Saker ja tycker e sjuka.

Nätet:

Asså här kan du har såååååå många äkta vänner. Vänner som skriver varje dag HUUUR mycket dom älskar dig & finns hit & dit.
Erkänn så e det. De e lixom de ny a nu. Har man många vänner på fejjan & bdb & så...då sitter man säkert lixom. Men vet ni va jag tror?
Det ger ingen säkerhet...man e fortfarande ensam i slutendan.
Dom vännerna kan lika snabbt vända dig ryggen NÄSTA gång du loggar lixom. Då står det på din kompis blogg att " guuuuud ja e såå kääär "...& vem va killen hon va kär i??
JO..det va han som HON satt & tröste dig för....förra veckan.
SÅ FUNKAR det.
Den som rtorkar dina tårar NU...är den som kan göra så att dom kommer nästa gång.

Tro mig..jag har vart me om det själv. Alla e så sjukt snälla hit & dit ...sen ba VIPS...så kallas man det ena o de andra.
Aaaw det är sååå tråååkigt att det e slut mellan dig & ****...men han va endå inte snäll mot dig nellie.
Okey.....snällt.
Men 2 dar senare så jagar hon HAN???
What??
Vill du ha en heartbreaker eller what??
DU sa JU att HAN INTE va värd MIG??
Men dig då??? E du sämre än mig då??

Samma me kompisar lixom.
Ena dan i skolan kan man få ett mess...ååh gillar dig så kan vi inte va nångång gmn.
Sen en dag senare  ska man passa sig???
& allt detta framör dom här jvla datorena@@@@@

Ne riktig vänskap fö mej är när mina vänner sitter på mitt rum, vi skrattar o busar. Tar massa kort & visar att vi verkligen e vänner. Nä nån kompis ringer & frågar : ska vi gö nåt nellie? :)
Jag har ärligt hellre 1 riktig vän än 4000 falska.

Sen kan ALLT ändras såååå snabbt me. En personman delat ALLT me...pratat me om saker som mami & papi inte ens vet. Ba på nån da kan vända & inte ens hälsa längre.
SÅNT gö mej LIVRÄDD på riktigt.
När menniskor ja litar på sviker mej & sen behandlar mej som en råtta på en sopptipp typ.
Ne..ja vill inte bli stor. Ja vill va liten. Då bråk va bråk o inte nåt jädra världs krig.
Då man va kär i nån DÅ VA DET KÄRLEK.
Nu betyder ordet JAG ÄLSKAR DIG NELLIE....lika mycket som, kan du ge mig vattnet då.

Lite tankar ba......



/ nellish

Kommentarer
Postat av: amanda henriksson

tkr det e rätt, men man har själv skrivit till dej också på msn och så? man vet ju inte FÖR jag tkr verkligen om DEJ nellie berntsson! men det e ju upp till dej! skulle aldrig sagt nått taskigt om dej ,aldrig! men jag tkr du ska bestämma för att JAG VILL INTE att du ska känna att jag e falsk!



finns alltid om det är nått! ville säga det!

kraaam! <3

2011-02-04 @ 11:27:56
Postat av: felciiaaldebjer<3

Om det är mig du menar, kan du ringa mig klockan 6 då ?? <3

2011-02-04 @ 14:06:52
Postat av: Filippa<33 :)

Jag tyccker om dej Nellie :) <33

Nee jag älskar dej :)

Du är SÅ SNÄLL mot alla du har ett hjärta av guld!

<3

Pussis <333

2011-02-04 @ 14:14:46
URL: http://alltiing.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med och har känt samma sak som du beskriver. Jag önskar att jag kunde få sitta på ditt rum och skratta och ha kul för jag tycker att du verkar vara en trevlig, rolig och glad tjej ;) Jag känner inte dig och du känner inte mig men jag önskar att jag gjorde det. Jag hoppas att du litar på mig så bra man kan genom internet ;) <3

2011-02-04 @ 15:30:23
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: julia wallander

Ja har varit me om exakt samma sak. Fast de var en i min klass.. Vi var jättebra kompisar, asså verkligen jättebra kompisar. Trodde jag.. Vi var med varann varje dag. Men efter sommarlovet fanns jag tydligen inte i hennes ögon längre... Hon svek och sa inte ens hej... Jag var jätte ledsen och ville inte gå till skolan. Men jag insåg att sånt är livet. Nu är hon snäll mot mig men jag kan aldrig mer lita på henne. Jag hade aldrig ens gjort henne något, inget alls... O ja fattar bara inte hur man kan göra så. De är sorgligt :-(

2011-02-04 @ 17:10:04
Postat av: Natalie

Så skulle jag aldrig kunna göra. Även fast jag inte känner dig så känns det nästan som jag gör det.

Det är så dålig stil att någon gör så.



Puss <3 Ha en trevlig helg <33

2011-02-04 @ 19:05:46
URL: http://thisisthetimeinmylife.blogg.se/
Postat av: vilma

det är sjukt, du har så rätt



hatar bdb av just den anledningen. såna man inte ens har träffat ba "ååh du är så söt, loveu!"

yeah right, det går jag inte på längre.



jag är kär i din blogg.

2011-02-04 @ 23:22:38
Postat av: Matilda

Älskar dina texter som du skriver, asså de e sanning i dom. De e precis så som du beskriver det, me vänner asså.

:)<3



Din blogg ää grym!!

2011-02-05 @ 20:04:59
URL: http://ponnismurfen.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0