Valde detta......en kommentar!

ja ska banka in en sak i ditt höved
du ä bara 10 år o du har en enormt bra blogg
du ä söt o mogen för din ålder :))


Hahahahaha det var kul kommentar, tycker jag!!
Banka in det i hövvet..hahaha aa det kanske behövs vettö;-)
Enormt bra blögg...tack. Asså vet att ja tänkt på detta innan men venne va jag har för blogg egentligen.
INGEN häst blogg bara..det finns så många andra äldre tejjer som har det som e sååå grymmish på det...så det priset kan dom ta!!
Ja vill ha en egen blogg....om mej & mina känslor.
Allt som händer & för mina vänner.
COPYCATS finns det överallt - speciellt dä ja bor;-)
Ja tycker inte ja e en sån.....ja kör mitt rejs.Verkligen.
Ja diggar kläder det vet ni nu......asså SCHYSST TOP CLASS stil. Inget...skate..eller raggar stilen..not min gerjj serrö.
Finns andra som bär upp rosa tränden bättre än mig;-) LOL
Bloggen ska handla om mej.....min resa..mina tankar.
Snart kör tävlingarna igång..då blire mycket häst - de vet ni.
Min kamp för att nå LA med tuffa ponnysar.
Träningar i massor.
Bus filmer me alla kompisar....kärleks problem....TRUBBEL....a allt som finns i mitt liv.
Ponny morsorna har ni jue redan varrt me på. Det va grejjer d ;-)
Ja vill ha en vanlig nellie blogg.....aså vem e jag att komma me massa tips om hästar & annat egentligen??
Ja får själv tips från större å duktigare tjejer!!
Jag e själv helt väck nä ja ska tävla..så ge tips te nån annan...naa??
Sen kärleks problems tips...hallåååååå - NI PRATAR me feel chey;-)xd

De ja verKLIGEN JAG SJÄLV TYCKER JA E BRA PÅ e att visa andra respekt.
Att aldrig döma nån..innan.
Att va kompis me MÅNGA...& uppskatta mina vänner.
Ge kärlek  - ÄKTA kärlek som håller länge...inte jagbyterkille2gångerimånaden grejjen.
Blogga e ja bra på..även om ja kör i rättstav program iblan . fusk. men endå;-)
Ja e bra på att va JAG.
Ja e bra på attvara en AS bra vän...som ALLTID finns.
Ja e bra på att vara vild & galen....släppa loss & att bli crazy;-) haha
Bjuder på mej själv.......e bra på att VISA mina riktiga känslor & att inte skämmas fö dom.

Vet ni vad...jag älskar ER & jag ÄLSKAR mig själv.



Hitta en låt text...passar bra in på MIG & oss brudar (vissa) :





/ nääääälliiiii ( drar & rider nu )

Kommentarer
Postat av: Rode

Go nellie go! :D

2011-02-05 @ 12:48:27
Postat av: Elin

Som vanligt så skrev du allt jättebra! :)

2011-02-05 @ 16:08:01
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Filippa,shopping,vardagen :)

Tycker du e en söt och MOGEN tio åring :)

<3

Puss puss börjat med bloggen igne <3

2011-02-05 @ 16:08:08
URL: http://alltiing.blogg.se/
Postat av: sarah

hej :D

jag vill ha hjälp med header , och så som du har nästan fast inte som du har men ungefär ? xdd

2011-02-05 @ 20:24:11
URL: http://www.saraahkarlsson.devote.se
Postat av: Anonym

e du tio år gsmml??????

2011-02-07 @ 13:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0