HELLUUUWE

GODMORGON!!!

DAGENS PLANER FOR NELLIE B

* SKOLAN
* SEN DIREKT TILL STALLET & FIXXA ALLT SOM SKA FIXXAS. RIDA THONNA......BARA SKRITTA UT DÅ HON  GICK MARKARBETE IGÅR HOS KRISTIAN I MANEGEN.
* SEN DRAR JAG UT TILL SKÄRHAMN & BUSAR LITEGRANNA ;-)
* SÅ FULLT UPP IDAG SOM ALLA ANDRA DAGAR.

MEN THAT`S NELLIE LIFE OFC!!!

TORSD, FRED RIDER JAG & FRIDA.....DÅ BLIRE SNAJJS OFC.

MEN SKA DRA...KOMMER TIDS INST LATER ON ;-)



FIN BILD FRÅN FINA FELICIA ALDEBJER!!

/ NELLIE, TOP CLASS OFC


Kommentarer
Postat av: jennifer Ekberg:)

hej jag har gjort en "IDOL" bild till dig :P Vart ska jag skicka den? om du vill ha den asså :P

2011-01-19 @ 11:57:00
URL: http://ponyryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0