iband fattar ja nada....

snabb ja va idag.
allt klart nue...så ja drog hem...käkat nu.
messat me frida...o ska dra till stallet om en stund igen.
stella o bonnis ska få nya skor. aaaaaw...sandaler;-)

just d ja..kom ihår en person som ja alltid skämta om stövlar o sandaler;-)
men ingen id`e att föklara här...de va nåt mellan oss 2 :(
ni fattar säkert....



vacker
Frida nanar här fre - lörd...så rider vi tors, fre såklart .)
Kommer bli mywwsigt.
Love till mina tjej kompisar - älskar er mucho !!

VET NI VA SKILLNADEN ATT VARA SINGEL & VARA IHOP ME NÅN E??

man får billigare mobilräkningar ;-)



/ nellie berntsson

Kommentarer
Postat av: Wilma

Heej nellie!



Jag har gjort en idolbild till dej på min blogg :) så du får gärna kika in och kolla om du gillar den

, jag har skrivit lite om dej också!

wilmajohansson.webblogg.se

Hoppas du gillar den!

:)<33

2011-01-17 @ 16:45:54
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/
Postat av: nellan

Aa, din mamma berätta att den inte var så billig en månad ;)

2011-01-18 @ 11:17:06
URL: http://nnneehhlls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0