IN HERÉ....

UNDERBAR DAG PÅ ALLA SÄTT.
MÅSTE NOG SÄJJA ATT IDAG VA EN SPN DAG NÄR JA FICK KÄNNA MIG ÄLSKAD FÖ DEN JA E.
BARA VART ME UNDERBARA PERSONER.
FRIDA & JA HADE AS KUL....VI PASSA SJUKT BRA EHOP HON & JAG.
BU SKA HON BÖRJA HA GEVALIA NÅRA DAR I VECKAN....HAHA SÅÅÅÅ UNDERBART KUL.
JAG , JULIA & FRIDA SOM KAN RIDA O HA MASSA KUL.
AS SNAJS ATT FÅ NÅN ATT RIDA MED;-)
& KUL FÖR GEVALIA....HON RED HENNE JÄTTE BRA IDAG.
FRIDA ASSÅ.

SEN TRÄNINGEN MED THONNA....JA VA KAN MAN SÄGA.
JOOO DET FINNS ETT ORD.
S U P E R !!!!!

MAMMA, PAPPA, SMILLA, KRISTINA, ANDERS, KRISTIAN, HANNA, HELENA, LINN, ALLA VÄNNER, MOMMO, MOFFA, FINA EMMA, PONNYSARNA, ANNA, MIRE, SMILLA, ENYA & MOA.......BEHÖVER JAG ENS SÄGA ATT JAG ÄLSKAR ER????



TACK FRIDA & ALLA NI FÖR AMAZING DAG

/ NELLIE B


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag beundrar dig Nellie Du e så stark..<3

2011-01-11 @ 22:55:09
Postat av: H ;)

Ladda upp filmer från hoppträningen ;DDDDDDD <3

2011-01-12 @ 07:46:49
Postat av: Anonym

hur gammal e du? :)

2011-01-12 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0