Tjejer - skitsnack - vänner = sant ?

Jag har nyss bråkat med min bästa kompis och hon har sårat mig rejält å nu vet jag inte vad jag ska göra?
Jag kan bara inte förlåta henne en gång till. Vi har bråkat mycket och jag har förlåtit henne när hon sårat men igår när vi bråkade nådde hon gränsen. Jag grät hela dagen i skolan och hela tiden hemma.
Jag vet inte vad jag ska göra
och du har nästan alltid bra svar på allt... Snälla hjälp mig...<3

Asså ja blir såååå föbannad nä ja läser detta aså.
Har vi tjejer inga gränser?? Asså att det ska snackas o gråtas & gö varann illa all time.
Ja VÄGRAR fatta det asså.
NEJ det är INTE ok asså NOWAY. Kan man inte bgår i min kiehandla varann schysst ska man inte ha nåra vänner asså.
Ja kan inte tala fö er..ja e ingen expert..men ja e galet NOGA me att inte behandla nån illa.
Asså vi e as noga me de hemma.
Men såhär funkar det.....exakt såhä.
Har en tjej i min skola....går i min killes klass.
Alltid gillat henne...känner henne inte så..men snäll & söt :)
Vips från ingenstans HÄLLER hon skit över mej...högt å överallt.
Hur ja ser ut o e...å allt annat som ja inte ens orkar gå in på?

Sen vips...så ba....en dag..nellie flåt fö allt ja sagt.
Ehh okey...funkar det så eller?? Att man kan snacka skit å såra nån...å sen va nä det passa så ba FLÅT?
Samma på nätet, bdb & face....man kan va sååå himla snabb på att slänga efrån sej en elak komentar eller nån tyken komentar.
Sen ba skicka ett <3...så skall allt vabra??
N E J
Azå de e inte okey. Hatar sånt blir så arg att ja nästan börjar lipa.
Så discot igår då..jag & mina tjej kompisar va där....hade kul..eller sådär.
Musiken var ju från stenåldern...så aa....musiken e viktigt typ.
Men asså  då känner man inte så många dä lixom....men alltid kul att lära käna nya snälla tejer:)
Kompisar i massor överallt vill jag ha!
Då kommer det PM / annat om tjejer o killar som stått å snackat....asså dom namnger sina vänner :)
VARFÖR GÖÖÖÖÖR man så???

Azå mååste man va elak mot varan?? Måste man d??
Jag tycker inte de e okey asså. Att döma nån efeter bloggen, hur man ser ut..elle skriver.
Skäms på er tjejer å killar.
Vnner ska man va rädd om..ja e as rädd om mina vänner. ÄVEN dom ja inte känner.
SKULLE ALDRIG sätt mej att komentera elakt på nåns bdb eller BLOGG. never.
Men ja tar inte skit helle......never.

Så du underbara tjej..som skrev kommentaren.
HOn e ingen vän...får hon dej att lipa.....bort me henne.

Vänner växer inte på träd...man fötjänar dom.

Jag älskar MINA vänner - kommer aldrig fölåta dom som sviker mej. Vaffö skulle jag.


I dom jag litar på & älskar mappen

Felicia Gränsmarker = sjukt lik mig & underbar chey
Nellan K = gammal vän som alltid finns <3
Julia Dyberg = gö mig stark & du vet allt
Alex G = Du om nån ger mig luft
Gustav J = Älskl på riktigt
Erik K A L = Viktig Viktig Viktig
Sara = nära vän i klassen
Matilda F = nära sann vän i klassen
Matilde opsahl= Otroligt nära vän..
Lisa Ågren = finns alltid att prata med
Frida = älskar dig
Guztav Z = always snäll
Ella Olsson B = mer än vän..syster <3

Säkert glömt nån...men NI vet att NI betyder <3

Så..ta hand om ERA vänner, dom kan va borta imon !!


gammal bild....

/ Nellie Berntsson




Kommentarer
Postat av: Ella

Hello? Mej då?;)

2011-02-12 @ 12:00:18
Postat av: julia

förstår mig inte heller på sånt ibland.

vi tjejer måste oxå kunna va schyssta mot varann.

men för det mesta slänger vi bara skit på varann.

inte bra, schyssta ska vi va. Alla vi e olika på alla sätt, tänker & tycker olika, men snälla kan alla va! så det tycker jag vi ska vara, kom igen, så kan det ju inte vara..ba slänga skit på varann.

precis sånt dära ,nellie .att man bara kan säga nåt typ förlåt & svikit en sjukt mycket, inte heller okej. va glada att ni ens lever, ta vara på det oxå.



Schyssta KAN vi va, & då SKA vi va det.

eller ?

2011-02-12 @ 12:04:56
URL: http://onceagaiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså Nellie . Gud ja önska verklligen jag hade en vän som dej . När du skriver denna text blir ja typ ppeppad . lixom du har SÅÅÅÅ rätt ! öönska verkligen jag kände dej ! <3



lycka till med allt o dina vänner :)

2011-02-12 @ 12:19:54
Postat av: Anna Wahlström

Va med & tävla om titeln " veckans blogg ".

Kolla gärna in på :

www.annajuliawahlstrom.blogg.se

2011-02-12 @ 12:48:41
URL: http://annajuliawahlstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

Grymt bra skrivet Nellie!♥

2011-02-12 @ 13:26:23
URL: http://josefinsplace.blogg.se/
Postat av: felicia gränsmarker

så himla bra inlägg gumman,exakt så ska det vara

vänner växer inte på träd..nää helt sant,man FÖRTJÄNAR dom.



nellie berntsson <3 felicia gränsmarker

2011-02-12 @ 13:30:32
URL: http://feliciagransmarker.blogg.se/
Postat av: amanda h

hmm blir så förbannad..

inte kul sånt där..

visstb sånt gjorde man när man va 8 år men vi tjejor borde vara såpass mogna att förstå att man ska hålla sams...



Dwt var samma för mig. när min häst då skadade sig i transporten så fick jag lappar i skolan som det stog: hoppas fjalar dör jo skit kul verkligen...

man mår ju faktisk dåligt av sånt....visst alla har bråkat o sagt nått dumt,

men NU så vet man att all skit får man tbx...

2011-02-12 @ 13:48:56
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Asså fö mig e de helt obegripligt att man kan gö så.. Asså ja fattar bara inte! Hur kul kan de vara o såra någon!? Har blivit sårad MÅNGA gånger. De e inte alls kul ju! Men även om man blir ledsen o arg vill man inte själv såra någon.. De e sjukt att de finns sånna människor. Och att mobba dig för hur du ser ut? De var de dummaste ja hört :S

2011-02-12 @ 14:34:37
Postat av: Elin

Förfan, lär dig stava.

2011-02-12 @ 16:29:32
Postat av: Anonym

så jävla rätt det du skriver

2011-02-12 @ 17:27:07
Postat av: Anonym

Tack Nellie.

Du får mig att må sjukt mycket bättre med det du just skrev. Jag tar åt mig och ska göra så. Skita i henne. <3

2011-02-12 @ 17:29:12
Postat av: får inte va snäll mot mig för mina vänner .. men vill egentligen lära känna dig .. du verkar underbar.

GRYMT SKRIVET TJEJEN!

Du har helt rätt!

Det ordnar sig sötnos, <3

Ta vara på dina vänner du älskar & skit i dem som är falska.

Dom flesta är nog bara avundsjuka.

Du är grym tjejen!

Ta hand om dig, puss!

2011-02-12 @ 19:31:40
Postat av: Julia Dyberg :)

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!

2011-02-12 @ 20:44:48
URL: http://underbarajjjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0