Hemma again

TJENNA PÅ ER DÅÅÅÅÅ....SJUKT MYCKET LÄSARE IDAG - NELLIE LIKE.

KIKADE IN PÅ MIN BDB & SÅG ATT DET E VÄLDANS MYKKE BRUDAR FRÅN STENUNGSUND SOM KOLLAR....HEJ HEJ STENUNGSUNDS TJEJJER!!!!
DU SOM FRÅGA OM MIN TRÖJJA...SVAR GINA.
DU SOM DIGGA MIN KLÄD STIL...THANK U <33
ALLA NI SOM FRÅGAR OM G  - HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
MEN TROR ATT ALLA NI KÄNNER MIG & KAN SVARET PÅ FRÅGAN.

DAGEN IDA VART AS CHILL....MASSA RIDNING & NU PÅ KVÄLLEN HEMMA HOS *******

IMON KOMMER ELLA...SKA BLI FETT NICE ASSÅ.
HON STANNAR TE ONSDAG & ALEX HÄNGER PÅ OSS PÅ TISD. AA NI SER JUE..MY LIFE RULLAR PÅ.
ELLA & JA KOMMER RIDA & TRÄNA IHOP.
ALEX FÅR HÄNGA ME OSS...HAHA.
HAR MAN EN RID TJEJ SOM BÄSTA VÄN, SÅ Ä DE SÅ ;-)



MESSA ME LINNEA BIDEFORS NU...VI 2 HAR HEMLIGA PLANER NÄSTA VECKA...HIHI

MEN NU SKA NELLISH NANA.....NATTI

MEN LÄS DETTA FÖRST

GUUUUUUD VA JA SKRIVER AMAZING ALL THE TIME ;-)



MEN LÄS DETTA MED

/NELLIE

Kommentarer
Postat av: oolinekristiansson

nellie den där wilma som skrev om dej i den sista texten den texten har ja skrivit på min blogg! Ja har till & med bevis på att dt ä min tex & även bilder som ja skrivit & lagt ut! Ja la ut min kl 16.12 idag & hon

la ut sin kl 22.16! det ä min text hon snodde den !

kram oolinekristiansson

2011-01-02 @ 23:33:33
URL: http://oolinekristiansson.bloggplasten.se
Postat av: Hanna

Fina bilder :)

2011-01-03 @ 01:22:35
URL: http://hestiisar.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Jag var inne på din blogg säkert 1000 gånger igår, jag lovar! Men jag har frågestund på min blogg nu också, hoppas det iten gör något att jag skriver dte för att jags er att typ alla skriver dte till dig så du iten blir irrtiterad :) <3

2011-01-03 @ 08:33:49
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0