Svar del 1

Erik <33

Nellie: roligt att du ska säga på video vem du gillar :D de va min fråga :D :D :D <3

svar: Jag gillar alla mina vänner & alla som lär känna mig & inte ba tror att ja e nåt.


: Emilia M

Hej söta Nellie och Frida :)
Hur träffades du och Frida?

svar: Frida messa mig as mycket ett tag & tjöta att vi skulle va...hehe


umgås ni mycket?

svar: om du menar mig & frida?...så japp..varje vecka


nellie hur länge ska du rida b ponny?? älskar bloggen!

svar: tills jag e 13 år - helt klart


: Malin

Om du inte skulle hålla på med hästar på något sätt, vad skulle du göra då ? :) älskar dej cheyen! <3

svar: hmm asså svår fråga....men fotboll dåe tror jag
.


: stina

nellie och frida: om ni bara får välja ett djur som ni skulle vilja vara, vad skulle ni vara då?

svar: jag, nellie skulle helt klart vara en delfin - fö dom finner en kille/tjej & lever med den LIVET ut..inget vel. passar mig!!


: angela

hur gammal är du?

svar: 11 i år


: julia wallander

Varför e du så underbar nellie !? :oo ;D

svar: e jag det??? <33


amanda henriksson

haha kmr med värsta dumma frågan nu...
men har typ nån kille elr så raggat på dej på nån tävling elr så?

haha vet lite knäpp fråga men ;)

du e bäst nellie!frida med ;)<3

svar: nehe..inte mycket ragg på tävlingar du ;-) hihi annat å tänka på

 julia

hur många tävlingar har du vunnit, hur många har du bliit 2a och hur många 3a :) asså typ inte KM utan tävlingar ;)

svar: Kan inte svara på det....tycker inte det e de som räknas. Men placerat mig i mer än vunnit!!

: emma olsson

är du tsm med någon isånna fall vem ? :)
gillar du ngn?<3

din blogg e bäst ingen protest !♥

svar: japp..jag har kille ja!

 Natalie

När var er värsta gång ni bråkat eller tjaffstat ?

Puss <33

svar: asså vi har inte bråkat <3

 Sanna<3

Har nån av er 2 hå¨nglat någongång? Va bara tvungen att fråga.hihi

svar: ja..men inte med varandra;-) XD

 julia

älskar din blogg, läser den varje dag flera gånger! ;)

1. hur blev du och gustaf tillsammans?
2. hur lärde du och frida känna varandra? :)

kraam.

svar: Jag & Gustav har vart ihop i 5 månader för 1 år sen. Så vi känner varandra bra. Vi blev ihop för att vi blev kära i varandra igen......
Hon var kompis till en kompis !!!

 Moah

Kanske fick min fråga förut men skriver igen för säkerhets skull ;)
När d har vart och tävlat vilken ponny har du ck vartfinast och tänkt bah ohh wow en sån skulle jag vilja ha ?
i b-ponny klasserna då och du får inte välja dina egna ;)

svar: HELT KLART MISS MONEY PENNY

: eMmA

Hur lägger ni upp vidoer på bloggen från youtube..
vet att jag har frågat det innan men fattade inte :D
kramiz

svar: kopiera in inbäddningskoden från youtube på bloggen HTML :)


: Karin <3

Hej! Hur högt har du hoppat?? // Kaarin <3

svar: Hemma 1,10..tävling 90 cm

: Emma :)

Till Nellie dåva ;)
Är du trevlig mot folk? (enligt dig själv) :)
Jag tycker du verkar trevlig. Älskar din attityd. Löve it ;D

svar: Jag e alltid trevlig mot folk :) Men ja kan va blyg...å då kan man tro att ja e sur. Men på tävling e ja så väck å nä folk hälsar...så ja ba: ah hej hej..men de e fö ja e så inne i tävlingen :)

: julia wallander

ja kom på en till hehehe.. ;)

gillar nån av er hamstrar ?

ÄLSKAR din blogg!

svar: asså neee :(

vem hatar du ?

svar: personer som stått & typ stöttat mej o sen ba vänder kappan efter vinden- spyr på sånt å gö mej hatisk.Falska vänner som inte kan stå fö de dom tycker. USCH


: Sara

Ponnysannig.blogspot.com/Ssteget.blogg.se/Nattstad.se/Topriders ?

svar: TopRiders

: Emma

Hur kan det komma sig att du inte varit hemma hos Adam en ända gång, också var ni tsm så länge?

svar: Hur f*n ska ja veta d??,,,kan ju inte tvinga mig hem te nån??

: Ebba <3

Nellie: du har sånt fint hår!! Vad gör du med det? ( typ färgar, slingar, plattar)

svar: Tvättar me silverschampo & sen inpacning. INte blåsa..men platta.


Agnes :)<33

När går du upp på morgonen?
asså,så du hinner gå till dina hästar :D

svar: jag går upp 06


I LOVE YOU<33

Håller du på med ngt annat än ridning?<33
Älskar Dejj<33

PUUUUSSS<33

svar: nepp...eller jo BLOGGEN!!!!!!


Ebba :D

Hej :D<3

undrar vilka bloggar ni läser :D ??

svar: julia dybergs, topriders, paow, kissies, hugorosas & era som kommenterar

 Hannah

Är du rädd för hästar,som har skit mke fart och sen bockar närsomhelst?
Eller skulle du kunna rida en sån på heltid lixom

svar: asså orka en sån`????


Har någon av er haft sex? (a)

svar: ajja bajja xd


haha.. hur mycket '' sött '' äter du typ på en dag? <3

svar: tro mig FÖR mkt


: jennifer :)

Hej Nellie, Som sagt är du sjukt söt och mogen för din ålder ;D
Så till frågan, Vad tycker du om alla skvaller bloggar som skriver en massa om dig och andra?? :)

svar: asså okey...så länge dom inte e elaka. visst skriv på lixom..men håll er te de som e okey. inte gå på elaka saker...då blire fail & jag SLUTAR läsa.


Hur länge har du och frida känt varndra??

svar: ngra månader typ <33


Tjena (:

ungefär hur många läsare har du per dag ,och ca hur många av dom komenterar ?
:D

svar: från o med nu slutar jag svara på hur många läsare jag har. Bloggen e stor, ligger på 18:e plats på BLOGG.SE över mest aktiva....har mellan 10-100 kommentarer på ett inlägg/ dag...där har ni svaret :)



vilket shampoo andvänder du NELLIE? :D

svar: asså olika..seriöst!


nellie: är du tsm med gustav?

svar : ja<3

 nelly

Hej!<3
Jag är 2 frågor om det är okej?;)

1:HUr gammal är din kille?;)
2: Varför vidio bloggar du inte så mycket länger det är jätte kul när du gör det när kommer filmen om din kille?!<3<3

Älskar din blogg!<3<3;)

svar: Min kille e 12 år. Asså jag hatar min röst...o hatar att se mej på flm.Men visst ska gö det mer!

 Lisa

Detta ären lite konstig fråga,,, men har du mens?

svar: Ja..det va en konstig fråga ja!

ska du sälja Gevalia? :(

svar; ja tyvärr

: tiffanyy

är din "orginella" hårfärg blont? eller har du bara färgat det så?

svar: ja e mellan blondie typ...men ja slingar!!


hetaste låten enligt dig <3 xd

svar : FINNS BA 1..ROBYN indestructeble = H E T

 Emilia

Vad rider du för klasser??

svar: Lc, LB hoppat LA

när kommer du tävla med sterre?

svar: MountainHorse Cup i Billdal 1:a start ever!!!!

anonym

va tycker du om adam o hans nya tjej????????????

svar: hahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahaha LOL


Så detta va svar del 1....svar del 2 kommer oxå OFC.
Men orkar inte svara på alla samtidit..men det fattar ni nog!
Lägger ut detta på inst imon..så har ni nåt att läsa då ja tränar!!

All 4 you -  de vet NI <33



sjukt vacker...

/ nellie



Kommentarer
Postat av: julia wallander

Jepp heeelt underbar <33

2011-02-08 @ 16:04:43
Postat av: Sanna

roligt med frågor och svar =)

2011-02-08 @ 16:36:47
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Alva

asså vrf ska du sälja Gevalia? (stavning) :P



älskar din blogg :D

2011-02-08 @ 19:07:12
Postat av: Sofie<33

kanske sen fråga men "hur oftas träffas du och tilde<3"

2011-02-09 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0