Svar frågor del 2

Josefin

Ska ni till falsterbo i sommar? Om ja, vilken/vilka dagar? :D

svar: ingen aning..men drar nog ner alla & stannar hos en kompis nåra dar, Malin!!


Sanna ;)

har du någon gång ångrat dig när du har köpt en ponny?

svar: Kanske när man leder ut den från tävlingsbanan me smutsiga ridbyxxor & glada ponnymorsor på läktaren ja....endast då!


maja

hej fina ni<3<3<3

to: NELLIE varför vill du inte svara på vilken "BH storlek" du har? :§ jag kan skriva att jag har stl. 70 B

to: FRIDA vilken skola och vilken klass går du i?

// den som inte vet:P

svar: e du sjuk eller spelar du bara??????


: matilda

Heeej !

Vilket favorit djur har ni förutom hästar ;)<3

Kram !

svar: Asså gillar många djur,,,men min knäppokatt Arthur e bäst dåe !!


Vrf står det i annonsen att du är 13 när alla säger att du är 10?
skämms du elr?....

svar: aa as mycket skäms jag;-)xd

: klara källehult !

Är Gevalia fortfarande tillsalu ?
Såg hennes annons idag så... :)
varför ?

svar: Jag har 2 st ponnysar till, sen har jag klättrat klart me gevalia i klasserna, nu ska hon vidare!


: Elin och Julia

Var skulle ni helst vilja bo? :)

svar: på gård nere i skåne!!


: sara:)

Nellie:vilka är dina killkompisar ? Förnamn och efternamn tack<3 svara gärna:)

svar: Alex Gustavsson, Gustav Jarlesjö, Anton Henriksson, Ergyn, Gustav Zachrisson,Mattias Ivarsson...massa mer finns!



tack amanda för fin bild <3



: THÖRNER<3

hur gick du med i avenue moddeller? det står att man ska bo i GBG! <<3<33<


svar: Dom tog kontakt me min mamma & nej man skall bo nära gbg..inte i gbg!!

: aNTON

´Frågor till Gurra & Nellie

1. ä ni kära
såklart !!!
2 hur träffas ni?
Vi har kännt varann länge länge
3 e nellie snygg?
klart!!
4. gurra e du kär nu då???
som fan!
5 e ni ihop??
oh ja


: clara

hej sötnosar, jag undrar vad sm är ert bästa rid-minne ?! :)

svar: Mitt är min LA debut med Gevalia...oj sikken känsla!!



till nellie: hur tycker du det känns när folk rider dina ponnyer? om någon rider dem dåligt, säger du till dem då?

svar: låter inga vänner som inte rider bra rida nån av mina ponnyar!

: adina

en fråga till nellie!
kanske lite roliga frågor och så men de var bara nåt som ploppa upp i huve när du skrev att adam sov hos dig typ varje helg förut.
är du oskuld? haha
och en fråga till:D
när du skriver att du ska på fest typ,
dricker ni alkohol då?

älskar din blogg kollar typ in den 3 gånger om dan:D

svar: Den frågan svarar jag BIIIIIP på ;-)
Nepp inget alkohol - duktig flicka!!


: elin

nelli:
1.undra bara hur du får texten i olika stolekar?
2.brukar du inte träffa frida så ofta eller?
eftersom du är så mycket gladare när du ska vara med frida än om du ska va med nån helt annan?

glad om jag får ett svar:D

svar: Tar text från bilddagboken!!
Jag älskar alla mina vänner lika mkt - <3


: Becka ;)

Kaaaaan inte du lägga upp ett video inlägg och visa upp dina schabrak ? :DDDDDDDDDD <

svar: Men e det kul då???...jaja okey i fix <3


Linnéa

Vill du bli modell? :)

svar: Nejj..inte min dröm alls.


ska du till något ridläger i sommar?
jag ska till wirsbo och rekomenderar de stark fast de är redan fullt i sommar men om du nån gång inte vet vart du vill åka så rekomenderar jag de!!! det är grymt!

svar: Nej tyvärr ja tävlar hela sommaren, men tack för tipset!!


tack fina julia för den fina bilden <3

: emmaoo ;)

haa lite cp fråga men ,

tycker de e så jvla fint , så hur kmr de sej att du har bruna ögonbryn men e blond ?:) , i like it ;)

men aså e det så naturligt elr har du färgat ? , funderar själv på å ha så (a)

du är jävligt sööööööööt <3

svar: Jag har mörka ögonbryn...pappa e jue spanjor så ja har la ärvt han blatte grejjer..hehe;-)


Sååååå nu kommer resten imon....hoppas ni diggar svaren.
Inte jättelååånga svar men endå...över 100 frågor jue!!

Nu ska jag busa lite med en V*LDIGT speciell person *host*



/ nellie b



Kommentarer
Postat av: mmaaliin syyyyster

bo hos mig, jaaaaadå!

bo på en gård nere i Skåne, jadå, hade varit grymt ;)<333

2011-02-09 @ 17:52:21
URL: http://stoorasyster.devote.se
Postat av: Julia.

Var har du köpt den mössan? finns de nån hemsida lr något? :)



tacktack o shiiiiet va söt du är ^^

haha :D <3

2011-02-09 @ 18:20:15
URL: http://peoågkw.blogg.se/
Postat av: ellisnår ;)

vem äre som ska till wirsbo? jag ska också dit:D

2011-02-09 @ 18:44:19
URL: http://ellinorelindell.blogg.se/
Postat av: aleX

vem tror att en 10-åring dricker alkohol ? xd

2011-02-09 @ 19:40:03
Postat av: Amanda - satsande ponnyryttare - EN RIKTIG HÄSTBLOGG ! ~BLOPPIS PÅ BLOGGEN !

Varsegod för bilden ^^ <3

2011-02-09 @ 20:49:28
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Victoria

Cha cha!!

Till Nellie



1. Var har du köpt den snygga mössan med en tuss på?

2. Är du 11 år?

3. Heter du Nellie Bernsson på facebook?



Älskar din blogg!! Är typ inne 3 gånger per dag ;-)!!



Är jätte tacksam om du svara !!

2011-02-17 @ 12:56:22
Postat av: Michelle

"Nepp inget alkohol - duktig flicka!!"

Du är 10 år, du behöver inte ens skriva "duktig flicka!!" för du ska inte dricka, du är 10 år haha..

2011-03-27 @ 22:22:21
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: oskar

du är så jobig du ser ut som stryk

2011-09-23 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0