Svar frågor del 3 ( lova jue fredag ;-)

: Amanda - satsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG ! ~BLOPPIS PÅ BLOGGEN !

Hur många rosetter har du ? :)

svar 42 st :)


Jonna- dressyrryttaren

har du någongång funderat på att sluta med hästar?

svar: asså nej egentligen inte. Fine dålig träning lixom..men nepp. I love it- Utmaningen lockar!


: kkkkk

hur utalar man smilas namn

svar: A L F R E E E D...typ så;-)


: Nina ♥

Hej! :D
Jag är också 10 år ska fylla 11 om 9 dagar !
Jag undrar om du vill lära känna mig?<3

svar: Ehhh...hur svarar man på det??



Emma

Har du några medryttare, tränar och tävlar de isåfall ponnyerna eller sköter du det själv?

svar: Har en kompis som rider Gevalia litegranna. Men fine..jag tränar & tävlar alla själv!


Inez

Hej Nellie, jag älskar din blogg och du är helt awesome!

Vad är din favoritutrustning på dig/hästen?? :)

svar: Drömmen är jue, svart prestige paris sadel, svart dyon träns. Med ett svart scapa schabrak. & sen mina röda stövlar!! HETT

 Stina ;)

Vems ponny är Mirja ;DDDDDDDD
du ää fett fiiin ;DDDDD puuuusss <3<3<3<3<3

svar: det är min mammas kompis ponny. hennes dotter anna`s ponny asså.

: Julia

Hur gammal är du ?

svar: 11 i år

: Bonnie =D

Hej! Jag undrar om du vill ha redigerade bilder, för isåfall kan jag ordna det :P

Nån som gillar att redigera <3

svar: gärna redigera på & maial dom till [email protected]

 Wilma

Kan vi 3vara med varndra någon dag? :)

svar: vi 3 ??? Vilka 3?? Vet inte vem du är..men är det du Wilma som kallade mig för Hora i ett PM..Så tack men NEJTACK@


: Fanny (L)

Hur många tävlingar har du nellie vunnit sammanlagt?? <33

svar: 4 kanske??


thildahassellöv. :)

till frida: har du någon blogg ? :)
till nellie: har du rökt nån gång ?

kram. ^^

svar: JAG??? never ever...så j*vla sunkit att gö de va. Usch.

 Bella

ciao jag undrar vad det är du tycker är snyggt på lager 157 och handlar du online elr i butik för att brukar typ handla där några gånger per år dom har fett snygga kläder skulle vara tacksam om du svarade tack <33 ;)

svar: Lager 157 har schyssta basic tröjjor typ. Är där typ 1 gång / år.

 Emma

Har du tix? Såg dig på en tävling en gång och då blinkade du jättemycket :O

svar: hehe..inte tix..men jag gör så när ja e koncentread eller trött.....

 Estrid

Heeej!
Du har väärldens bästa blogg och du e sjuukt söt!

Hur länge har du ridit? :)
Vad hette din första poony?:D

Kram:)<3

svar: tack fiina du. Sen ja va typ 6 år & min 1 a ponny hette black label


Emilia <3

Vad tycker du om ponnysanning.blogspot.com?
Vad tycker du om ponnyskvallersuper.blogspot.com?

svar: Bra & Bra <3


Carro

Hur må ga läsare har du på bloggen?

svar: Aldrig under 3500 / dag....


av:

va heter adams nya tjej ??

svar: vem e adam?

ALLA svaren e gjorda...shiiit va jag håller vad jag lovar!
Nu nä ni läser detta är jag & shakar rumpa i Stenungsund!!



gummen....ställ dig bakom....tack

/ nellie b



Kommentarer
Postat av: Malin <3

Menar inget illa men du svarade aldrig på min fråga? Frågade om du kunde beskriva känslan att rida Stella?



Kram kram <<333

2011-02-12 @ 09:11:27
Postat av: Wilma

Neej jag har aldrig kallat dej hora nellie ja älskar dej! du vet ja e den tjejen som provred gevalia när du smilla och julia dyberg tävla på tjörnsridklubb aldrig att jag kallar dej hora!!!



Aldig ALDRIG ALDRIG NEVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-12 @ 12:08:31
URL: http://wilmajohansson.webblogg.se/
Postat av: Nina:)

Hej, asså jag förstår att det är svårt att svara på min idiotiska fråga, haha<3

Men om du har msn så kanske du kunde adda mig? :)

Nina älskar Nellie's blogg! :D <3

Kram Kram

2011-02-12 @ 12:35:07
Postat av: Emma - horseback riding and photographing.

Skulle inte då kunna visa nån/några bilder på Black Label? :) Hade vart kul & se!

2011-02-12 @ 15:07:59
URL: http://emmajjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0