All off the lights....i want you all to read this

HUR STOR KAN MAN BLI PÅ ATT BLOGGA?
VART GÅR GRÄNSEN LIXOM??
NI KÄNNER MIG SÅ SJUKT BRA...ALLA NI.
JA BERÄTTAR ALLT FÖR ER.....IGÅR VA EN SÅN KVÄLL.
VA LITE DEPP...LOGGA MSN....MASSA UNDERBARA TJEJER FRÅGA DIREKT:
NELLIE...HUR MÅR DU??
NI MÄRKER DET DIREKT PÅ MIG. HUR JA MÅR.
MEN DE E VÄÄL DE SOM E GREJJEN ELLER WHAT LIXOM??

JA HAR SÅ SJUKT MKT KÄNSLOR...TÄNKER MASSA MASSA.
FRÅGAR ÄNNU MER....VILL SÅ MKT......MER ÄN MÅNGA ANDRA.
IBLAND SLÅR JAG EN DUBBEL KNUT PÅ MEJ SJÄLV.
JA E SPECIELL...DE VET JAG. FÖR ATT VA 10 ÅR.
MÅSTE BARA HITTA DOM MPERSONERNA SOM DIGGAR DET & INTE STÖR SIG PÅ DET.
HÄNGER NI MED??
KNAPPT SÅ JA GÖ DET SJÄLV HELLER.
JA E INTE SOM ANDRA..DE VET JAG. KAN INTE BARA SLÄPPA Å GÅ VIDARE.
VILL HA FÖKLARING PÅ ALLT....ÄVEN OM DE INTE FINNS NÅN.

SHIIT VA DJUPT DE BLEV NURÅ ;-)

MEN E SÅN PÅ MORRONEN!!!!!!

ALL OF THE LIGHT`S.....TURN OFF THE LIGHTS AND HEAR BBY...

DAGENS NELLIE BERNTSSON:

LINNE: GRUNT SJÖBARN
TRÖJJA: ADIDAS
JEANS: SÖNDRIGA TIGHTA OFC
SKOR: TIMBERLAND

















NU BLIRE SKOLAN....SEN FRIDA & RIDA 2 PONNYSAR.

JAG ÄR HÄR, DU ÄR DÄR........VEM SKA KOMMA?

/ NELLISH ( TIDSINST )

Kommentarer
Postat av: julia

sötaste nellie <3

2011-01-20 @ 15:41:58
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: betty

söt du är Nellie.

2011-01-20 @ 17:30:32
URL: http://bettys.devote.se
Postat av: Rode

hänger absolut med, vissa stör sig kanske för att de tycker du är för mogen men tycker det bara är häftigt med yngre/unga/små (eller ur man ska uttrycka sig) som är mogna på ett bra sätt, ser dig som en 96:a eller som jag 95:a och inte som en 11 åring.



var ären tvungen att skriva med det här: innan jag kommenterar kollar jag alltid hur många som gjort det innan för om det är många som gjort det tänker jag bara " ne jag skriver inte för det är redan många som gjort det,min kommentar bara bli en i mängden" knasigt jag vet ;)

2011-01-20 @ 19:49:58
Postat av: linnea - En ponny ryttare

så jävla fin <3

2011-01-21 @ 18:06:01
URL: http://ungponnyn.blogg.se/
Postat av: Ponny ekipagen// Caroline

Hej Nellie!



Asså när jag var tio så tänkte jag sjukt mke jag med... det var en jobbig tid då jag insåg att jag inte hhade några riktiga vänner iskolan... men jag hittade äldre! jag har varit som du mogen från början (alltså vi har lixom våra omogna stunder oxå) jag vet precis vad du menar! ;)

kraam

2011-01-21 @ 21:16:51
URL: http://ponnyekipagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0