAG HOPPADE STELLA & THONNA....BÅDA 2 GICK SJUUUKT FINT.
THONNISEN VA EHM HOST VÄÄÄÄLDIGT PIGG KAN JA LOVA.
STELLA & JA KNÄCKTE 1 METER IDAG!!!!!
UTAN PROBLEM!!!

PAPPA TATT FINA BILDER...MEN KOMMER IMON.

SEN DROG VI HEM TE KRISTIAN O DOM & KÄKA PIZZA O SÅ.
SEN KOM KRISTINA & ANDRES...SEN NÄ VI SKULLE ÅKA HEM SÅ HADE EN BIL ÅKT I DIKET SÅ VI KOM INTE HEM.
MEN NUUUU Ä JA HEMMA.
2 SIDOR KOMMENTARER & MAAAASSSSSAAAA MAIL...

E NI HEEELT GALNA ELLER???

VET NI ATT JAG SAKNAR ER AS MYCKET NÄR JA E BORTA!!

















ALLT DETTA HAR NI...SUTTIT & GJORT TILL MIG.
ERAN TID E LIKA VIKTIG SOM MIN....& SÅ HAR NI GJORT ALLA DOMMA HÄR TILL MIG.

FATTAR NI ...JA SKA GÖRA DEN HÄR BLOGGEN ÄNNU STÖRRE, JA SKA RIDA ÄNNU BÄTTRE, JA SKA GÖRA ALLT FÖR ATT NI ALDRIG SKA SLUTA KNAPPA IN WWW.NELLIEBERNTSSON.BLOGG.SE

JAG ÄLSKAR ER

KRAM NELLIE B


Kommentarer
Postat av: felicia gränsmarker

gumman,om du ville göra nått nån gång,kan du väl messa nellie k så kan vi ju bestämma dag när vi har tid o så?

kan ju säga det på mig blogg? ;-)<3

2011-01-16 @ 00:53:41
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: Felicia Gränsmarker

nellie vetduu?...

jag har MÅLAT av dig på en bild :-)

finns uppe på min blogg!

hopps du gillade den <3



feliciagransmarker.blogg.se

2011-01-16 @ 02:54:52
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: linnea - En ponny ryttare

haha mina två ser ut som värsta cp ;)

men du e finast <3

2011-01-16 @ 09:57:29
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0